دفتر کارتان را پاک‌سازی کنید

0

اگر دفتر کارتان تهویه مناسب نداشته باشد، به خاطر منتقل شدن ویروس‌هایی که یکی از همکاران با خود به محیط آورده، هرروز شاهد بیمار شدن یکی از همکارانتان خواهید بود. اما با رعایت برخی نکات می‌توانید خطر جمع شدن آلودگی‌ها در هوای محل کارتان را کمتر کنید.

 حالا که هوا خوب شده، به جای مرتب روشن کردن کولرها، پنجره‌ها را باز کنید تا هم به خاطر گرمای بیش از اندازه کلافه نشوید و هم با به جریان انداختن هوای تازه در محیط، به سلامت جسم و روان همکارانتان خدمت کنید.

مرتب سرویس کردن دستگاه‌های تهویه و نصب دستگاه‌های تصفیه هوا در محل کار، به کاهش آلودگی محیط کارتان کمک می‌کند.

برای اینکه همکارانتان آلودگی محیط بیرون را با خود به دفتر کار نیاورند، به جای پادری‌های نمدی، در قسمت ورودی، حصیر پهن کنید. چند قدم راه رفتن روی این حصیرها، باعث می‌شود آلودگی کمتری وارد محیط کار شود.

در چند گوشه دفتر کارتان دستگاه بخور بگذارید. رطوبت به کاهش آلودگی محیط کمک می‌کند و کار کردن در محیطی که هوای خشکی دارد،‌ به سلامت افراد آسیب می‌زند.

فکر خریدن مبلمان تیره را از سرتان بیرون کنید. شما با این کار تنها صورت مسئله را پاک می‌کنید و با ندیدن آلودگی روی صندلی‌ها و مبل‌ها، فشار کمتری به نظافتچی‌ها برای پاک کردنشان می‌آورید. گذشته از این، فضایی که با وسایل بزرگ و تیره پر شده، آرامش کارکنان را هم کم می‌کند. در حالی که کمک کردن در فضای تمیزی که وسایل روشن دارد، می‌تواند احساس بهتری را در افراد ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.