بازار آنلاین خودرو

0

infocars.ir پایگاهی است که برای معرفی و انجام فعالیت‌های بازرگانی خودرو و صنایع وابسته خودرویی طراحی شده که ارتباطی پایدار بین گروه‌های مختلف صنایع خودرو برقرار می‌کند. از طریق این شبکه می‌توانید با خریداران و فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات از طریق ایمیل، فکس، پیام کوتاه و ارسال پستی ارتباط برقرار کنید.

بنیان‌گذار اینفوکارز می‌گوید: «این بهترین ابزار برای فروشندگان، شرکت‌ها و صاحبان صنایع است تا بتوانند با مشتریان خود در سراسر ایران ارتباط برقرار کنند و بازار کار خود را بهبود بخشند. از طریق این سایت می‌توانید محصولات خود را در آگهی‌های فروش درج کنید، پیشنهاد‌های خرید خود را مطرح کنید، خریداران، فروشندگان و مشتریان اصلی خود را شناسایی کنید و همچنین در قسمت جستجو، مطالب مورد نظرتان را بیابید.»

اینفوکارز که گروه‌های خرید و فروش خودرو، لوازم‌یدکی و قطعات، خدمات تعمیرات و سرویس خودرویی و… را در دسته‌بندی انواع آگهی خود دارد خدمات زیر را به کاربر آنلاین خود ارائه می‌دهد:

ایجاد صفحه وب مجزا برای هر آگهی‌دهنده با قابلیت معرفی محصول، خدمات، گالری عکس و فیلم، نقشه موقعیت جغرافیایی و فرم تماس و…

امکان جستجو بر اساس پارامترهای مختلف مانند نوع آگهی، نوع خودرو، بر اساس منطقه، قیمت

اضافه، ویرایش کردن، به‌روزرسانی و حذف آگهی و اطلاعات مربوطه توسط صاحب آگهی

معرفی و ثبت آگهی کاربر در موتورهای جستجوی گوگل و یاهو

سیستم ارسال پیام شخصی بین کاربران

مشخص کردن نوع آگهی ستاره‌دار، تصویر، لینک و مدت آگهی برای هر پکیج

روش‌های پرداخت آنلاین توسط شبکه شتاب جهت استفاده از بسته‌های خدماتی مختلف

نسخه موبایلی ایران اینفوکارز قابل‌نمایش بر روی سیستم‌های آیفون، آی‌پد، اندروید

منابع خودرویی شامل فیلم و کتب

قیمت روز خودرو

آخرین اخبار خودرو و صنایع وابسته

این وب‌سایت ضمن معرفی مراکز تجهیزات و لوازم تزئینی خودرو،  خدمات پس از فروش، مراکز فروش خودرو،  نمایندگان انحصاری خودرو،  بیمه خودرو، و لیزینگ خودرو اطلاعاتی نیز در خصوص کرایه و اجاره خودرو، امداد خودرو، حمل و نقل و بازرگانی خودرو،  انجمن‌ها و اتحادیه‌های خودرو ، نشریات، مجلات و رسانه خودرو،  مراکز عمومی خودرویی،  ماشین‌آلات سنگین، جمعه‌بازار، قیمت روز خودرو و آگهی‌های همکاری مرتبط در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همچنین با ارائه نقشه ترافیکی آنلاین کل کشور و نمایش محدوده‌های ترافیک و میزان ترافیک لحظه‌ای شهر تهران در حال تبدیل به مرجعی برای دسترسی بهینه کاربران به اطلاعات مربوط به این حوزه است. همچنین این وب‌سایت قصد دارد امکان استعلام خلافی خودرو و نمرات منفی را نیز از طریق همین وب‌سایت امکان‌پذیر کند.

اینفوکارز با ارائه چهار پک نقره‌ای، طلایی، ویژه و جامع درخواست آگهی‌های مرتبط را نیز پوشش می‌دهد و در این وب‌سایت درج می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.