آینده بامیلو جدید!

پایان شایعات با بیانیه روابط عمومی بامیلو که از اتفاقات و چشم‌انداز تازه‌ای خبر می‌دهد

2

‎تیم بامیلو به عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، همیشه سعی داشته رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد، اما گاهی پایبندی به تعهدات نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار و متناسب با تغییراتی است که گاهی قابل پیش‌بینی هم نیستند.

‎هفته قبل خبرهای نگران‌کننده‌ای توییت شد که بامیلو تعطیل خواهد شد. از طرفی با توجه به تغییر مدیرعامل ایرانسل، تنها سرمایه‌گذار ایرانی ای‌ای‌جی مالک بامیلو، شایعه شد ایرانسل که مثل همه مجموعه‌ها درگیر مشکلات اقتصادی است، دیگر قصد ندارد روی بامیلو سرمایه‌گذاری کند.

(ایرانسل و ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی به صورت مشترک ۱۷درصد از سهام ای‌ای‌جی مالک مجموعه اسنپ و بامیلو را در اختیار دارند و ۸۳ درصد مالکیت در اختیار دیگر سرمایه‌گذاران خارجی است) بعد هم شایعه شد که بامیلو بعد از تعدیل نیروی گسترده تبدیل به وب‌سایت هایپراستار که متعلق به «مجید الفُطیم» اماراتی است، خواهد شد.

تا اینکه روابط عمومی بامیلو در بیانیه‌ای رسمی به این شایعات پایان داد و مشخص شد که قرار است چه اتفاقی برای بامیلو بیفتد.

بیانیه روابط عمومی بامیلو

بامیلو کوچک‌تر اما مصمم‌تر

‎بازار اینترنتی بامیلو با هدف حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیک ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی، قصد دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری در بازار خرده‌فروشی متمرکز شود. بامیلو با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچک‌تر شدن و حذف برخی قسمت‌هاست که تقاضای کمتری دارند.

‎تیم بامیلو به عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، همیشه سعی داشته رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد، اما گاهی پایبندی به تعهدات نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار و متناسب با تغییراتی است که گاهی قابل پیش‌بینی هم نیستند.

تیم بامیلو، علی‌رغم میل باطنی، به این نتیجه رسید که برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود است و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچک‌تری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما بامیلو در کنار اعضای سختکوش خود می‌ماند و برای ایجاد موقعیت‏های کاری جدید، برای آنها تلاش خواهد کرد.

به‌زودی تعداد زیادی از همکاران ما در بامیلو، به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار می‌گیرند. مدیریت شرکت بامیلو این تغییرات را نشانه انعطاف سازمانی می‌داند و می‌گوید: «ما همواره  متعهد به ارائه یک پلتفرم کارآمد و منحصربه‌فرد برای کاربران فضای اینترنت در سراسر ایران و البته ایجاد یک فضای صمیمی در خانواده بامیلو بودیم. این تصمیم نیز نشان می‌دهد با وجود همه تغییرات اخیر همچنان قصد داریم تا با جدیت فعالیت خود را در ایران ادامه دهیم.»

‎بامیلو بعد از این بیشتر روی کالاهای مصرفی (FMCG) که مورد استقبال کاربران بوده، متمرکز است و همه کاربران همچون گذشته می‌توانند از این بازار اینترنتی خرید کنند.

2 دیدگاه
  1. حامد می‌گوید

    سلام چرا هیچکس از مدیران بامیلو نمیپرسد که امکان این وجود نداشت شرکای کاری خود رو از تصمیتان مطلع کنید تامین کنندگان بامیلو در این وضعیت بد اقتصادی به خاک سیاه نشستن اما دریغ از یک کلمه حرف با تامیین کنندگان امید وارم که بامیلو هیچ وقت بامیلو نشود که مججد بلایی که سرما و مشتریای بیگناهش اورد سرشون بیار با امید به نابودی نوع تفکر مدیران بامیلو که به هیچ وجه خودشون رو در برابر هیچ کس پاسخگو نمیدونن

  2. علی می‌گوید

    بامیلو از اول سود ده نبوده. فقط با هزینه های بسیار بالا از جمله هزینه های تبلیغات دیجیتال و حقوق پرسنل به زور به فعالیت ادامه داده و شعار داده و ادای یک استارت آپ موفق رو در میاورد. به مصاحبه اواخر سال گذشته مدیرعامل بامیلو در همین سایت وزین شنبه مراجعه کنید تا متوجه صحت گفتار بنده بشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.