دکوریس، خرید آنلاین‌ مبلمان و صنایع چوبی

0

مبلمان همیشه در آمار و تحلیل‌های مالی جزو دسته کالاهای لوکس بوده و در زمان مشکلات اقتصادی از سبد خرید مصرف‌کنندگان خارج می‌شده. در حال حاضر هم مدتی است به دلیل تلاطم بازار، بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان تعدیل نیرو کرده و کارگاه‌های کوچک نیز تعطیل شده‌اند و شاغلان آن‌ها نیز هرروز به جمع بیکاران کشور اضافه می‌شوند. در فروشگاه‌های مبل مشتریانی را می‌بینیم که بین انبوهی از تنوع و قیمت‌ها چنان سردرگم می‌شوند که اصولا چند روز را برای بازدید و چند روز را برای انتخاب باید کنار بگذارند. حالا بماند که با بقیه دکوراسیون و چیدمان منزل یا دفتر کار هماهنگی دارد یا خیر…

 decoriss.com که برای معرفی و نقد محصولات صنایع چوبی و مبلمان تشکیل شده به گفته بنیان‌گذارش با گردآوری جمع قابل‌توجهی از تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم مبلمان و دکوراسیون، بستر رقابت سالم و فروش مستقیم محصولات را فراهم آورده است. به گفته او، خریداران می‌توانند با بررسی تخصصی محصولات و ارزیابی آن‌ها اقدام به خرید کنند. آن‌ها می‌توانند پس از انتخاب طرح مورد نظر به تولیدکننده مراجعه کنند و اطلاعات بیشتری را به صورت تلفنی یا حضوری دریافت کنند و نهایتا خرید خود را به صورت کاملا امن از طریق سایت دکوریس انجام دهند.  بنیان‌گذار دکوریس در جواب این سوال که خرید امن مبلمان و تجهیزات چوبی به چه معناست گفت: «در دکوریس به هیچ عنوان به خریداران توصیه نمی‌شود که با تولیدکنندگان به طور مستقیم وارد تعامل شوند، بلکه پس از انتخاب طرح مورد نظر، آن طرح را از طریق سایت خریداری می‌کنند تا اگر مشکلاتی در مسیر تولید و تحویل سفارش پیش آمد بتوانند از طریق سایت پول خود را پس بگیرند.» وی مزایای رقابت این وب‌سایت را تضمین قیمت خرید، ارسال رایگان سرویس چوب، امکان بازگشت کالا، ضمانت اصالت کالا عنوان کرد. او دلیل این تضمین قیمت را امکان برقراری ارتباط بدون دخالت واسطه‌های کاذب با تولیدکنندگان می‌داند چراکه در این صورت می‌توان انتظار داشت که کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر خریداران می‌توانند در زمان خرید محصول از دکوریس بخواهند که ادعاهای تولیدکنندگان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. دکوریس با استفاده از کارشناسان مجرب خود کالای مورد نظر را ارزیابی می‌کند و به اطلاع خریدار می‌رساند.

در خصوص امکان بازگشت کالا نیز با توجه به تمام کنترل‌ها و ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط کارشناسان ارزیاب دکوریس، کلیه محصولات از زمان ارسال به مدت ۷ روز (معادل ۱۶۸ ساعت) مشمول مهلت تست و بازگشت هستند.  دکوریس با پوشش محصولات روشنایی و تزئینات، منسوجات و خدمات ساختمان سعی دارد پک کاملی از نیازهای مشتری را در این حوزه برطرف کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.