برگزاری دوره های غیر حضوری سئو، برای اولین بار در آکادمی وبسیما

0

از زمانی که اینترنت به عنوان دروازه ای به دنیایی جدید به روی بشر گشوده شد، تمام جنبه های زندگی افراد تحت تاثیر قرار گرفت. زندگی روزمره همه ما با گره ای نامرئی به اینترنت و دنیای نامحدود آن گره خورد، تا جایی که دیگر ادامه زندگی بشر بدون اینترنت غیر ممکن به نظر می رسد.

در پشت صحنه دنیای اینترنت، سایت‌ها و تمام اپلیکیشن هایی که هرروز استفاده می‌کنیم عده  بسیاری در حال تلاش و بهینه سازی هستند. تیم هایی متشکل از افرادی خلاق که در رقابت نفس‌گیر دنیای سئو و کسب جایگاه در گوگل هرروز مشغول بهینه سازی، تولید محتوا، تعیین استراتژی‌های جدید و داده کاوی در راستای ارائه پاسخی دقیق تر به نیاز کاربران هستند. اما سئو چیست؟

سئو، کیهان اسرارآمیز اینترنت

دنیای سئو و تمام زیر شاخه‌های این مفهوم از جدیدترین دانش های روز دنیاست، جهانی که هرگز دچار تکرار و کهنگی نمی شود. در گستره دنیای سئو هرروز تجربه جدیدی متولد می شود و پا به عرصه حضور می گذارد. لذا به رغم دانش های مهندسی، علوم پایه و دانش مدنی و حقوقی نمی توان کتاب یا اصلی همیشه ثابت برای علم سئو پیدا یا حتی تولید کرد. البته مجموعه ای ارزشمند از منابع معتبر را در بخش کتاب آموزش سئو گرد آورده ایم که به صورت مداوم در حال به روزرسانی است.

سئو دنیایی همیشه درحال دگرگونی، گسترش و بهینه شدن است. فضای اینترنت از ابتدایی‌ترین روزهای آغاز به کار تا به کنون به قدری دستخوش تحول بوده است که به هیچوجه قابل مقایسه نیست. در اقتضای همین معنا، همواره نیازی مبرم در آموزش و بروزرسانی اطلاعات در دروه های آموزش سئو احساس می شود.

 

آکادمی وبسیما

در کشور ما نیز شرکت و مجموعه های موفق بسیاری در تلاشند تا به هدف آموزش و ارتقای دانش جمعی در حوزه سئو، به تعریف دوره های مختلفی برای انتقال تجربه و تخصص بپردازند. تنها یک جستجوی ساده در عبارت دوره سئو کافی است تا با لیستی بلندبالا از نتایج مواجه شوید و بهترین شرکت های فعال در این زمینه را بشناسید. آژانس خلاقیت وبسیما یکی از مجموعه های فعال در این عرصه است.

آکادمی وبسیما، حامی استارتاپ‌های اینترنتی

آژانس خلاقیت وبسیما مجموعه ای موفق و فعال است که برای اولین بار در بهمن سال ۱۳۹۴ (۲۰۱۶) نخستین دوره آموزش سئو خود را برگزار کرد. شرکت وبسیما در فضایی تخصصی و با نام آکادمی وبسیما در طی ۳ سال گذشته رویداد های بسیاری در زمینه آموزش سئو و تمام زیر شاخه های این علم برگزار کرده است.

دوره هایی که از همان ابتدا در همکاری با برند هایی معتبر و شناخته شده در فضای دنیای دیجیتال مارکتینگ کشور همراه بود. مجموعه هایی مانند شتاب دهنده آواتک، شتاب دهنده دیموند، ایوند، دیجی کالا، سرآوا و بسیاری دیگر از مجموعه های فعال و موفق در این عرصه که همیار وبسیما بوده اند.

تیم آکادمی وبسیما

اما فعالیت آکادمی وبسیما تنها محدود به برگزاری آموزش و دوره سئو محدود نشد. در ادامه فعالیت این مجموعه شاهد ارائه انواع خدمات مشاوره ای، کتب آموزش سئو و مقالت آموزشی رایگان با زیر مجموعه هایی دقیق و تخصصی در بحث آموزش سئو بودیم.

منابع آموزشی آکادمی وبسیما، گنجینه ای ارزشمند اما رایگان!

منابع ارزشمند آکادمی وبسیما در راستای آموزش سئو در قالب کتاب، آزمون تخصصی سئو، واژه نامه ای دقیق، معرفی کامل الگوریتم های گوگل و مقالاتی ارزشمند برای مطالعه هستند که همگی به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به دنیای سئو قرار می گیرد.

آکادمی وبسیما در طی دوره ای سه ساله و پس از برگزاری کلاس های حضوری آموزش سئو در همکاری با مجموعه های مختلفی مانند دیموند، دانشگاه شریف، آواتک و سپیدار سیستم و کسب تجربه هایی موفق، در گامی جدید اقدام به برگزاری دوره غیر حضوری سئو کرده است.

هدف از برگزاری دوره غیر حضوری آموزش سئو دسترسی تمام علاقمندان و فعالان حوزه سئو در هر نقطه کشور به این منابع آموزشی است. با این رویکرد دیگر برای آموزش، انتقال تجربه و رسیدن به تخصصی در خور توجه در عرصه سئو، نیازی به حضور در تهران نیست.

آکادمی وبسیما با تکیه بر هدفگذاری صحیح، تشخیص نیاز دانشجویان و درک چالش های پیش رو در آموزش های غیر حضوری، دوره آموزش سئو غیر حضوری خود را به گونه ای تدارک دیده است تا دانشجویان و علاقمندان این حوزه با مطالعه منابع موجود پاسخی در خور برای سوالات خود پیدا کنند.

با این رویکرد در هر کجای ایران و تنها با دسترسی به اینترنت می توانید تخصص و مهارت لازم را پیدا کنید. دوره غیر حضوری سئو آکادمی وبسیما به هدف تدریس اصول صحیح سئو تدوین شده است تا در رقابت نفس گیر سئو بر سر رقابت رتبه یک،  نتیجه ای دلخواه به دست بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سایت آکادمی وبسیما در آدرس websima.academy مراجعه کنید یا عبارت هایی مانند “دوره سئو” و “آموزش سئو” را در گوگل جستجو کنید.

سئو مشابه با جنگی تن به تن و نفس گیر به سبک رزم های یونان باستان است، در گود چالش پذیر دنیای اینترنت رقیبی قدرتمند باشید. اگر به تازگی با مفهوم سئو آشنا شدید پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه سئو چیست؟ و مطالعه نقطه نظرات متخصصین این حوزه مسیری مطمئن برای ورود به دنیای سئو پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.