لینک، استارت آپ فعال در حوزه پست درون شهری شروع بکار کرد

0

در سالی که گذشت در پی اوضاع نابسامان اقتصادی شاهد شکست تعداد زیادی استارتاپ بوده ایم و طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می رفت الکام استارز نمایشگاه الکامپ امسال، کم رونق برگزار شود اما شاهد این بودیم که تیم هایی مصمم با ایده هایی پخته تر نسبت به سال های گذشته برای نمایش محصولات و خدمات خود حضور پیدا کردند.

استارتاپ لینک هم از این قاعده مستثنا نبود و با تیم حرفه ای که در حوزه های IT و حمل و نقل دارد با تکیه بر تجارب استارتاپی گذشته خود قدم در حوزه پست گذاشته و در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد. لینک، توزیع و تحویل هوشمند مرسولات، شروع فعالیت خود را شهر تهران قرارداده است و با شرکت ها و سازمان ها و فروشگاه های اینترنتی، برای ارسال مرسولاتشان قرارداد می بندد.

لینک پس از آماده سازی MVP یا همان حداقل محصول پدیرفتنی خود در نمایشگاه الکامپ حضور یافت و از سرویس‌های خود تحت عناوین Two-Days, Next-Day, Same-Day رونمایی کرد. که با توجه به مدت زمان رسیدن کالا به گیرنده تعرفه‌های متفاوتی دارد.

سید علی حسینی، بنیان گذار و مدیر عامل لینک با اشاره به شناخت عمیق نیاز لجستیکی فروشگاه‌های آنلاین و نشریات و شرکت ها و چالش های آن بیان کرد که توانسه اند فرآیند های استانداردی تعریف کنند که بطور جامع پاسخگوی نیاز این مجموعه ها باشد.

همچنین لینک برای رونمایی از خدمات خود در نمایشگاه الکامپ تخفیف ۸۰ درصدی برای سفارش اول شرکت ها درنظر گرفته است که تا پایان مرداد ۹۸ قابل استفاده است، که می توان برای استفاده از این تخفیف به وبسایت لینک مراجعه کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.