کریم؛ تاکسی‌یاب محبوب کشورهای عربی

0

از اینکه مدت‌های طولانی منتظر تاکسی بمانید و وقت خود را هدر دهید خسته شده‌اید؟ می‌توانید با استفاده از برنامه کاربردی کریم به‌سرعت و بدون اتلاف وقت یک خودرو با راننده حرفه‌ای رزرو کنید و دیگر نیاز نیست منتظر بمانید. با نصب برنامه کریم می‌توانید هر زمان و هرکجا که هستید، خودرویی ایمن و قابل‌اعتماد رزرو کنید.

اگر باید خود را به فرودگاه برسانید یا فقط می‌خواهید به مراکز خرید بروید، به محل کار خود برسید یا یک شب را بیرون از خانه در شهر بگردید، می‌توانید از کریم استفاده کنید که گزینه‌ای ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. با کمک این برنامه کاربردی فوق‌العاده در عرض چند ثانیه در سراسر خاورمیانه یک تاکسی راحت و قابل‌اعتماد بگیرید! (البته هنوز کریم به ایران نرسیده اما به‌زودی وارد ایران می‌شود. گزارش شنبه را در صفحه ۳ بخوانید.)

برنامه کریم ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را از سایر برنامه‌های مشابه مجزا می‌کند. برای مثال با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند در همان لحظه تاکسی بگیرند یا از قبل یک تاکسی رزرو کنند. سفارش خودرو کمتر از ۲۰ ثانیه طول می‌کند و مبلغ کرایه آن نیز طبق اطلاعات زمان واقعی که راننده و خودرو مشخص می‌کند، تخمین زده می‌شود. ویژگی دیگر این برنامه امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری یا پول نقد است. برای همه ما پیش آمده که خودرویی را رزرو کرده‌ایم در حالی که در کیفمان به غیر از کارت اعتباری چیز دیگری وجود ندارد. در این صورت به جای توقف اضافی و هدر دادن وقت، مسافران می‌توانند به طور مستقیم از طریق کارت اعتباری خود کرایه خودرو را پرداخت کنند. این سیستم دارای قابلیت مسیریابی جی‌پی‌اس در زمان واقعی است که موقعیت مکانی و مقصد نهایی شما را نشان می‌دهد. رانندگان خدمات کریم به گونه‌ای آموزش دیده‌اند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. از طریق مسیریابی جی‌پی‌اس دقیق، رانندگان کریم می‌توانند بدون اتلاف وقت مشتریان خود را به مقصد برسانند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این خدمات آن است که در تمام شهرها خودروهای لوکس به طور ۲۴ساعته و در هفت روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان هستند و خدمات پشتیبانی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. می‌توانید از همین امروز با این برنامه مسیر خود را به‌راحتی، بدون استرس و به طور ایمن طی کنید.

خدمات این سیستم رزرو خودرو در مناطق مختلف خاورمیانه اعم از ابوظبی، اسکندریه، عمان، بیروت، قاهره، کازابلانکا، دمام، دوحه، دبی، جده، جبیل، کراچی، کویت، لاهور، مدینه، مکه، منامه، رباط، ریاض، ساحل، شارجه، اسلام‌آباد و… در دسترس مشتریان قرار دارد. کاربران با استفاده از برنامه کریم می‌توانند به‌آسانی از فرودگاه خودرو کرایه کنند یا به فرودگاه بروند زیرا این برنامه خدمات فوق‌العاده‌ای را برای فرودگاه‌ها و مسافران در فرودگاه در نظر گرفته است.

می‌توانید با خیال راحت با دوستان خود به صرف نوشیدنی، نهار یا شام بیرون بروید بدون اینکه نگران بازگشت به خانه باشید. آیا کودکانی همراه شما هستند؟ این سیستم خدمات ویژه‌ای برای کودکان در نظر گرفته است. می‌توانید از خدمات کودکان کریم استفاده کنید. این خدمات شامل ارائه صندلی کودک برای ایمنی بیشتر عزیزان شما می‌شود. به علاوه می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید تا از خدمات بی‌نظیر خودرو با راننده استفاده کنند تا شما با معرفی این خدمات به آن‌ها اعتبارهای رایگان کریم را دریافت کنید.

نحوه کار با برنامه کریم بسیار ساده است و هر فرد با هر سنی می‌تواند به‌آسانی از آن استفاده کند. ابتدا کاربر باید مکان فعلی خود را مشخص کند (برای مثال فرودگاه، مرکز خرید، دفتر کار، خانه، بیمارستان، دانشگاه، مدرسه یا موقعیت مکانی فعلی شما). سپس نوع خودروی موردنظر را (اعم از اقتصادی، کاری، کودک و…) مشخص کند. کاربر باید برای مشاهده تمام خودروهای موجود و نزدیک به خود از روش زیر استفاده کند:

برای رزرو فوری خودروی مورد نظر خود روی «الان»، یا برای رزرو خودرو از قبل روی «بعدا» تلنگر بزنید (معمولا از این گزینه بیشتر در حمل‌ونقل فرودگاهی استفاده می‌شود). پس از آن تایید فوری را همراه با مشخصات راننده دریافت خواهید کرد. سپس مسیر مورد نظر خود را روی نقشه مشاهده می‌کنید. درنهایت هم بعد از رسیدن به مقصد نهایی هزینه را پرداخت خواهید کرد.

این برنامه با شروع ماه مبارک رمضان تغییراتی کرده است. در نسخه جدید این برنامه کاربردی مفید ویژگی‌های زیر لحاظ شده‌اند:

 یک آیکون برنامه تازه که کاملا به رنگ سفید است

 استفاده از رنگ سبز در برنامه

 پاکسازی تمام پین‌های روی نقشه برای انتخاب راحت‌تر موقعیت مکانی دقیق کاربر بر روی نقشه 

 تغییرات در آیکون‌ها و رفع ایرادهای مربوط به صفحه

 یک رابط کاربری کاملا جدید برای پرداخت تا انتخاب بین روش پرداخت با پول نقدی یا کارت‌های اعتباری برای کاربر آسان شود

 قابلیت جدیدی که حساب کاربری شما را بالا قرار می‌دهد تا اعتبارهای کریم به کارت اعتباری شما اضافه شوند

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.