توسعه عملیات رم برای ایجاد ۶۰ شغل جدید

0

شرکت بوز آلن همیلتون در حال توسعه عملیات خود در پارک فناوری و کسب‌وکار گریفیس است و ۶۰ شغل جدید ایجاد خواهد کرد. هدف شرکت این است که ۱.۶میلیون دلار به ایجاد، تجهیز و عرضه یک مرکز جدید به مساحت ۱۴۰۰۰ فوت مربع اختصاص دهد.

بوز آلن همیلتون شرکتی است که در حوزه مشاوره فناوری و مدیریت جهانی فعالیت می‌کند و در زمینه‌های تجزیه‌وتحلیل، راهکارهای دیجیتالی، مهندسی و امنیت سایبری تخصص دارد. این شرکت با تمرکز روی فناوری‌های سایبری، آزمایش و ارزیابی و مهندسی نرم‌افزاری و سیستم از بازار هوافضا پشتیبانی می‌کند.

این شرکت برای مدت طولانی نقش پیمانکار را در آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی برعهده داشت. در حال حاضر، ۱۵۸ نفر در رم مشغول به کارند. این آمار نشان می‌دهد که بوز آلن همیلتون پایگاه مشاغلش را تحکیم کرده است تا با ایجاد ۶۰ سمت حرفه‌ای دیگر از فناوری‌های سایبری پارک گریفیس پشتیبانی کند.

این شرکت متعهد شده است که ۶۰ شغل جدید ایجاد و ۱۵۸ کارمند خود را حفظ کند. هم‌اکنون، هدف شرکت تحکیم جایگاهش در رم است. برایان گاندرسون، معاون بوز آلن، می‌گوید: «ما به نیروی کار خود در رم افتخار می‌کنیم. ما به دنبال تمرکز روی ساکنان بااستعداد و ماهریم تا ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی به مشتریان توسعه دهیم و نیازها را برطرف کنیم.»

رئیس بخش توسعه، مدیرعامل و رابط هوارد زمسکی می‌گوید که توسعه این شرکت ادامه خواهد داشت تا اکوسیستم فناوری و امنیت سایبری موهاک ولی توسعه یابد و اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت در رم و منطقه را رقم بزند. این شرکت به دلیل بهبود فناوری و ظهور فرصت‌هایی در حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و رایانش کوانتومی رشد غیرمنتظره‌ای را از سر گذرانده است.

بوز آلن همیلتون نقش مهمی در فناوری دارد و می‌خواهد حضور خود را در گریفیس توسعه دهد. این پروژه می‌تواند به نفع رم و اکوسیستم امنیت سایبری و فناوری موهاک ولی باشد. الیس دلیا، رئیس همکاری توسعه محلی گریفیس، می‌گوید: «ما به دنبال رشد چشمگیر در شرکت‌های با فناوری بالا هستیم.»

همانطور که پیدا است فناوری بخشی حیاتی اقتصاد منطقه‌ای است و توسعه به معنای ایجاد مشاغل پردرآمد و فرصت‌های نوآورانه خواهد بود. مدیر اجرایی این شرکت، آنتونی جی پیسنته، می‌گوید که فناوری و دارایی‌های امنیت سایبری گریفیس به رشد اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.