تبلیغ منتشرشده، یک طرح ردشده بود

توضیحات بنیان‌گذار اسپید

0

در اخطارهای تلفنی که داشتیم بیان شده که این موضوع احتمالا منجر به پلمپ اسپید می‌شود. ما در حال صحبت و تعامل هستیم که بتوانیم به صورت حضوری در این رابطه توضیحاتی خدمت دوستان ارائه دهیم و سوءتفاهم به وجود آمده را برطرف کنیم تا انشالله این اتفاق نیفتد.

در چند روز گذشته تصویری به عنوان تبلیغات محیطی از استارتاپ اسپید در فضای مجازی دست به دست شده که باعث ایجاد شک و شبهه زیاد و دردسر برای این استارتاپ و بنیان‌گذار آن شده‌است. تا جایی که اخطارهای تلفنی مبنی بر پلمپ این کسب‌وکار داشته‌اند.

در همین رابطه با مهدی خادمی مقدم، مدیرعامل و بنیان‌گذار اسپید گفت‌وگویی داریم و ماجرا را از زبان او می‌شنویم:

به گزارش خبرگزاری شنبه‌پرس، مقدم می‌گوید: «تصویری با نام اسپید، به واسطه شعاری که روی آن درج شده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ متاسفانه به دلیل نوع تصویر، به این صورت برداشت شده که این تبلیغ در سطح شهر اجرایی شده و همین امر باعث نشان دادن عکس‌العمل‌هایی شده است. در واقع این تصویر تنها یکی از ایده‌های تبلیغاتی پیشنهاد شده به ما بود که برای دیده شدن شکل نهایی آن روی بیلبورد، به این صورت در فتوشاپ طراحی شده.»

مدیرعامل اسپید در ادامه توضیح می‌دهد: «با توجه به اینکه این طرح و شعار کاملا با ارزش‌های جامعه مغایرت داشت، از همان ابتدا توسط تیم مارکتینگ اسپید رد شده بود ولی به منظور نظرسنجی، این پست برای چند نفر ارسال شده بود که متاسفانه این تصویر در فضای مجازی به صورت دست به دست گشته و دیگر انتشار آن کاملا از کنترل ما خارج شد؛ همین امر باعث آزردگی خاطر برخی دوستان شده و ما رسما عذرخواهی و اعلام می‌کنیم که تا به این لحظه اسپید هیچ‌گونه تبلیغات محیطی نداشته و تصویری که در فضای مجازی پخش شده است صرفا یک طرح اولیه پیشنهادی بوده است.»

او اضافه می‌کند که حتی رئیس سازمان زیباسازی هم در بیانیه‌ای اعلام کردند که چنین طرحی در فضای محیطی اجرا نشده است و می‌گوید: «اساسا ما استارتاپی هستیم که به دنبال فعالیت‌های تخصصی خود هستیم و خط مشی ما تا این لحظه این را ثابت کرده است  که به هیچ عنوان به دنبال جبهه‌گیری سیاسی و یا مورد هدف قرار دادن ارزش‌های جامعه نیستیم.»

مقدم در رابطه با واکنش‌هایی که این سوتفاهم برایشان به همراه داشته به مواردی اشاره می‌کند: «از دیروز که تصویر انتشار زیادی داشته، از پلیس اماکن، پلیس امنیت، پلیس فتا، افسران جنگ نرم، پایگاه کمیل و چندین جنبش مردمی که در زمینه حجاب فعالیت می‌کنند و همینطور خبرگزاری‌های متعدد در هیمن رابطه تماس‌هایی داشتم و جبهه‌گیری و واکنش‌های زیادی به همراه داشته. فعلا در حال صحبت و مذاکره هستیم تا بتوانیم تعاملی داشته باشیم و هر چه سریعتر این سوء‌تفاهم برطرف شود. ابراز نگرانی از سوی این دوستان کاملا منطقی است و ما باید هرچه سریعتر این نگرانی را برطرف کنیم.»

بنیان‌گذار اسپید در پایان بیان می‌کند: «در اخطارهای تلفنی که داشتیم بیان شده که این موضوع احتمالا منجر به پلمپ اسپید می‌شود. ما در حال صحبت و تعامل هستیم که بتوانیم به صورت حضوری در این رابطه توضیحاتی خدمت دوستان ارائه دهیم و سوءتفاهم به وجود آمده را برطرف کنیم تا انشالله این اتفاق نیفتد.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.