گوش‌به‌زنگ تماس پزشک باشید!

دسترسی راحت و حرفه ای به پزشک، با امکان جدید دکترساینا

0

در قرن ۲۱ آدم‌ها مشکلات لحظه‌ای زیادی دارند که برای حل‌کردنش، به مشاوره با یک متخصص حرفه‌ای در حیطه‌ آن مشکل نیاز دارند. حالا اگر آن مشکل در حوزه پزشکی و مرتبط با سلامت ما باشد، خیلی برایمان حائز اهمیت و حساس می‌شود. انتقال درست پیام در حوزه سلامت جزو مهم‌ترین نکاتی ا‌ست که به چشم می‌آید؛ چراکه تجویزی که قرار است به آن عمل کنیم، برگرفته از همین اطلاعاتی است که ما در اختیار متخصصان این حوزه قرار می‌دهیم. «دکتر ساینا» که پیش‌تر با سرویس مشاوره آنلاین از راه دور، جای خود را در حوزه سلامت باز کرده بود، امروز قدم جدیدی را در این حوزه مهم و حساس برداشته است. ابتدا پِلَن «متنی» سرویس مشاوره آنلاین دکتر ساینا را مروری کوتاه می‌کنیم. سامانه دکترساینا با بیش از ۴۰۰ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلفی همچون‌ زنان و زایمان، پوست و مو، تغذیه، اورولوژی، سلامت جنسی، غدد، قلب و عروق، کلیه، گوش و حلق و بینی، کودکان، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و تخصص‌های دیگر آماده پاسخگویی به سوالات تخصصی کاربران هستند. مشاوره آنلاین دکترساینا چند مزیت اصلی به همراه دارد.

هزینه کم
در اوضاع فعلی شاید برای ما سخت باشد که به خاطر پرسیدن یک سوال کوچک و ناقابل ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان هزینه کنیم و به مطب دکتر برویم (البته هزینه‌های حمل‌و‌نقل را فاکتور می‌گیرم).
حالا فرض کنید در خانه نشسته‌اید و تنها با پرداخت هزینه‌ای بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان با یک دکتر متخصص یا فوق‌تخصص ارتباط برقرار می‌کنید! به همین راحتی می‌توانیم در هزینه‌هایمان صرفه‌جویی کنیم.

ارسال عکس
گاهی برایمان پیش آمده که آزمایشی می‌دهیم و قرار است برای دریافت جواب آن به پزشک مراجعه کنیم. باز باید مراحلی مانند‌ نوبت‌گرفتن، پرداخت هزینه زیاد، صرف وقت، هزینه‌های حمل‌و‌نقل را از پیش رو برداریم. لازم به این کار‌ها نیست، پزشک متخصص خود را از سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا انتخاب کنید و از جواب آزمایش یک عکس بگیرید و برای پزشک خود ارسال کنید. پزشک هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهد داد. البته نه‌تنها جواب آزمایش بلکه هر عکسی مانند‌ رادیولوژی، سونوگرافی، نوار قلب و مغز و تمامی تصاویر که بخواهید را می‌توانید برای پزشک ارسال کنید.

ارسال صدا
شاید بپرسید که سوال‌های حوزه پزشکی معمولا نیاز به توضیح مفصل دارد. از حوصله ما خارج است که بخواهیم بنشینیم و زمان صرف تایپ‌کردن متن برای پزشک کنیم. در ضمن رساندن مفهوم از طریق تایپ‌کردن یک جور منتقل می‌شود و شفاهی‌گفتن همان موضوع جور دیگری‌! اگر از ما بپرسید می‌گوییم نیاز به تایپ‌کردن نیست‌! سامانه دکتر ساینا امکانی را ایجاد کرده ‌که کاربران می‌توانند همانند تلگرام پیام خود را به صورت صوتی ارسال کنند و دیگر وقت زیادی را برای تایپ‌کردن متن اختصاص ندهند و همچنین در بهترین حالت ممکن منظور خود را به پزشک برسانند.

ارتباط مستقیم با پزشک
اپلیکیشن اختصاصی که به پزشکان داده شده است، این امکان را می‌دهد که کاربران مستقیما با پزشک در ارتباط باشند و با آنها‌ گفت‌وگو کنند. پزشکان نیز در اپلیکیشن اختصاصی خود، امکان ارسال عکس، صوت و متن را برای کاربران دارند.

پزشکان تایید‌شده
پزشکان مشاوره دکترساینا طی یک فرآیند پزشکی- مدیریتی و پس از پشت سر گذاشتن مراحل انعقاد قرارداد، تایید مدارک حقوقی – هویتی و ایجاد پرونده‌ پزشکی در واحد حقوقی سامانه دکترساینا ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و ارائه توضیح برای استفاده از اپلیکیشن سامانه دکترساینا، متخصصان محترم آماده پاسخگویی به کاربران می‌شوند.

رضایتمندی کاربران
در سامانه دکترساینا کاربران حرف اول را می‌زنند. اگر کاربری از فرآیند مشاوره خود ناراضی باشد، با گذشتن از ۴ فیلتر جلب رضایت به رضایتمندی کامل می‌رسد. در حال حاضر رضایتمندی کاربران از سامانه دکتر ساینا ۹٫۴ از ۱۰ است که این بزرگ‌ترین دستاورد و سرمایه این سرویس محسوب می‌شود. در مجموع در بخش مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا تماما تلاش شده ‌که با خلق ارزش‌های بالا رضایتمندی حداکثری کاربران را به دست آوریم تا از دریافت خدمات با‌کیفیت سلامت لذت ببرند.

