خرید از سایت‌های خارجی تحویل در ایران با زاکولا

1

خرید از سایت های خارجی چند سالی است که در کشور رونق گرفته است ولی به دلیل تحریم های ناعادانه علیه ایران امکان خرید و ارسال مستقیم به کشور ایران وجود ندارد تا بتوانید کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

استارتاپ “زاکولا” به ساده ترین روش ممکن با امکانات فراوان ، خرید ایرانی ها از فروشگاه های اینترنتی ebay ، Amazon ، وال مارت ، Etsy و سایر سایت های خارجی و برندها معروف را فراهم کرده و کالاهای خریداری شده را در ایران تحویل می دهد.

یکی از مهم ترین مزیت های “زاکولا” امکان خرید از تمام سایت های خارجی می باشد.

 خرید از سایت ebay

اکثر وبسایت های مشابه زاکولا فقط امکان خرید از آمازون را دارا می باشند. ولی در زاکولا به راحتی می توانید هر محصولی از eBay انتخاب کنید و سفارش خرید از ebay ثبت کنید. همچنین یکی از مزیت های خوب zakoola امکان شرکت در مزایده ebay می باشد.

خرید از eBay زاکولا

برای خرید از ebay ابتدا در وبسایت زاکولا ثبت نام کنید. محصول مورد نظر خود را از سایت ایبی پیدا کنید. لینک محصولی که قصد خرید آن را دارید برای ما ارسال کنید. استعلام قیمت و زمان دقیق تحویل کالا به شما توسط زاکولا داخل پنل کاربری و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می گرد.

در صورتی که قیمت و مدت زمان حمل مورد تائید شما بود نسبت به پرداخت آنلاین پیش پرداخت اقدام میکنید. کالای شما خریداری و به محض رسیدن کالا با شما تماس گرفته می شود و کالا به آدرس شما تحویل داده می شود.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کلیه اموری از قبیل دریافت کالا در آمریکا، ارسال به ایران، تشریفات گمرک و … به عهده ما می باشد تا درب منزل به دست شما برسانیم.

طبیعی است این کار زمانبر است و حدود ۲۰ الی ۳۰ روز کاری، پس از دریافت کالا در دفتر آمریکا، زمان میبرد. همچنین برای خرید از چین و سایت های مانند خرید از علی اکسپرس این مدت زمان بیشتر می شود.

روند خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب

همواره سعی کردیم در قدم اول مشاوره خوب هنگام خرید مشتریان از خارج بدهیم.

گروه زاکولا همواره به مشتریان خود اعلام میدارد که حتما قیمت‌ها استعلام شده و کیفیت خدمات ما را با سایر رقباء که در زمینه خرید از خارج فعالیت دارند، مقایسه کنند. همچنین در صورتی که قیمت اعلام شده مقرون به صرفه و توجیح اقتصادی داشته باشد پیشنهاد به خرید آن میکنیم و یا کالا مورد نظر در ایران کمیاب می‌باشد.

خرید محصولات کم حجمی چون عینک، ساعت، کیندل، کتاب، ادکلن، اسباب بازی، کفش و کتونی، ماشین اصلاح و به صورت کلی هر کالایی که در ایران وجود ندارد یا اصل آن موجود نیست بسیار به صرفه خواهد بود.

علت خرید از خارج چست؟

می توان یکی از دلایل زیر باشد که نیاز به خرید از خارج به وجود می آید.

  1. افرادی هستند که روی اصل بودن کالا حساسیت خاصی دارند.
  2. افرادی هستند که به دنبال کالاهای کم یاب یا نایاب در ایران هستند.
  3. افرادی هستند که به دنبال کالای خاص برای خودشان یا عزیزان شان هستند.
  4. افرادی هستند که می دانند خرید بسیاری از کالاها از سایت های خارجی مانند: آمازون ، ای بی ، سوق و … به صرفه تر از خرید از فروشگاه های داخلی می باشد. و یا موارد دیگر.

 خرید مستقیم از آمازون

آمازون با داشتن میلیون‌ها محصول متنوع در سایت خود، داشتن نمایندگی‌ در کشورهای مختلف جهان و تعداد بیشماری فروشنده حرفه‌ای و معتبر یکی از پردرآمدترین وبسایت‌های فروشگاهی جهان است. خرید آمازون برای همه من جمله ایرانی ها جذاب می باشد ولی امکان ارسال کالا از آمازون به ایران وجود ندارد! بنابراین اگر قصد خرید از آمازون را دارید بهتر است که سفارش‌تان را با خیال راحت به زاکولا بسپارید و منتظر دریافت کالایتان باشید!

خرید از وال مارت

مزیت و خوبی زاکولا این هست که از هر سایت خارجی امکان خرید وجود دارد. مثلا خرید لپ تاپ hp  از سایت اصلی hp یا خرید کتونی نایک یا هر برند معروف از سایت اصلی خودش فراهم کرده ایم.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و قوانین و مقررات خرید از سایت های خارجی می توانید به سایت https://zakoola.com مراجعه نمائید.

به زودی آموزش های خوبی در باره فروش در آمازون ، فروش در ebay در حال تهیه می باشد. که در قسمت وبلاگ زاکولا به صورت رایگان منتشر می شود.

مجموعه زاکولا دارای سایت دیگری در حوزه پرداخت ارزی بنام ۲۰ پیمنت می باشد. در صورتی که نیاز به خدمات پرداخت آنلاین ارزی شامل : افتتاح حساب پی پال ، پرداخت با پی پال ، خدمات فریلنسری شامل خرید قالب از تم فارست ، نقد کردن درآمد ارزی ، خرید انواع مسترکارت شامل خرید مسترکارت مجازی ، خرید مستر کارت هدیه فیزیکی به صورت آنی صادر می کند.

۱ دیدگاه
  1. صالح می‌گوید

    اوایل قیمتهاش خوب بود
    الان بشدت بالا برده قیمتها رو
    اصلا رقابتی کار نمیکنه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.