تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با آژانس تبلیغاتی دیما

با تبلیغات اسپانسر اینستاگرام دیما مخاطبانتان را درست هدف‌گیری کنید

0

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما یکی از معدود آژانس‌های تبلیغاتی در ایران است که تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را با هدف‌گیری افراد ساکن در ایران به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در کل دنیا طرفداران زیادی دارد و بسیاری از برندها از این نوع تبلیغ برای محصولات خود استفاده می‌کنند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا عضو جداناپذیری از زندگی مردم است. به‌همین‌دلیل، برندها و شرکت‌های تبلیغاتی، با استفاده از این پلتفرم‌ها، پیام برند خود را به مخاطبان هدف خود می‌رسانند. یکی از این شبکه‌‌های اجتماعی اینستاگرام است. تبلیغات در اینستاگرام به چند شکل صورت می‌گیرد:

تبلیغات از طریق اینفلوئنسر، Paid Partnership و تبلیغات اسپانسر.

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران بسیار رواج دارد اما تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به دلیل پیچیدگی‌های خاص خود، تقریبا در ایران اجرا نمی‌شد یا اگر اجرا می‌شد، هدف‌گیری افراد ساکن ایران، کار بسیار دشوار و تا حدی غیر ممکن بود.

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما، به تازگی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را با هدف‌گیری افراد ساکن ایران به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مزیت استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مزیت‌های زیادی دارد اما از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تبلیغ در قالب ویدیو، عکس و آلبوم عکس
  • امکان تبلیغ به‌صورت استوری و پست تبلیغاتی
  • امکان افزودن دکمه CTA
  • تعریف CTAهای مختلف متناسب با نیاز افراد از جمله: دانلود، تماس، رزرو، کلیک و غیره
  • هدفمندی دقیق بر اساس بازه سنی، جنسیت، سیستم عامل و علایق کاربران
  • امکان نمایش تبلیغات در کشورهای مختلف

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و کسانی که مایل به استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هستند می‌توانند برای ارتباط با آژانس تبلیغات نتیجه‌گرای دیما از طریق تلفن ۸۲۱۰۰۶۲۱-۰۲۱ یا آدرس ایمیل [email protected] اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.