فراخام همزمان با نمایشگاه Start Expo اصفهان

0

رویداد فراخام برای اولین بار همزمان با نمایشگاه تکنولوژی Start Expo برگزار می‌شود. فراخام از تاریخ سوم تا ششم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اصفهان برگزار می‌شود.

رویداد فراخام برای اولین بار همزمان با نمایشگاه تکنولوژی Start Expo برگزار می‌شود. فراخام از تاریخ سوم تا ششم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اصفهان برگزار می‌شود.

فراخام که نام و ایده ی اولیه اش از (فراخواستن + خام) می آید، رویدادی است که انسان‌های موفق حوزه‌های مختلف این مسیر را طی کرده و این سفر را به اتمام رسانده‌اند. افرادی همانند یک کارآفرین، یک هنرمند ارزش‌آفرین و یا یک معمار، یک پزشک و یک جهانگرد و…

فراخام صحنه‌ای است برای بیان نگاه یک رهبر… رهبری که این سفر را طی کرده و به باورهای درونی و Mind set ذهنی رسیده‌است. که این باورها، انرژی لازم و انگیزه کافی برای طی کردن این سفر را به آنها می‌دهد.

پختگی این سفر به آسانی به‌دست نمی‌آید و با تجربیات و چالش های متعددی که یک رهبر طی کرده‌است، همراه است. فراخام صحنه‌ای است برای بیان این نگاه، تجربه‌ها و درس‌ها از زبان پختگان این سفر.

رویداد فراخام در تاریخ های سوم تا ششم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود و در این ۴ روز در سه پرده ارائه می‌گردد.

۱- سفر درونی

۲- چالش‌های این سفر

۳- کمال یک رهبر

علاوه بر سخنرانی رهبران و مدیران استارتاپی مطرح در اکوسیستم کارآفرینی کشور، هنرمندان و ارزش‌آفرینان برجسته حوزه‌های مختلف نیز حضور دارند و به بیان آموخته های خود از این سفر می پردازند.

در طی این ۴ روز رقابتی به نام  «فراخام کاپ» طراحی شده‌است که در آن ۱۰ استارتاپ برگزیده شده و به ارایه و رقابت می‌پردازند و به ۳ استارتاپ برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، همچنین این افراد فرصت جذب سرمایه از گروه سرمایه‌گذاری مجموعه عتیق گشت (پایرتس)  را نیز خواهند داشت.

این رویداد توسط گروه خدمات گردشگری عتیق گشت طراحی و اجرا می‌شود تا شاید در شرایط فعلی که جامعه نیاز به باور به بینش درونی افراد با انگیزه دارد، فرصتی برای جوانانی که برتلاش و پشتکار خود تکیه کرده‌اند، فراهم کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.