اپلیکیشنی که شما را دونده ماراتن می‌کند

0

 

  • Mint

میلیون‌ها کاربر از این اپلیکيشن استفاده می‌کنند. به گفته مجله تایم، مینت جزء ۵۰ اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۶ بوده است. در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت پول شناخته شده است. سایر موارد عبارتند از:

 بهترین اپلیکیشن امور مالی شخصی سال ۲۰۱۵ برای سیستم عامل اندروید  جزو ۱۰ اپلیکیشن برتر در زمینه صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها سال ۲۰۱۴ 

 بهترین ابزار امور مالی برای بودجه‌بندی سال ۲۰۱۴ در مجله مانی  بهترین اپلیکیشن برای بود‌جه‌بندی پول نقد شما در سال ۲۰۱۴.

در نهایت این یک اپلیکیشن مناسب برای مدیریت تمام امور مالی شماست که به آسانی می‌توان از آن استفاده کرد. مینت مدیر مالی رایگان و اپلیکیشن پیگیری مالی است که سازندگان TurboTax آن را به بازار عرضه کرده‌اند. در این اپلیکیشن می‌توانید حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری، صورتحساب‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را وارد کنید. اینگونه می‌توانید مخارج خود را مشاهده کنید، دریابید که در کجا می‌توانید پس‌انداز کنید‌ و به‌موقع صورتحساب‌های خود را پرداخت نمایید. به علاوه این امکان وجود دارد تا امتیاز اعتبار خود را پیگیری کنید و نکاتی را برای تقویت آن به طور رایگان و بدون نیاز به کارت اعتباری دریافت كنید. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

 مشاهده همه چیز در یک جا  مدیریت صورتحساب‌ها و پول‌ها 

 صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها  بودجه‌بندی بهتر  افزایش امتیاز اعتباری خود امنیت بالا همگام‌سازی با اپلیکیشن وب مینت

 

  • Seamless 

شاید برای طراحان اپلیکیشن بد نباشد به نمونه‌های مفوق خارجی هم نگاهی بیندازند. از این‌رو در این صفحه، بعضی‌وقت‌ها این نمونه اپ‌ها را با چنین هدفی معرفی خواهیم کرد. اپلیکیشن سیملس محبوب‌ترین اپلیکیشن تحویل غذا در نیویورک است. به لطف شرکای رستوران‌دار این برنامه کاربردی، امکان ارائه خدمات آنلاین سریع و آسان فراهم شده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مربوط به رستوران‌های فوق‌العاده و منوهای کامل آنها دریافت کنند و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی غذای خود را سفارش دهند. سیملس این قابلیت را دارد که به واسطه استفاده از روش‌های پرداخت اعم از پی‌پل، اپل‌پی یا یک کارت اعتباری قدیمی مبلغ سفارش را پرداخت کنید. این برنامه کاربردی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در اندروید و سیستم عامل آی‌او‌اس است که تعداد زیادی کاربر در منطقه تحت پوشش خود دارد. برای سفارش غذا کافی است که غذای مورد نظر خود را وارد کنید تا فهرستی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به شما نمایش داده شوند. سپس می‌توانید یک رستوران را انتخاب کنید و سفارش دهید. این گزینه نیز وجود دارد که انتخاب‌های مورد علاقه خود را در قسمت علاقه‌مندی‌ها قرار دهید تا بار دیگر سریع‌تر همان غذا را سفارش دهید. کاربران می‌توانند نظر خود را درباره رستوران‌ها بگویند و به آنها امتیاز دهند. این برنامه کارت‌های هدیه الکترونیکی دارد که می‌توانید از آن برای روزهای خاص مانند روز تولد استفاده کنید.

