فناوری‌های پوشیدنی که شما را شاد می‌کند

0

در این راستا دستگاه‌هایی ساخته و طراحی شده‌اند، مانند Lumafit Sensor. این دستگاه از یک رویکرد جامع برای بدن و ذهن استفاده می‌کند. این دستگاه می‌تواند نقش مربی بدنسازی شما را ایفا کند، فعالیت‌های شما را دنبال کند، ضربان قلبتان را اندازه بگیرد و به شما کمک کند تا با انجام ورزش‌های ساده به آرامش جسمی و ذهنی برسید. مدیتیشن فشار خون و استرس روزانه را کاهش می‌دهد. این دستگاه روی گوش قرار می‌گیرد و از آن می‌توان در دفتر کار، خانه و بیرون از خانه استفاده کرد. این حسگر داده‌های پزشکی مربوط به قلب و داده‌های حرکت سر را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به تلفن هوشمند ارسال می‌کند.

یکی دیگر از این نوع دستگاه‌های پوشیدنی Tinké است که ضربان قلب، نوسانات ضربان قلب، تنفس و اکسیژن خون را بررسی می‌کند. سپس بر اساس این داده‌ها ورزش‌هایی را برای تنفس و آرامش ارائه می‌دهد.

پوشیدنی‌ها در صنعت

ما معتقدیم که در آینده‌ای نزدیک، کسب‌وکارهای مهم از دستگاه‌های پوشیدنی در محیط کار استفاده خواهند کرد و این تحول بزرگی در بازار ایجاد می‌کند. برخی از راهکارهای پیشرفته در حال حاضر در بازار وجود دارند یا در مرحله آزمایش هستند.

کوپین ارائه‌دهنده فناوری‌ هدست‌های پوشیدنی معروفی به نام Golden-i است که ادعا می‌کند مدل جدید هدست‌های آن، Gen 3.8، به بهره‌وری، کارآیی و ایمنی در بخش صنعت نور کمک می‌کند. این دستگاه یک دوربین تعبیه‌شده دارد و قدرت پردازش آن بسیار بالا است.

این ارائه‌دهنده از نزدیک با شرکت موتورولا همکاری می‌کند. موتورولا  دستگاه پوشیدنی HC1 را تولید می‌کند و فناوری آن را از کوپین  می‌گیرد. اما نرم‌افزار این دستگاه توسط شرکت Ikanos Consulting  ساخته شده است. در واقع این دستگاه یک محصول مشترک به‌شمار می‌رود.

اخیرا فوجیتسو اعلام کرده است که در حال کار روی یک دستگاه پوشیدنی به شکل دستکش است. این دستگاه یک برچسب‌خوان NFC دارد و از قابلیت ورودی مبتنی بر حرکت برخوردار است که به نگهداری یا سایر عملیات‌ها کمک می‌کند. این یک رویکرد کاملا جدید و جالب است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.