سه‌گانه سیداستارز ۹۷

شتاب‌دهنده فارابی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کند

0

نخستین رویداد سیداستارز ۹۷ در ایران در روز ۱۵ مهرماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود. سیداستارز مسابقه‌ای است که در راستای رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت شرکت‌ها برگزار می‌شود.

شتاب‌دهنده فارابی دانشگاه شهید بهشتی رویداد سیداستارز (Seedstars) ایران را برگزار می‌کند.

این رویداد با حمایت ایرانسل به میزبانی شهرهای اصفهان، شیراز و تهران و در راستای شناسایی استارتاپ‌های برتر ایران برگزار می‌شود.

سیداستارز مسابقه‌ای است که در راستای رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت شرکت‌ها برگزار می‌شود.

هدف این رویداد پیدا‌کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازارهای در حال توسعه است؛ استارتاپ‌هایی که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصولاتی سودده را به بازار جهانی عرضه کنند.

رویداد جهانی سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو را با هدف حمایت از کسب‌وکارهای منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها شناسایی می‌کند و در راستای ماموریت خود برای پیداکردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور، مجموعه رویدادهایی را در سراسر جهان برگزار می‌کند. امسال نیز این رویداد در بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود که نام ایران نیز در لیست این کشورها قرار دارد.

سید استارز ایران در راستای سید‌استارز جهانی برگزار می‌شود تا بهترین استارتاپ‌ها را شناسایی کند و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان را بدهد.

نخستین رویداد سیداستارز‌۹۷ در ایران در روز ۱۵ مهرماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود و از میان تمامی استارتاپ‌های شرکت‌کننده، ۱۰ تیم به انتخاب سیداستارز برای ارائه به روی صحنه دعوت می‌شوند.

در روز ۱۷ مهر نیز قرار است استارتاپ‌های شیرازی با یکدیگر رقابت ‌کنند. در ادامه، روز ۲۰ مهرماه تیم برتر رویداد اصفهان و تیم برتر رویداد شیراز همراه با ۸ تا ۱۰ تیم برتر تهران در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه می‌کنند.

در نهایت برنده رویداد سیداستارز ایران با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی سید‌استارز ۲۰۱۸ در کشور سوئیس اعزام می‌شود تا برای به دست‌آوردن جایزه‌های میلیون دلاری رقابت کند.

یکی از شروط شرکت در این رویداد برای استارتاپ‌ها آن است که باید کمتر از ۲ سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد.

لازم به ذکر است ثبت‌نام در رویداد سیداستارز ایران برای استارتاپ‌ها در یکی از سه شهر تهران، اصفهان یا شیراز امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت این رویداد به نشانی seedstars.ir مراجعه کنند.

گفتنی است سیداستارز جهانی مجموعه‌ای است که با هدف سرمایه‌گذاری موثر در بیش از ۸۰ کشور وارد‌شده و از استارتاپ‌های برتر هر کشور دعوت می‌کند تا در مرحله اول رویداد مقدماتی که در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شود شرکت کنند.

تیم‌های برتر سیداستارز جهانی در نهایت از جایزه ۵۰۰ هزار دلاری رویداد بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.