اپلیکیشنی برای مقرون‌به‌صرفه‌ترین خرید آنلاین

0

ممکن است برای همه ما اتفاق افتاده باشد که محصولی را پس از بررسی و تحقیق زیاد خریداری کرده‌ایم و سپس در فروشگاه دیگری همان محصول را با قیمتی ارزان‌تر دیده‌ایم. در چنین شرایطی چه احساسی خواهید داشت؟ این فقط مختص به فروشگاه‌های فیزیکی نیست. در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین ما شاهد موارد بسیاری از این قبیل هستیم چرا که نظارت درست و کامل بر این دسته از فروشگاه‌های آنلاین کمی سخت است.

اپلیکیشن «صرفه‌جو» با نظر به این مشکل طراحی شده ‌تا یک راهنمای کامل و مناسب برای خرید باشد. این اپلیکیشن قیمت محصولات مختلف را از فروشگاه‌های اینترنتی سراسر کشور جمع‌آوری می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا قیمت‌ها را با هم مقایسه کرده و مقرون‌به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشند.

در کشور ما کاربران اینترنت بیشتر برای خرید محصولات دیجیتال به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌کنند. در نتیجه صرفه‌جو نیز روی قیمت کالاهای دیجیتال اعم از تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت، دوربین و کنسول‌های بازی تمرکز کرده است. البته در این اپلیکیشن دسته‌بندی‌های دیگر مانند لوازم خانگی، لوازم زیبایی، ساعت و غیره نیز وجود دارد.

اپلیکیشن صرفه‌جو از این نظر یکی کامل‌ترین راهنماهای خرید فارسی‌زبان محسوب می‌شود که تمام اطلاعات موردنیاز برای خرید آگاهانه محصولات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

نحوه استفاده از این اپلیکیشن را می‌توان با ذکر نمونه نشان داد. تصور کنید که می‌خواهید یک کالای دیجیتال بخرید. برای مثال، در اپلیکیشن صرفه‌جو ارزان‌ترین آیفون ۶S را جست‌وجو می‌کنید. برای این کار باید واژه آیفون ۶S را در قسمت جست‌وجوی برنامه وارد کنید تا نتایج نشان داده شود.

در صفحه نتایج مواردی را مشاهده خواهید کرد مانند فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول، محل انبار فروشگاه‌ها روی نقشه، مشخصات فنی محصول و کالاهایی که به آن مربوط هستند.

یکی از قابلیت‌های مفید این اپلیکیشن آن است که حداقل، حداکثر و میانگین قیمت هر کالا در فروشگاه‌های اینترنتی را به نمایش می‌گذارد تا بتوانید از حدود قیمت محصول مورد نظر خود در بازار ایران مطلع شوید.

پس از یافتن محصول مورد نظر با قیمت مناسب از طریق قسمت جست‌وجوی این اپلیکیشن، تنها کافی است دکمه خرید آنلاین را که در کنار هر یک از نتایج وجود دارد، فشار دهید تا به فروشگاه اینترنتی ارائه‌کننده آن محصول هدایت شوید. یک گزینه دیگر نیز برای شما وجود دارد؛ می‌توانید روی گزینه «خبرنامه» در بالای صفحه و کنار عکس محصول کلیک کنید تا اگر نوسان قیمت در خصوص آن محصول وجود داشته باشد، این اپلیکیشن یک اعلان فوری را برای تلفن همراه شما ارسال کند.

در بخش‌های انتهایی منوی اصلی این اپلیکیشن مطالب ارسالی در وبلاگ صرفه‌جو نیز نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند با مطالعه آن مطالب از جدیدترین محصولات در حوزه فناوری در بازار ایران مطلع شوند.

یکی از قابلیت‌ها و مزیت‌های مهم صرفه‌جو آن است که می‌تواند یک کالا را در فروشگاه‌های مختلف اینترنتی (آنلاین) و نیز فیزیکی (آفلاین) با هم مقایسه کند. در نتیجه خریدار می‌تواند به آسانی و در کمترین زمان ممکن بهترین قیمت و گارانتی را پیدا کند.

مدیر عامل صرفه‌جو، مانی راهنما، نیز در این راستا گفته ‌ که مهم‌ترین هدف در تولید این اپلیکیشن آن بوده است که به کاربران امکان انتخاب آگاهانه داده شود و بتوانند به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشند. او می‌گوید: «این حق هر شهروندی است که ‌هنگام خرید اطلاعات کافی درباره محصول، مشخصات، امکانات و قیمت آن داشته باشد تا بتواند بهینه‌ترین انتخاب را انجام دهد.»

پس از انتخاب محصول از فروشگاه مورد نظر، اپلیکیشن صرفه‌جو آدرس فروشگاه و بهترین مسیر دسترسی به آن را نیز به کاربر ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مجموعه صرفه‌جو این اپلیکیشن را تهیه کرده ‌و در ابتدا نسخه اندروید آن در دسترس افراد قرار گرفته است. صرفه‌جو را می‌توان از طریق کافه بازار، مایکت و گوگل پلی دانلود و روی دستگاه‌های اندروید خود نصب کنید.

در کل می‌توان گفت که اپلیکیشن صرفه‌جو در تمام مراحل خرید راهنما و همراه کاربران است تا آنها را به سمت بهترین انتخاب و خرید هدایت کند. این برنامه کاربردی تمام اطلاعات لازم محصولات و خدمات از قبیل مشخصات، گارانتی، قیمت، موقعیت جغرافیایی عرضه‌کننده و غیره را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن علاوه بر نمایش بهترین خرید، در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.

از جمله امکانات اپلیکیشن صرفه‌جو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  قابلیت مشاهده تعداد زیادی قیمت از فروشگاه‌های مختلف برای یک کالای خاص

 قابلیت مسیریابی روی نقشه گوگل

 قابلیت مشاهده قیمت‌های فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین

 امکان بررسی مشخصات فنی

 خبرنامه با امکان ارسال خبرنامه سفارشی برای هر کاربر

 جست‌وجوی کالاها و خدمات با قابلیت فیلترکردن و مرتب‌سازی پیشرفته

 صفحه اختصاصی عرضه‌کنندگان کالا

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. اپلیکیشن صرفه‌جو با طراحی ساده و کاربرپسند روش آسانی را برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین در سراسر ایران فراهم کرده تا کاربران بتوانند با عبور از موانع مکانی و زمانی بهترین خرید ممکن را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.