خرید هاست یا خرید یک تجارت کامل!

0

mizbanfa.net معتقد است خرید هاست مناسب و امن یعنی تهیه یک محل تجاری واقعی در دنیای مجازی که چند المان مهم باید در آن رعایت شده باشد؛ اول از همه: باز بودن محل کسب‌وکار به‌صورت ٢۴ ساعته و خدمات‌دهی سریع به مراجعه‌کنندگان.

 امنیت محل کسب شما بسیار مهم است؛ زمانی که هاستی را می‌خرید، باید به این نکته توجه داشت که امنیت، سرعت و پایداری هاست بسیار مهم است. هنگامی که استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ تصمیم می‌گیرند برای خود یک هاست خریداری کنند تا با راه‌اندازی وب‌سایت، کسب‌وکار خود را به صورت جدی رونق ببخشند و سیستم‌های گسترده بازاریابی اینترنتی را برای خود پیاده‌سازی کنند، همواره هاست‌های یکصد مگابایتی و حتی یک گیگابایتی هم پاسخگوی نیازهای آن‌ها نخواهد بود و این سرویس‌ها معمولا باعث محدود شدن برخی از کسب‌وکارهای اینترنتی شده است و از فکر به پیشرفت، بازمانده‌اند.

در چنین شرایطی تهیه سرورها و تجهیزات پیشرفته و بهینه‌سازی و تجهیز آن‌ها به تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، امکان ایجاد هاست‌هایی را به‌وجود خواهد آورد که به‌صورت پیش‌فرض از ۱۰ گیگابایت به بالا، فضا و منابع مدیریت‌شده‌ای در اختیار کاربر قرار دهد تا تمام کسب‌وکارهای اینترنتی قادر باشند بدون هیچ نگرانی از اتمام منابع هاست برای توسعه کسب‌و‌کار خود برنامه‌ریزی کنند.

علی یزدان‌پرست بنیانگذار «میزبان فا» می‌گوید: «در ارائه اولیه این سرویس‌ها ما در میزبان‌فا دچار مشکلات بسیار زیادی بودیم، چراکه در شرایطی ما به ارائه این سرویس‌ها پرداختیم که شرکت‌های دیگر معمولا هاست‌های با ظرفیت پایین را با قیمت‌های بسیار بالا به مشتریان خود ارائه می‌دادند و در دیدگاه اول که مشتریان با این نوع خدمات شگفت‌انگیز در میزبان‌فا مواجه می‌شدند، کلام اول آن‌ها این بود: «این نمی‌تواند حقیقت داشته باشد اما ما با ارائه این سرویس‌ها به‌صورت ماهیانه و با قیمت بسیار پایین و با تضمین عودت وجه در صورت نارضایتی مشتریان، در نهایت توانستیم کیفیت این نوع سرویس‌ها را به مشتریان خود ثابت کنیم و پس از آن رسانه‌های بسیاری از این سرویس‌ها استفاده کردند و همواره از سرویس دریافت‌شده رضایت دارند؛ شما می‌توانید لیست مشتریان ما را در وب‌سایت میزبان‌فا مشاهده کنید و کیفیت سرویس‌های ما را از آنان جویا شوید.»

میزبان‌فا با شعار خرید هاست مطمئن و با تیم حرفه‌ای، چند سالی است که کار خود را آغاز کرده است.

خدمات ‌هاست میزبان‌فا بر روی سرورهای قدرتمند و با فناوری ابری قرار دارد و در۲۴ ساعت روز توسط کارشناسان حرفه‌ای مدیریت می‌شود.

در میزبان‌فا اولویت ما امنیت سایت و پایداری سیستم است. زمانی که مشکلی برای یک کاربر ایجاد می‌شود کل تیم برای رفع این مشکل وقت می‌گذارند.

در میزبان‌فا پاسخگویی به سوالات کاربران اولویت اول است و اگر سوالی بپرسید، در کمتر از پنج دقیقه پاسخ آن را دریافت می‌کنید.

اما نکته مهم در میزبان‌فا ارائه دامنه ملی رایگان همراه ثبت سفارش، نصب رایگان CMS مورد نیاز بر روی‌ هاست و از همه مهم‌تر قلب‌های حرفه‌ای به‌صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

همچنین وی افزود: «در میزبان‌فا، کاربر تنها یک‌ هاست نمی‌خرد؛ بلکه یک پشتیبان قوی دارد، یک قالب حرفه‌ای و یک وب‌سایت و علاوه بر دریافت خدمات گفته‌شده، کاربران به سیستم آموزشی حرفه‌ای میزبان‌فا دسترسی نیز  دارند.»

در این سیستم، ویدئوهای آموزشی باکیفیت توسط رایان، کاراکتر ویژه میزبان‌فا، به کاربر ارائه می‌شود.

رایان از ثبت دامنه، تهیه ‌هاست و حتی نصب نرم‌افزارهای وب‌سایت و قالب در کنار آن‌ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.