سلامت را دانلود کنيد

0

نمي‌خواهيم خيالبافي کنيم و به شما بگوييم که در ميان اين همه کاري که سرتان ريخته، تنها راه نجاتتان روزي دو ساعت باشگاه رفتن است. درست است که در شرايط ايده‌آل، با ورزش مرتب مي‌توانيد عمرتان را طولاني کنيد و آسيب‌هاي پشت‌ ميز نشستن را کم کنيد، اما معناي حرفمان اين نيست که تنها راه سالم ماندن در روزهاي پرکار باشگاه رفتن است. اگر وقت و امکان ثبت‌نام در يک کلاس ورزشي را نداريد، مي‌توانيد روي کمک تلفن همراه يا مانيتورتان براي سالم‌تر زندگي کردن حساب کنيد. کافي است سراغ اپليکيشن‌هايي برويد که با بررسي شرايطي که در آن زندگي مي‌کنيد، توصيه‌هاي عملي را در اختيارتان مي‌گذارند. توصيه‌هايي که مي‌توانند آسيب ساعت‌ها کار کردن روي صندلي کارتان را کمتر کنند.

 Lose it!

حجم: ۳/۲۲  / 8/15  مگابايت

پشت‌ميزنشيني دليل اصلي چاق شدنتان است؟ فکر مي‌کنيد تا روزي که پشت اين ميز کار مي‌کنيد نمي‌توانيد از چربي‌هاي اضافه‌اي که گوشه‌گوشه بدنتان را اشغال کرده خلاص شويد؟ نگران نباشيد! کافي است يک گوشي با سيستم‌عامل اندرويد يا آي.او.اس داشته باشيد تا با کمک اپليکيشن Lose it وزنتان را پايين بياوريد. بعد از دانلود رايگان اين اپليکيشن، بايد براي خودتان يک پروفايل بسازيد و اطلاعاتي از قبيل وزن، قد، جنسيت و تاريخ تولدتان را در آن وارد کنيد. اين اپليکيشن با توجه به سن و شرايط بدني‌تان، مشخص مي‌کند که هرروز به چند کالري نياز داريد. البته خودتان هم مي‌توانيد وزن ايده‌آلي که آرزوي رسيدن به آن را داريد به اين اپليکيشن بدهيد و بگوييد که در چه مدتي مي‌خواهيد به اين وزن برسيد. اين برنامه به شما مي‌گويد که در مدت تعيين‌شده بايد چه الگوي تغذيه‌اي را در پيش بگيريد تا به وزن ايده‌آلتان برسيد. البته فقط راهنمايي‌هاي تغذيه نيست که شما را به هدفتان مي‌رساند. اين برنامه به شما مي‌گويد که چطور با ورزش کردن و تحرک داشتن مي‌توانيد کالري بسوزانيد و اگر از جايتان تکان نخوريد، چقدر بايد کمتر غذا بخوريد.

لذت کار کردن با Lose it را با پيروي از برنامه‌ريزي قدم‌به‌قدمش مي‌توانيد درک کنيد. انگار اين اپليکيشن دست شما را در تمامي مسير مي‌گيرد و نمي‌گذارد در جريان رسيدن به هدفتان، دلسرد و نااميد شويد. اگر هم اهل رقابت کردن هستيد، مي‌توانيد دوستاني که از اين اپليکيشن استفاده مي‌کنند به ليست دوستانتان اضافه کنيد تا پيشرفتي که در کم کردن وزنتان داريد را با آن‌ها مقايسه کنيد.

 

 سلامت در محيط کار

حجم: ۲/۶ مگابايت

اگر ميلي به استفاده از برنامه‌هاي وارداتي که به شما براي سالم‌تر زندگي کردن کمک مي‌کنند نداريد، برنامه «سلامت در محيط کار» را دانلود کنيد. اين برنامه نمي‌گذارد به خاطر بي‌تحرکي به عوارضي مانند خستگي، سفتي عضلات و مشکلات جسماني ديگر دچار شويد و به کمک آن بهره‌وري‌تان را هم در ساعات کار بالا مي‌بريد.

