شبکه اجتماعی مشورت‌محور

0

تلیار یک رسانه‌ اجتماعی است که به افراد در هر نقطه از کشور، با هر توان مالی و هر شغل و تحصیلات کمک می‌کند تا از خدمات مشاوره و نظر متخصصان بهره‌مند شوند و مسائل خود را در حوزه‌های مالی، حقوقی، سلامت، تحصیلات و… با کمترین هزینه و نیز صرفه‌جویی در وقت حل کنند.

این اپلیکیشن یک رسانه مشاوره تلفنی است که از آخرین شیوه‌های فناوری اطلاعات استفاده می‌کند. در این برنامه کارشناسان و مشاوران در تمام حوزه‌ها شناسایی و گردآوری شده‌اند تا به کاربران کمک کنند در کوتاه‌ترین زمان بهترین تصمیم را اتخاذ کنند و پاسخ پرسش‌های خود را بگیرند.

از سوی دیگر نیز این اپلیکیشن یک سامانه مناسب برای مشاوران است تا در این سامانه حضور یابند و خدمات مشاوره خود را ارائه دهند یا محصولات مشاوره‌ای خود را معرفی کنند. این‌گونه می‌توانند به تعداد زیادی از مخاطبان در سراسر کشور دسترسی داشته باشند و دامنه مخاطبان خود را گسترش دهند.

کاربران این برنامه می‌توانند در فهرست مشاوران، بر حسب سابقه، تخصص، مدارک و مستندات، هزینه مشاوره، امتیاز و نظرات سایر کاربران، مناسب‌ترین مشاور را برای خود جست‌وجو و پیدا کنند. 

پس از انتخاب مشاور مورد نظر خود، می‌توانید وارد پروفایل آن فرد شوید و درخواست تماس تلفنی کنید. پس از آن، تلیار درخواست تماس شما را دریافت خواهد کرد و پس از چند لحظه با شما تماس می‌گیرد و شما به مشاور مورد نظر خود متصل خواهید شد.

این اپلیکیشن یک ایده نو و جدید است که باعث می‌شود استفاده از نظر و مشورت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف وارد زندگی روزمره افراد شود و افراد به این نوع شیوه زندگی عادت کنند تا بتوانند بهترین تصمیمات را در زندگی بگیرند.

پس از نصب این اپلیکیشن، وقتی کاربر برنامه را اجرا می‌کند، در ابتدا از او خواسته خواهد شد تا یک زبان را از بین زبان‌های فارسی، ترکی و کردی انتخاب کند. پس از مطالعه شرایط و ضوابط برنامه و قبول آن‌ها، باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا در این اپلیکیشن حساب کاربری داشته باشید؛ در غیر این صورت می‌توانید بدون ثبت‌نام وارد برنامه شوید.

در صفحه اصلی، شما می‌توانید با وارد کردن نام یک کارشناس یا کد کارشناسی آن، فرد را جست‌وجو کنید و به‌طور مستقیم وارد پروفایل وی شوید. گزینه دیگری نیز در صفحه اول وجود دارد به نام «موضوعات» که با انتخاب آن، می‌توانید به‌صورت موضوعی مشخص کنید که درباره چه‌چیز می‌خواهید مشاوره دریافت کنید. برای مثال موضوعاتی در حوزه تحصیلات، نرم‌افزار، حقوق و وکالت و روانشناسی وجود دارد. اگر موضوع مورد نظر شما در یکی از این دسته‌بندی‌ها قرار نمی‌گیرد، می‌توانید موضوع جدیدی را در پایین صفحه پیشنهاد دهید. در هر دسته‌بندی نیز دسته‌بندی‌های فرعی زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند موضوع مشاوره خود را در بین آن‌ها پیدا کنید. وقتی موضوع خود را به‌طور دقیق انتخاب کنید، فهرستی از مشاوران مربوطه نمایش داده می‌شوند که عکس، نام، حوزه تخصصی، هزینه مشاوره آن‌ها به دقیقه و تعداد تماس‌هایی که به او شده است، در آن وجود دارد.

در پروفایل هر یک از این مشاوران، کد کارشناسی، سابقه تحصیلی، گویش، حوزه تخصص با جزئیات بیشتر قید شده است. در قسمتی نیز نظرات کاربرانی که با وی در تماس بوده‌اند، آمده است. با انتخاب گزینه تماس می‌توانید از مشورت وی استفاده کنید.

یک گزینه برای پرداخت هزینه مشاوره وجود دارد و آن این است که هزینه مشاوره روی قبض تلفن شما اضافه شود. برای این کار لازم است از طریق تلفن ثابت با شماره‌ای که در پروفایل قید شده است تماس بگیرید و کد کارشناس را وارد کنید.

یکی دیگر از اطلاعات مهم درباره هر یک از مشاوران به زمان مشاوره مربوط می‌شود. در پروفایل هر مشاور یک عکس تقویم وجود دارد که با انتخاب آن، کاربر می‌تواند از روزها و ساعات کاری آن مشاور مطلع شود.

در صفحه اصلی برنامه، آخرین رویدادها نیز در معرض نمایش قرار داده می‌شود. برای نمونه، اگر با یکی از مشاوران تماس تلفنی برقرار شده باشد یا یک نفر به فهرست علاقه‌مندی وی اضافه شده باشد، این خبر در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود.

این اپلیکیشن با یک ایده جدید و خلاقانه راه‌اندازی شده است و در حال حاضر نسخه آزمایشی آن در دسترس کاربران قرار دارد. در نتیجه کاربران زیادی نیستند که از آن استفاده کرده باشند اما می‌تواند به یک پلتفرم برای یافتن مشاور و معرفی مشاوران ماهر و باتجربه تبدیل شود. اگر به این نکته توجه کنیم که در دنیای امروز نیاز به مشاور و دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارشناس یک ضرورت به‌شمار می‌رود، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که این‌گونه اپلیکیشن‌ها می‌تواند چشم‌انداز روشنی در آینده داشته باشد و به موفقیت و شهرت چشمگیری دست یابد. از سوی دیگر کاربران بدون اتلاف وقت و هزینه می‌توانند به‌راحتی و به‌سرعت مشاور مورد نظر خود را از طریق این اپلیکیشن پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.