رونمایی از کمپین تأمین مالی جمعی پازل‌یار

0

روز پنج‌شنبه،۲۹ اردیبهشت مراسم رونمایی رسمی از کمپین تأمین مالی جمعی پازل‌یار، در محل باشگاه دانش‌بنیان شریف (باکس شریف)، برگزار شد.

این مراسم به میزبانی نیک‌استارتر و پازل‌یار و با حضور جمعی از فعالان حوزه اوتیسم و خانواده‌های افراد اوتیستیک برگزار شد. در این مراسم، ابتدا آقای اسماعیل خانیان، مدیرعامل نیک استارتر، به معرفی چیستی و فرایند تأمین مالی جمعی پرداخت.

سپس، مدیرعامل پازل‌یار، آقای نیما حاج‌رسولی‌ها، به توضیح دغدغه این گروه و نحوه کار پازل‌یار پرداخت. ایشان گفتند: «ما قصد درمان افراد اوتیستیک را نداریم؛ چرا که آنها بیمار نیستند. این مجموعه قصد دارد با فراهم‌کردن بستری بر پایه وب برای افراد اوتیستیک توانایی‌ها، استعدادها و ضریب یادگیری این افراد را با کمک تصاویر و پازل افزایش دهد.

همچنین، این مجموعه یکی از اهداف اصلی خود را آموزش جامعه برای درک هرچه بیشتر افراد اوتیستیک و همچنین ایجاد محیطی بهتر برای آموزش این افراد می‌داند.» در پایان این همایش یکی از اعضای اوتیستیکِ پازل‌یار به معرفی تجربه زندگی خود پرداخت. به گفته او، فرد اوتیستیک بیمار نیست؛ بلکه صرفاً به دلیل تفاوت ساختار مغزی‌اش جهان را به گونه‌ای متفاوت درک می‌کند.

در این مراسم، اپلیکیشن پازل‌یار به‌عنوان راهکاری آموزشی برای کودکان اوتیستیک معرفی شد. اپلیکیشن پازل‌یار با استفاده از «بازی‌ تحت اندروید» می‌کوشد که مهارت‌های مختلف کودکان اوتیستیک را پرورش دهد. کمپین حمایت مالی جمعی [پازل‌یار] تا سه ماه آینده روی بستر نیک‌استارتر و با بسته‌های متنوع جهت دریافت حمایت همگانی برقرار است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.