بزرگترین خشکشویی آنلاین، با ادغام زودشور و لاندراپ

گامی برای کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد و افزودن خدمات جدید

1

یکی از مسائل و مشکلاتی که خشکشویی های آنلاین برای رفع آنها ایجاد شدند، ارائه سرویس با کیفیت با قیمت مناسب، و به گستره همه مردم بوده است. به‌واقع یکی از بزرگترین اهداف هر استارت آپ خشکشویی آنلاین این است که با استفاده از تکنولوژی و کاهش هزینه های سربار سنتی ، بتواند گامی درجهت آسایش بیشتر مردم و بهینه مردن خدمات این صنعت بردارد.
با درنظر داشتن چنین هدفی و باتوجه به شرایط خاص اقتصادی جامعه و چالش‌هایی که استارتاپ‌ها برای رسیدن به رشد موردنظرشان با آن‌ها مواجه‌اند، امروز زودشور و لاندراپ اعلام می‌کنند که با هم ادغام شده‌اند و با همکاری یکدیگر بزرگترین خشکشویی آنلاین کشور را تشکیل داده‌اند و قصد گسترش خدمات خود به شهرهای دیگر ایران را دارند . این اتفاق در اولین گام باعث کاهش هزینه‌های مشترک و مستهلک شدن هزینه‌های عملیاتی و درآمدزایی بیشتر شده است.
از امروز کاربران ما هم بهبود کیفیت خدمات را با سرعت بیشتری شاهد خواهند بود و با این ادغام امکان سرویس‌دهی به محدوده ی بیشتری را خواهیم داشت.
از طرفی خدمات جدید دیگری از جمله خدمات تخصصی شست و شوی مبل ، کارواش نانو و نظافت منزل به زودی رونمایی میشوند و تمرکز بیشتری روی این خدمات صورت خواهد پذیرفت.

هدف ما رشد فرهنگ استفاده از خشکشویی آنلاین و خدمات مشابه و همچنین بهینه سازی هرچه بیشتر هزینه هاست و اطمینان داریم ادغام زودشور و لاندراپ گام مهمی در این مسیر و گشوده شدن یک راه تازه در اکوسیستم استارتاپی خواهد بود.

۱ دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    تا حالا نشنیده بودم
    ولی حتما یه بار امتحانش می کنم
    چون از خشکشویی رفتن خیلی بهتره 🙂

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.