اگر بي‌تحرکي اصلي‌ترين مشکل شما در محيط کارتان است، با کمک اين برنامه مي‌توانيد ۱۲ نوع ورزش مناسب محيط کار را ياد بگيريد و هرروز آن‌ها را عملي کنيد.

 

 My Fitness Pal

حجم: ۲/۱۸ مگابايت

اگر به دليل اينکه در اپليکيشنLose it!  از واحدهاي متريک استفاده نشده، نمي‌خواهيد سراغش برويد، مي‌توانيد با استفاده از برنامه My Fitness Pal و به کمک يک گوشي با سيستم‌عامل اندرويد خدمات مشابهي را دريافت کنيد. کافي است بعد از دانلود اين برنامه، پروفايل خود را ايجاد کنيد و ميزان غذا و آبي که در طول روز مصرف مي‌کنيد و حتي ورزشي که انجام مي‌دهيد را در آن وارد کنيد. بعد مي‌توانيد به اين برنامه بگوييد که در هر هفته انتظار داريد چقدر وزن کم يا اضافه کنيد تا بتواند برنامه مناسبي براي شما بريزد. در اين برنامه هم مي‌توانيد با دوستانتان رقابت کنيد و حتي با فعال کردن reminder آن در ميان همه مشغله‌هايتان آنچه براي عملي کردن برنامه به آن نياز داريد را به خودتان يادآوري کنيد.

 

حجم:  7/2 مگابايت

Coach.me

سري به آدرس Coach.me بزنيد و نسخه رايگان اين برنامه را براي نجات دادن جانتان دريافت کنيد. اين برنامه هم به حفظ سلامتتان کمک مي‌کند و هم سبک زندگي سالم‌تري را به شما آموزش مي‌دهد. اگر دنبال اسپانسري هستيد که به شما درست و سالم زندگي کردن را يادآوري کند، روي اين برنامه حساب کنيد. شما مي‌توانيد هدفي که مي‌خواهيد به آن برسيد را در اين برنامه وارد کنيد تا مرحله‌به‌مرحله به شما راه و رسم رسيدن به آن را يادآوري کند. اگر براي رسيدن به هدفي که تعيين کرده‌ايد بايد چند ماهي وقت بگذاريد نگران نباشيد. اين برنامه در تمام اين ماه‌ها از شما حمايت خواهد کرد. ورزش کردن، بيشتر آب نوشيدن، خواندن، فکر کردن، سر وقت خوابيدن و… بخشي از اصولي است که اين برنامه براي سالم ماندن به شما يادآوري مي‌کند. براي استفاده از اين نرم‌افزار حتما نبايد گوشي را که سيستم‌عامل اندرويد يا آي.او.اس داشته باشد به کار بگيريد. مي‌توانيد در نسخه وب آن هم ثبت‌نام کنيد و روي مانيتورتان يادآوري‌هاي مورد نظر را دريافت کنيد.

 

Stretch Exercises

حجم: ۹/۶ مگابايت

نمي‌خواهيم اين روزها که وقت سر خاراندن نداريد، به شما توصيه کنيم در يک کلاس ورزشي ثبت‌نام کنيد. همين‌که در محيط کارتان چند حرکت کششي ساده انجام دهيد، به سلامتتان لطف زيادي کرده‌ايد. اپليکيشن Stretch Exercises با کمک تصاوير، حرکات کششي را که به سلامت شما کمک مي‌کنند به شما آموزش مي‌دهد. اگر اهل ورزش کردن هم باشيد،‌ با کمک اين حرکات کششي مي‌توانيد قبل از شروع تمرين بدنتان را گرم کنيد. در اين اپليکيشن مي‌توانيد اندامي که قصد داريد با حرکات ورزشي به سلامتش خدمت کنيد را انتخاب کنيد و با رفتن در منوي مربوط به آن، توضيحات مورد نيازتان را دريافت کنيد. اگر کار با رايانه و مطالعه عضلاتتان را به درد آورده يا اينکه احساس مي‌کنيد ساعت‌ها کار کردن شما را کسل کرده مي‌توانيد با اين حرکات به بدن خسته‌تان جان دهيد. براي استفاده از اين اپليکيشن بايد از تلفن همراهي که سيستم‌عامل اندرويد دارد استفاده کنيد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.