کارمندانی که هدف می‌خواهند نه تکلیف

0

با اینکه گفته می‌شود برخی ‌افراد نسل جدید تنبل و توهمی هستند، اما این درمورد تمام افراد صدق نمی‌کند. برای همکاری موفقیت‌آمیز با یک نیروی کار نسل جدید، شما باید به آنها هدف و آزادی دهید تا آنگونه که می‌خواهند به موفقیت برسند. این اصول را به کار بگیرید تا کسب‌و‌کار موفقی را با این گروه سنی راه‌اندازی کنید.

  • متفاوت فکر کنید، زیرا آنها اینگونه‌اند‌

در روزهای قدیم مدیریت افراد آسان بود. آنها سر کار می‌آمدند و هر دو هفته یک‌بار حقوق می‌گرفتند. شرکت‌ها می‌توانستند روی تعداد زیادی از کارمندان خود حساب کنند زیرا آنها در تمام طول عمرشان در آن شغل می‌ماندند. آنها روی یک مهارت تمرکز می‌کردند و به آن مسلط می‌شدند اما کارمندان جوان امروز دیگر اینگونه نیستند.

  • برای آنها هدف مشخص کنید نه تکلیف‌

نسل جدید می‌خواهد بخشی از یک هدف والاتر باشد. این نسل می‌خواهد به ماموریت شرکت باور داشته باشد. آنها می‌خواهند بدانند که هر کارمند چقدر به دستیابی به آن ماموریت و هدف کمک می‌کند. شعار تیم شما «کمک به تغییر دنیا» است زیرا ۸۴ درصد از جوانان نسل جدید می‌گویند که ایجاد تغییر مهم‌تر از شهرت حرفه‌ای است. ۹۲ درصد نیز معتقدند که کسب‌و‌کارها را باید با معیارهایی فرای سوددهی اندازه‌گیری کرد.

  • کمک‌رسانی عمومی می‌تواند با کمک‌رسانی کارمندان برابر باشد‌

در این خصوص بیایید نگاهی بیندازیم به یک شرکت حقوقی که چگونه به کارمندان خود امکان می‌دهد به تامین بودجه برای St. Jude کمک کنند. این یک نمونه عالی از مشخص کردن هدف برای نسل جدید است. این هیچ ارتباطی به شرکت حقوقی ندارد، اما این پیام را می‌رساند که آنها به دنیا اهمیت می‌دهند. آنها تا کنون برای کارهای خیریه بیش از ۹۱هزار دلار جمع‌آوری کرده‌اند.

  • پتانسیل را تقویت کنید نه وعده‌ها را‌

نسل جدید می‌خواهد هر چه سریع‌تر رشد کند و یاد بگیرد. در عوض، آنها مشتاق هستند در شغل خود پیشرفت کنند. از همه مهم‌تر، نمی‌خواهند صبر کنند. آنها اغلب نقاط ضعف شغل‌های مورد نظر خود را نادیده می‌گیرند و نمی‌خواهند به آنها وعده یک سمت بهتر در آینده داده شود. باید این را در نظر داشت که اکثر این افراد در طول رشد خود شاهد آن بوده‌اند که والدینشان همواره یک شغل ثابت داشتند و همیشه درجا زده‌اند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.