دستگاه پوشیدنی برای درد کمر و ستون فقرات

0

حدود سه سال است کمردرد دارم. درمان‌های مختلفی را امتحان کرده‌ام اما هیچ بهبودی حاصل نشده است. قرار گرفتن در معرض چراغ LED آبی‌رنگ می‌تواند جایگزین طبیعی و مناسبی برای مسکن‌ها، ژل درد و لوازم حرارتی باشد. هنگام استفاده از فناوری در طولانی‌مدت می‌توان اثرات ضدالتهابی آن را مشاهده کرد. من این تاثیر را روی بدن خودم احساس کردم.

اولین چیزی که توجه من را در این محصول جلب کرد، بسته‌بندی زیبا و راهنمای مفید آن بود که به‌راحتی می‌توانستم متوجه آن شوم. اطلاعات جزئی درباره اثر این چراغ آبی‌رنگ در بسته وجود نداشت اما به‌راحتی می‌توانستم از طریق اینترنت و مطبوعات اطلاعات بیشتری را درباره این محصول کسب کنم. خود دستگاه سفت است اما وزن کمی دارد و به نظر باکیفیت می‌آید. دو جلیقه همراه دستگاه عرضه شده است، یکی برای قسمت فوقانی و یکی برای قسمت تحتانی کمر. این جلیقه بسیار راحت و قابل شستشو است. از دستگاه BlueTouch می‌توانید بدون خطا استفاده کنید و آن را در جای خود قرار دهید. از معایب آن می‌توان به اندازه‌اش اشاره کرد که کوچک نیست و باید به طور مستقیم روی بدن قرار بگیرد. نمی‌توان آن را با لباس پوشاند و به همین دلیل در محل کار خیلی کاربرد ندارد. مدت‌زمان استفاده از آن به یک ساعت در روز محدود می‌شود، تازه اگر با کمترین شدت ممکن از آن استفاده کنید.

از آنجا که من در استفاده از شدت کم و متوسط آن تاثیر زیادی احساس نکردم، دوبار در روز هربار ۱۵ دقیقه از بالاترین شدت آن استفاده می‌کنم. باید هرچند روز یک‌بار دستگاه را شارژ کنم و باتری آن برای حداکثر ۱۲۰ دقیقه نوردرمانی کافی است.  این دستگاه به‌آسانی کار می‌کند؛ فقط کافی است آن را روشن کنید، کمربند را بپوشید و از گرمای آن لذت ببرید. وقتی دراز کشیده‌اید، یا در حال پیاده‌روی هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید. با وجود استفاده از این دستگاه، باید به متخصص ارتوپد خود نیز مراجعه کنید و سایر درمان‌های جایگزین را نیز انجام دهید تا کاملا بهبود پیدا کنید. ممکن است تاثیر ضدالتهابی آن در طولانی‌مدت خود را نشان دهد. در کل، این دستگاه از ژل یا لوازم حرارتی راحت‌تر است. قابل‌حمل است و راه‌اندازی آن آسان و سریع است. عمر باتری آن نیز طولانی است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.