طرحي نو دراندازيد

0

وابستگي روزافزون به فناوري تلفن همراه به اين معناست که برنامه‌هاي کاربردي شرکتي نقش مهمي در کسب‌وکارهاي کوچک و بزرگ دارند.

اگر شما به فکر ايجاد يک برنامه شرکتي براي کسب‌وکار خود هستيد، عوامل مهمي وجود دارند که بايد به آن‌ها بپردازيد و با آن‌ها آشنا باشيد تا يک برنامه کاربردي مناسب با شرکت خود ايجاد کنيد.

اين راهنمايي‌ها مي‌توانند به شرکت شما کمک کنند و برنامه کاربردي مناسبي را ارائه دهند و از طريق آن تجربه کارمندان و مشتريان را تقويت کرده، امنيت شبکه داخلي شما را حفظ کنند و فضايي براي نوآوري به وجود آورند.

 

آيا ايده برنامه کاربردي يک نياز واقعي را تامين مي‌کند؟

وقتي براي اولين‌بار يک برنامه کاربردي را براي شرکت ايجاد مي‌کنيد، ممکن است از تمام قابليت‌هاي مورد نياز خود مطلع نباشيد. کاربران بالقوه ممکن است از روش‌هايي غير از روش‌هاي شما براي ايجاد يک برنامه استفاده کنند. بنابراين ايجاد برنامه کاربردي شرکتي بستگي به خود شما دارد و موضوعي انحصاري است. صاحبان کسب‌وکار، مديران، کاربران نهايي و طراحان برنامه کاربردي بايد از نظرات و پيشنهاد‌هاي يکديگر استفاده کنند تا محصول نهايي يک ابزار کسب‌وکار مفيد باشد.

تامين بودجه برنامه

استارتاپ مخارج زيادي دارد. به همين دليل بودجه مورد نظر براي يک استارتاپ بايد عاقلانه تقسيم و در حوزه‌هاي مختلف خرج شود. از سوي ديگر برنامه کاربردي بخش مهمي از کسب‌وکار شماست، بنابراين بايد مقداري از بودجه خود را نيز به ايجاد آن اختصاص دهيد.

 

توسعه‌دهنده برنامه کاربردي

اين يکي از مهم‌ترين تصميمات درباره ايجاد يک برنامه کاربردي است. وقتي شما يک توسعه‌دهنده برنامه کاربردي را انتخاب مي‌کنيد، درواقع يک عضو جديد و مهم را به تيم کاري خود اضافه مي‌کنيد. شرکت توسعه‌دهنده برنامه کاربردي که انتخاب مي‌کنيد بايد صلاحيت انجام اين کار را داشته باشد، از مهارت‌هاي لازم برخوردار باشد و بتواند نشان دهد که پروژه‌هاي قبلي خود را با موفقيت انجام داده است. صحبت با مشتريان قديمي آن‌ها و بررسي کارهايشان مي‌تواند کمک بزرگي به شما بکند.

 

فناوري‌هاي مورد نياز

برنامه کاربردي شرکت بايد معتبر باشد و همه قابليت‌هاي مربوط به نيازهاي کسب‌وکار را داشته باشد. برخي از فناوري‌ها و پلتفرم‌ها نسبت به برخي ديگر براي نوع خاصي از برنامه‌ها مناسب‌تر هستند. متخصص فني از اين موارد مطلع است. مرحله بعدي، ايجاد برنامه و اجراي آن در دستگاه‌هاست.

 

نگهداري و به‌روزرساني

به‌مرور زمان فناوري و کسب‌وکارها تغيير مي‌کنند، به همين دليل بهتر است با رشد کسب‌وکار و ايجاد تغييرات برنامه کاربردي خود را نيز تغيير دهيد.

ايجاد يک برنامه کاربردي براي شرکت خود نشان مي‌دهد که سازمان شما معتبر است و از مهارت‌هاي لازم برخوردار است. پس بهتر است اين موارد را براي ايجاد برنامه کاربردي در نظر داشته باشيد.

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.