 

  • MY ASICS Run Training

با کمک اپلیکیشن مای‌اسیکس می‌توان‌ برنامه‌های آموزشی شخصی‌سازی‌شده برای دوی ماراتن کامل، ماراتن نیمه و فواصل ۱۰ و ۵ مایلی ایجاد کرد. برنامه‌های آموزشی مای‌اسیکس متناسب با اهداف و توانایی‌های شما در حین دویدن تعیین می‌شوند و اگر شما یک روز را از دست بدهید، به طور خودکار برنامه زمانبندی‌شده شما را تنظیم می‌کند. به علاوه می‌توانید مسیر دو، مدت زمان، مسافت و میانگین سرعت خود را در زمان واقعی پیگیری کنید. این اپلیکیشن که یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی کاربردی در گوگل‌پلی شناخته شده، برای تمام دوندگان طراحی شده است. اگر به‌تازگی دو را آغاز کرده‌اید یا خود را برای دهمین مسابقه ماراتن خود آماده می‌کنید، اپلیکیشن مای‌اسیکس می‌تواند به شما کمک کند. محدوده زمانی برنامه‌های آموزشی این اپلیکیشن از ۱۲ تا ۳۳ هفته متغیر است و ممکن است در هفته ۲ تا ۴ روز نیاز به تمرین باشد. شما می‌توانید شدت و تعداد دفعات برنامه آموزشی خود را متناسب با توانایی خود شخصی‌سازی کنید. مای‌اسیکس از تمام قابلیت‌ها برای به حداکثر رساندن آموزش شما برخوردار است:

 دریافت برنامه آموزش دوی شخصی‌سازی‌شده در عرض چند ثانیه 

 مشاهده مسیر دو و موقعیت خود  روی یک نقشه مبتنی بر GPS زمان واقعی  پیگیری مسیر دو، مدت زمان، مسافت و میانگین سرعت  تنظیم سرعت خود برای به حداکثر رساندن عملکرد  مشاهده برنامه، مراحل و مسابقات دوی آینده خود  ذخیره مسیرها و همگام‌سازی دوهای خود با کتابچه آنلاین ثبت دستی دوها، در صورت تمایل به دو بدون تلفن  به اشتراک‌گذاری دوها و دستاوردها با دوستان  پیگیری مسافت طی‌شده روی کفش و سایر لوازم.

 

  • Dashlane’s Password Manager

این اپلیکیشن به عنوان بهترین محصول سال ۲۰۱۳ معرفی شده‌ و جایزه انتخاب ویرایشگران را در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ دریافت کرده است. همچنین Kiplinger آن را بهترین ابزار پیشگیری از سرقت هویت ۲۰۱۵ نامگذاری کرده است. در کل این یک اپلیکیشن مدیریت رمز ورود است. دشلین، اپلیکیشن فوق‌العاده برای ذخیره‌سازی رمز ورود، رمزگذاری ایمن و معاملات آنلاین، به شما کمک می‌کند تا فعالیت دیجیتالی ایمنی داشته باشید.

این اپلیکیشن بهترین ایمنی رمز ورود را به کاربران ارائه می‌دهد و ورود به سیستم تمام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ مورد علاقه شما را ایمن و آسان می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از برنامه امنیت تلفن همراه دشلین در دستگاه‌ آی‌او‌اس خود، به رمزهای ورود خود در خانه، محل کار و هر جای دیگر دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

 مدیر امنیت رمز ورود: تمام رمزهای شما را در یک مکان امن نگه می‌دارد و از اسناد مهم و کدهای امنیتی شما محافظت می‌کند.

 تولیدکننده رمز ورود: ایجاد رمزهای ورود جدید برای تمام حساب‌های شما و ایجاد رمز ورود ایمن برای بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن مختلف.

 کیف پول دیجیتال: سازماندهی اطلاعات کارت اعتباری شما از کیف پول دیجیتال شما و همگام‌سازی تمام اپلیکیشن‌های شما.

 ورود به سیستم ایمن: استفاده از دشلین برای حفاظت از رمزهای ورود شما با رمزگذاری امنیتی AES-256؛ رمزگذاری رمزهای ورود دشلین شما تا بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید و انتخاب شیوه ذخیره‌سازی داده: فقط محلی یا پشتیبان‌گیری در فضای ابری.

 دسترسی به رمزهای ورود در هر کجا: همگام‌سازی در تمام دستگاه‌های دیجیتال شما برای به‌روز‌رسانی رمزهای ورود شما و ایمن‌سازی ذخیره‌سازی نسخه پشتیبان فضای ابری برای تمام رمزهای ورود و اطلاعات شخصی شما.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.