ثبت‌نام دهمین دوره رهنما کالج

0

توی قرن‌های گذشته کسانی دنیا رو صاحب می‌شدن که بهتر لشکرکشی می‌کردن، قدرتمند‌تر بودن و می‌تونستن سرزمین‌های بزرگتری رو فتح کنن.

اما حالا سرداران جهان مدرن و دیجیتالی پرمخاطب‌ترین شبکه‌ها و کارآمدترین برنامه‌ها رو می‌سازن و ابزارشون هم کدهاییه که از دل اونا سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و محصولات نو به دنیا میان. با این مقدمه دعوت‌تون می‌کنیم که اگر به برنامه‌نویسی عشق می‌ورزید، دلتون می‌خواد کدها رو کشف کنید و مشتاق یادگیری هستید، توی دوره کارآموزی رهنماکالج که برای برنامه‌نویس‌ها برگزار میشه، شرکت کنید.

اگه تا حدی با یکی از زبان‌های Java یا Python و JavaScript آشنا هستید، مفاهیم برنامه‌نویسی شی‌گرا رو می‌شناسید و علاقه‌مند به توسعه اپلیکیشن‌های موبایل یا برنامه‌نویسی سرور (Back-End) هستید، این دوره مخصوص شماست.

ثبت‌نام از طریق وبسایت رهنما کالج انجام میشه و بعد از اون شما باید توی یه آزمون آنلاین شرکت کنید. مرحلۀ بعد از آزمون اینترنتی، مصاحبۀ حضوریه و در نهایت با شروع دورۀ کارآموزی رهنماکالج، کارآموزها به مدت هفت هفته به شکل تیمی روی پروژه‌های واقعی کار و در کارگاه‌های تخصصی شرکت می‌کنن.

بعد از پایان این دوره انتظار میره که کارآموزها توانایی کار در موقعیت‌های شغلی مربوط به برنامه‌نویسی و توسعه اپلیکیشن رو کسب کرده باشن و علاوه بر اون از نظر مهارت‌های نرم و تکنیک‌های تعاملی و ارتباطی هم توانمندتر شده باشن.

دوره‌های کارآموزی رهنما کالج همیشه برای کارآموزان رایگانه؛

دوره ۲۲ تیرماه شروع میشه و تا ۱۲ شهریور ادامه داره.

مهلت ثبت‌نام این دوره تا ۲۹ خرداد ۹۸ است و آزمون آنلاین پذیرش ۳۱ خرداد برگزار میشه.

ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر: rahnemacollege.com

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.