برنامه روزانه‌تان را با این مچ‌بند عملی کنید

0

چهار سال بعد از انتشار اولین نمونه، شرکت پیشروی فیت‌بیت یک نمایشگر فعالیت مچ‌بند ارائه کرده است. فلکس درست شبیه به مچ‌بندهای دیجیتال است که شرکت‌های معروف نایک و جابون تولید کرده اند. اما برخلاف آنها، فلکس از دو قسمت تشکیل شده است – ردیاب واقعی داخل یک بدنه پلاستیکی است که در یک مچ‌بند قابل‌تنظیم قرار گرفته است. قرار دادن این فناوری در یک بدنه موجب شده است که دیگر نیازی به قرار دادن سیستم‌های الکترونیکی انعطاف‌پذیر مانند باتری قابل شارژ و رساناهایی که مسئول مسائل کیفی در سایر دستگاه‌ها هستند، نباشد. این دستگاه یک ردیاب کوچک و یک بدنه پلاستیکی دارد. فلکس در رنگ‌های مختلف موجود است تا هر سلیقه‌ای را جذب خود کند. این دستگاه آنقدر کوچک است که داخل کیف پول یا جیب شما نیز قرار گیرد.

با تلنگر زدن روی ردیاب، پنج چراغ ال ای دی آن روشن می‌شود و نشان می‌دهد که شما چقدر فعالیت داشته اید. این چراغ‌ها نشان می‌دهند که تا چند درصد به هدف روزانه خود دست یافته‌اید. به‌علاوه، می‌توانید تعدادی از مراحل را بعد از اینکه فلکس می‌لرزد انتخاب کنید، این میزان موفقیت شما را نشان می‌دهد. در اصل اطلاعات کافی در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا بازخورد ردیاب را دریافت کنید بدون اینکه نیاز باشد آن را به طور مداوم با تلفن خود همگام سازی کنید.

 فیت‌بیت فلکس و انتقال داده

فلکس داده‌ها را از طریق بلوتوث ۴.۰ منتقل می‌کند و اکثر تلفن‌های هوشمند نیز از این قابلیت استفاده می‌کنند. به‌علاوه شما می‌توانید داده‌های خود را از طریق اتصال فلکس خود به کامپیوتر، به پروفایل آنلاین خود منتقل کنید. این وب سایت اخیراً دوباره طراحی شده است. جزئیات درباره تعداد گام، مسافت، و وزن را می‌توان در داشبورد سفارشی شده اضافه و بررسی کرد. در اپلیکیشن تلفن هوشمند نیز این امکانات وجود دارد. علاوه بر نظارت بر فعالیت و خواب، فیت‌بیت فلکس یک قابلیت زنگ هشدار نیز دارد و شما می‌توانید آن را روی تلفن هوشمند خود تنظیم کنید. فلکس با لرزش شما را از خواب بیدار می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.