با حافظه‌ای قوی از آسمان شب لذت ببرید

0

Lumosity – Brain Training

این اپلیکیشن، حافظه و توجه شما را به چالش می‌کشد. لوموسیتی که بیش از ۷۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، بیش از ۲۵ بازی فکری را در یک برنامه آموزشی روزانه ترکیب کرده است که ذهن شما را به چالش می‌کشد. این بازی‌ها متناسب با عملکرد منحصربه‌فرد شماست و به شما کمک می‌کند کارهای فکری متنوعی انجام دهید. تیمی متشکل از دانشمندان و طراحان، این اپلیکیشن را تولید کرده‌اند تا تحقیقات شناختی خود را انجام دهند. آن‌ها کارهای شناختی و روانشناختی را به چالش کشیده و چالش‌های تجربی کاملا جدیدی را طراحی می‌کنند. این طراحان، کارها را به شکل بازی‌های سرگرم‌کننده ارائه می‌دهند تا مهارت‌های فکری انسان‌ها را بررسی کنند. این افراد با بیش از ۴۰ محقق دانشگاهی در سراسر دنیا کار می‌کنند. محققان به ابزارهای لوموسیتی دسترسی رایگان دارند. در کل این اپلیکیشن برای اهداف تحقیقاتی نیز استفاده می‌شود. کاربران نیز نقش مهمی در آشنایی و درک بهتر ذهن انسان ایفا می‌کنند.

Trello

تریلو در تمام پروژه‌های شما در محل کار و خانه به شما کمک می‌کند. اگر مشغول مدیریت یک تیم هستید، یک نمایشنامه می‌نویسید یا لیست خرید خواروبارفروشی تهیه می‌کنید، این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند تا همه چیز را سازماندهی کنید. تریلو یک ابزار مدیریت پروژه فوق‌العاده است که کارها را برای شما آسان می‌کند. این اپلیکیشن به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی در اپ‌استور شناخته شده است که بیشترین تعداد دانلود را داشته است. با تریلو شما می‌توانید:

 تابلوهایی را برای سازماندهی هر آنچه که رویش کار می‌کنید، ایجاد کنید  از همکاران، دوستان و خانواده دعوت کنید تا با شما همکاری کنند  جریان کار را برای پروژه‌های مختلف سفارشی‌سازی کنید  فهرست بازبینی «کارهایی که باید انجام شود» را به کارت‌ها اضافه کنید  وظایفی را برای خود و همکاران مشخص کنید  درباره موارد نظر دهید  عکس و ویدئو آپلود کنید  فایل ضمیمه کنید  استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و می‌توانید آن را ارتقا دهید.

این اپلیکیشن از اپل‌واچ نیز پشتیبانی می‌کند. تریلو برای آی‌پد پرو بهینه‌سازی شده است و میانبرهای بی‌نظیری دارد که کار با آن را آسان‌تر می‌کند.

 

Flashlight

این اپلیکیشن توسط شرکت سرپاکس تولید شده است و یکی از مشهورترین اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور است. فلش‌لایت بلافاصله آیفون شما را به یک چراغ قوه بسیار روشن تبدیل می‌کند. این ابزار روشنایی از چراغ ال‌ای‌دی آیفون استفاده می‌کند. این برنامه کاملا رایگان است و از حالت چشمک‌زن – انعکاسی نیز پشتیبانی می‌کند.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  روشن‌ترین چراغ‌ قوه
  2.  استفاده آسان؛ درست مانند یک چراغ قوه واقعی به آسانی می‌توانید آن را روشن و خاموش کنید
  3.  پشتیبانی از حالت چشمک‌زن – انعکاسی با قابلیت تنظیم تعداد دفعات
  4.  گرافیک فوق‌العاده

در نسخه جدید این اپلیکیشن نیز تغییرات اعمال شده است؛ از جمله اینکه مدت‌زمان راه‌اندازی آن سریع‌تر شده و عملکرد اجرایی آن بهبود یافته است.

Star Walk

استارواک زیباترین و خیره‌کننده‌ترین اپلیکیشنی است که تابه‌حال در یک دستگاه تلفن همراه دیده‌اید. این اپلیکیشن می‌تواند راهنمای تعاملی شما در آسمان شب‌ها باشد که هر یک از حرکات شما را در زمان واقعی دنبال می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در بیش از ۲۰۰ هزار جرم آسمانی جست‌وجو کنند و اطلاعات وسیعی را درباره ستارگان و صور فلکی که رصد می‌کنند، به‌دست آورند.

این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و برنده جایزه طراحی اپل ۲۰۱۰ شده است. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن آن است که هیچ‌یک از قابلیت‌های آن پولی نیست. استارواک از اپل‌واچ نیز پشتیبانی می‌کند و شما را از رویدادهای نجومی آتی مطلع می‌کند.

فقط کافی است اپلیکیشن را اجرا کرده و گوشی تلفن خود را در آسمان بگیرید. با این کار ستارگان، سیارات، ماهواره و صور فلکی را در جای خود مشاهده خواهید کرد. با حرکت دادن تلفن خود، نقشه ستارگان در زمان واقعی به‌روزرسانی و اول از همه ماه نمایش داده می‌شود.

برای افزودن تصویر از دوربین خود به نمای آسمان می‌توانید از آیکون واقعیت افزوده در گوشه سمت راست صفحه استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای حالت شب است که با استفاده از آن می‌توانید آسمان را در شب به‌راحتی تماشا کنید. در کنار هر آیتم یک گزینه راهنما وجود دارد که اطلاعات مربوطه را ارائه می‌دهد. گزینه ماشین زمان در این اپلیکیشن نقشه آسمان را که به فردا یا سال‌های گذشته مربوط می‌شود، نمایش می‌دهد.

همچنین این برنامه یک تقویم دارد که رویدادهای نجومی را به اطلاع کاربران می‌رساند. گزینه TelRad نیز به شما کمک می‌کند زمانی که در حال تماشای ستارگان با یک تلسکوپ هستید، موقعیت دقیق یک شی را پیدا کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.