مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی گلرنگ صادر شد

0
صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیرشرکتی گلرنگ (Golrang CVC Fund) به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور با سرمایه ثبتی ده هزار میلیارد ریال (حدود ۱۶ میلیون دلار)، آغاز به فعالیت کرد.

صندوق‌های سرمایه گذاری خطر‌پذیر شرکتی با جذب تیم های فناور و سرمایه‌گذاری در صدد حل مشکلات و چالش های صنعت و زنجیره ارزش خود از طریق فناوری های نوین هستند.
گلرنگ از شرکت های پیشگام و نوآوری  است که با ورود به حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر درصدد هوشمند سازی و ایجاد تحول دیجیتال در مجموعه خود است.
تاکنون ۱۸ مجوز تأسیس صندوق CVC با مجموع سرمایه ۳.۸ همت اعطا شده است که صندوق CVC گلرنگ هشتمین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌ است. در هفتمین همایش یلدا سامیت صاحبان شرکت بزرگ فعال در این حوزه اعلام کردند CVC ها بیش از ده هزار میلیارد تومان در اکوسیستم نوآوری و استارتاپی سرمایه گذاری خواهند کرد.
شرکت IRAN CVC در همایش ایران دمودی که ۲۹ تا ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ توسط گروه شنبه برگزار خواهد شد. ریورس پیچ هایی (Reverse Pitch) را برای چند شرکت سرمایه گذار خطر پذیر شرکتی برگزار خواهد کرد.
به زودی فراخوان این ریورس پیچ ها اعلام خواهد شد تا فناوران و شرکت های استارتاپی و دانش بنیان برای ارائه روش های فن آوری و همکاری با شرکت های بزرگ اعلام آمادگی کنند.
فراخوان ریروس پیچ ها در سایت ایران دمودی Irandemoday.com
و شبکه های اجتماعی شنبه مگ منتشر خواهد شد.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.