در سال جدید با “کرو” برنامه های کاریتان را مدیریت کنید

0

کرو یک شرکت فناورانه در مونترال است. این شرکت اپلیکیشن کرو را توسعه داده، بازاریابی کرده و اداره می‌کند. این اپلیکیشن نیز به افراد امکان می‌دهد تا طراحان، تصویرسازان و توسعه‌دهندگان نرم افزاری را که به طور آزاد کار می‌کنند، پیدا نمایند. افراد دارای شغل آزاد در کرو پروژه‌هایی را برای شرکت‌هایی مانند دراپ‌باکس، مدیوم، تیندر، ایونت‌برایت و IDEO انجام داده اند.

علاوه بر بازار کار این افراد، کرو یک وبسایت عکاسی به نام آن‌اسپلاش را اداره می‌کند که در آن کاربران می‌توانند عکس‌هایی را فارغ از قانون کپی رایت ارسال کنند. بیش از ۴۰.۰۰۰ عکاس عکس‌های اورجینال خود را در این وبسایت قرار داده اند.

در کل می‌توان گفت استارتاپ کرو (Crew)یک نرم افزار ارتباطی را ارائه می‌دهد که برای افرادی طراحی شده است که تمام روز در جلوی کامپیوتر نشسته اند. برای مثال مدیران رستوران‌ها، پرستاران و آتش‌نشان‌ها. این خدمات شبیه به اسلک است زیرا به کارمندان امکان می‌دهد تا پیام فوری برای یکدیگر ارسال کنند، اما در طراحی آن کارگران همراه نیز در نظر گرفته شده اند. این اپلیکیشن قابلیت‌هایی دارد تا به آسانی به برنامه‌ریزی برای شیفت‌های کاری، به روز رسانی‌های محل کار، و فهرست‌های کاری مدیران رسیدگی کند. تیم‌ها می‌توانند از طریق انتخاب قابلیت‌هایی که نیاز دارند، کرو را سفارشی‌سازی کنند تا با نحوه کار آنها متناسب شود.

این استارتاپ در سال ۲۰۱۵ توسط دنی لفل و براک میرامونتز راه‌اندازی شده است و ۲۴.۹ میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند گری‌لاک و سکیویا کپیتال دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.