بدوپت؛ فروشگاهی برای حیوانات خانگی

بدوپت یک پلتفرم جامع در زمینه محصولات و خدمات حیوانات خانگی است

0

استارتاپ بدوپت به نشانی bodopet.com توسط پیمان انزلچی و گلنوش زاهدی، یک زن و شوهر در حوزه خدمات‌رسانی و فروش محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی بنیانگذاری شده است.

پیمان متولد ۶۴ در شهر اراک است و در رشته مهندسی شبکه و نرم‌افزار در دانشگاه آزاد تحصیل‌کرده است. او نزدیک به ۱۳ سال است که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.

در ۷ سال گذشته در تولید نرم‌افزارهای بانکی در بانک اقتصاد نوین مشغول به کار بوده و به موازات آن پت‌شاپ‌های زنجیره‌ای سرزمین خوشحالی در اراک و تهران و تولید غذای جوندگان با برند هپی‌لند را راه‌اندازی کرده که در داخل ایران تولید  و در ۳۰ شهر ایران عرضه می‌شود.

گلنوش نیز متولد تهران و ۳۳ ساله است و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه تربیت مدرس دارد. او نیز نزدیک به ۱۰سال است که در حوزه برنامه‌ریزی راهبردی و کسب‌وکار در شرکت‌های مختلف فعالیت دارد.

پیمان می‌گوید: دلیل فعالیت من و همسرم  در زمینه حیوانات خانگی در وهله اول عشق ما به حیوانات و دیگری داشتن یک سگ کوچولو به اسم هپی و یک خرگوش بود که سال‌هاست در کنار ما زندگی می‌کنند.

وقتی می‌دیدیم حیوانات از نظر حق ساده زندگی‌کردن مشکلات بسیاری دارند، به این فکر افتادیم که بتوانیم با راه‌اندازی پلتفرم بدوپت در فرهنگ‌سازی در این زمینه نقشی داشته باشیم و هم بتوانیم کمکی به صاحبان حیوانات خانگی کرده باشیم که در کنار عشقی که از این حیوانات مهربان و دوست‌داشتنی می‌گیرند، برایشان یک زندگی راحت را هم فراهم کنیم.

بدوپت چگونه کار می‌کند

بدوپت یک پلتفرم جامع در زمینه محصولات و خدمات حیوانات خانگی است و تیم بدوپت سعی دارد بتواند مجموعه نیازهای صاحبان حیوانات خانگی و حیوانات خانگی را آرام آرام رفع کند.

کاربران (فروشندگان) می‌توانند از طریق ثبت‌نام در بدوپت بعد از تصدیق اطلاعات، برای خود یک فروشگاه و ویترین مجازی ایجاد کنند و از طرف دیگر صاحبان حیوانات خانگی نیز می‌توانند به‌راحتی با توجه به ایجاد تنوع محصولی از چندین پت‌شاپ در لحظه خرید خود را انجام دهند.

در بدو‌پت ۳بخش فروش و خدمات و فرهنگ‌سازی در نظر گرفته شده که بخش فروش در حال حاضر فعال است و ۲ بخش در ماه‌های آینده راه‌اندازی می‌شوند.

در حال حاضر سرویس پت پروفایل برای صاحبان حیوانات خانگی قرار داده شده که می‌توانند مشخصات حیوانات خود را در آن اضافه کنند و در آینده پیشنهاد‌های مختلفی بر اساس توضیحات و رفتار حیواناتشان به آنها داده خواهد شد.

نزدیک به ۳ ماه است که بدوپت به بازار ورود پیدا کرده و در این مدت با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. البته کمبود محصولات و افزایش نرخ ارز در ماه‌های گذشته تا‌حدودی مانند اکثر کسب‌وکارها مشکلاتی را برای این استارتاپ نیز به وجود آورده است، ولی با این وجود به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در ماه‌های آینده خبرهای خوبی هم برای صاحبان حیوانات خانگی و همچنین کسب‌وکارهای این حوزه خواهند داشت.

بدوپت فعالیت خود را در شتاب‌دهنده نوین‌تک در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی آغاز کرده و تاکنون از خدمات این شتاب‌دهنده در پیشبرد کارها سود برده است.

پیمان می‌گوید: خوشحال خواهیم شد که تولیدکنندگان داخلی محصولات حیوانات خانگی، محصولات تولیدی خود را در پلتفرم بدوپت عرضه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.