پلن «تماس تلفنی با پزشک» سرویس مشاوره آنلاین دکتر ساینا
حالا نوبت به معرفی سرویس جدید دکترساینا می‌رسد! همه ‌مواردی که از آنها گفتیم و در موردشان توضیح دادیم، با تمام امکاناتی که در اختیار داریم، شاید باز هم در‌بر‌گیرنده ‌همه ‌نیاز‌های ما برای ارتباط پایدار و موثر نباشد.
بعضی مواقع پیش می‌آید که ما خارج از بحث دریافت پاسخ و راهکار پزشکی نیاز به همراهی و ارتباط کلامی با پزشکمان داریم. در مواردی ما به این نیاز داریم که کاملا احساساتمان را بیان کنیم و خیلی راحت‌تر با پزشک از دغدغه‌ها و نگرانی‌های شخصی‌مان بگوییم.
همه ‌مراحل درمانی ما در تجویزها و مصرف دارو و یا تغییر روش و عاداتمان خلاصه نمی‌شود. در میان گذاشتن حال و احوالمان و احساساتی که در آن به سر می‌بریم، با اشخاص مورد اعتمادمان، دست‌کمی از دارو در حل‌کردن چالش‌هایمان ندارد.
به این هم فکر کنید که چقدر می‌تواند ما را در رسیدن به نتیجه جلو بیندازد! حداقل نسبت به چت‌کردن!
همین‌که دیگر منتظر پاسخ پزشک و فرستادن سوال نمی‌شویم، دلگرمی بیشتری به ما می‌دهد و به‌علاوه ‌شنیدن صدای پزشک هم حس بی‌قراری را در ما کاهش داده و یا حتی از بین می‌برد. حالا جدیدترین امکان دکتر ساینا می‌تواند تمامی این مسائل را برایمان حل کند و ارتباط با پزشک را حتی ساده‌تر از چندتا کلیک بکند!‌ از این به بعد می‌توانید هر وقت که اراده کنید، با کلی پزشک متخصص علاوه بر چت‌کردن، تلفنی هم ارتباط بگیرید. دکترساینا در قدم جدیدش پزشک را به شما نزدیک‌تر می‌کند و لذت یک ارتباط آسان را برایتان رقم می‌زند. حالا وقت آن است که دکتر ساینا را جست‌وجو کنید و از بین بیش از ۴۰۰ پزشک متخصص، فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و زمان را دور بزنید.

دیگر خدمات دکترساینا
دیگر خدمات دکترساینا عبارتند از: نوبت‌دهی آنلاین، بانک جامع سلامت و دانستنی‌های سلامت که هر‌کدام از آنها بخشی از نیاز‌های کاربران را در مواجهه با چالش‌های سلامت برطرف می‌کند.

نوبت‌دهی آنلاین
ساعت ۳ صبح هم می‌شود نوبت آنلاین گرفت، به شرطی که از دکترساینا استفاده کنید. سیستم نوبت‌دهی آنلاین دکترساینا به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی که هستید، به‌صورت آنلاین از پزشکان، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها نوبت آنلاین اخذ کنید و دیگر از شر تماس‌های تلفنی و مراجعه حضوری خلاص ‌شوید. البته در حال حاضر پزشکان و مراکز محدودی در سامانه دکترساینا فعال هستند که این مقدار تا پایان سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

بانک سلامت
دکتر ساینا مجموعه‌ای کامل از اطلاعات و داده‌های حوزه بهداشت و درمان شامل معرفی بیماری‌ها، داروها، پزشکان، مراکز درمانی و داروخانه‌ها را جمع‌آوری کرده است. کاربران می‌توانند آدرس تمامی مراکز درمان در کشور اعم از داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری را از طریق سامانه به دست آورند و دسترسی سریع به اطلاعات را به‌راحتی تجربه کنند. همچنین گاهی پیش می‌آید که دارویی می‌خواهیم مصرف کنیم اما از عوارض و معایب آن مطلع نیستیم. می‌توانیم با یک جست‌وجوی ساده در بخش «داروها»ی سامانه از اطلاعات مرتبط با آن به‌راحتی با‌خبر شویم.

محتوای سلامت
صفحه «دانستنی‌های سلامت» دکترساینا در راستای آگاه‌سازی مردم در حوزه سلامت و مسئولیت اجتماعی که متوجه خود می‌داند، اقدام به تولید محتوا در قالب ‌پادکست صوتی، مقاله و ویدئو‌ توسط پزشکان متخصص کرده ‌‌که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. تیم رسانه‌ای دکترساینا از پزشکانی که رضایتمندی بالایی در سامانه دارند، اقدام به تولید ویدئو و پادکست‌های صوتی به طور اختصاصی جهت انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌کند. این ویدئو‌ها‌ و پادکست‌ها به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امید است که محتوای با‌کیفیت سلامت به کاربران جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری و همچنین ارتقای سلامت آنان کمک کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.