چهار ابزار بازاریابی رایگان برای کسب‌و‌کارهای کوچک!

0

فقط یک چیز بهتر از پیدا کردن یک ابزار بازاریابی جدید وجود دارد و آن پیدا کردن یک ابزار بازاریابی جدید و رایگان است. در اینجا چهار ابزار بازاریابی را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • Portent’s Content Idea Generator

تا‌به‌حال برایتان پیش آمده ‌که ایده‌هایی برای مقاله بعدی یا مطلب وبلاگ به ذهنتان خطور کند؟ در این صورت این ابزار برای شما مناسب است. کافی است یک موضوع منتخب خود را وارد کنید تا این ابزار مجموعه‌ای از زوایای منحصر‌به‌فرد درباره آن محتوا را به شکل یک عنوان به شما ارائه دهد. برای مثال، «بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک» به «۱۸ ویدئو یوتیوب بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک برتر» تبدیل می‌شود.

  • اپلیکیشن Hemingway

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا ساده‌نویسی کنید. این ابزار فروش شما را برای چشم‌اندازهای آنلاین و آفلاین تاثیرگذارتر و قابل درک‌تر می‌کند. این کار از طریق تحلیل محتوای شما و بازگرداندن هشدار‌های کدگذاری شده با رنگ که جملات طولانی یا پیچیده، قیدهای غیرضروری و مجهولات را نشان می‌دهد، انجام می‌گیرد.

اهمیت این ابزار در چیست؟ بازاریاب‌های بزرگ می‌دانند که پیام‌های ساده و واضح بسیار تاثیرگذار هستند. این اپلیکیشن نیز بهترین گزینه را برای شما انتخاب می‌کند.

  • Pablo

آیا وقتی صحبت از تولید تصاویر برای استفاده همراه با محتوای شما می‌شود، تلاش‌های شما در رسانه اجتماعی نزول پیدا می‌کند؟ دیگر نگران نباشید. این ابزار می‌تواند تصاویر رسانه اجتماعی را به سرعت و به آسانی ایجاد کند.

با دسترسی به بیش از ۶۰۰هزار تصویر رایگان، جلوه‌های ویژه عکس، قابلیت افزودن متن و ابزارهایی برای اندازه‌‌کردن انواع مختلفی از شبکه‌های اجتماعی، این ابزار یک جایگزین خوب برای ابزارهای نرم‌افزاری پیچیده‌تر مانند Photoshop است.

  • Open Site Explorer

وقتی صحبت از بهینه‌سازی موتور جست‌وجو می‌شود، لینک‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. Open Site Explorer به شما امکان می‌دهد تا برای هر وب‌سایت URL وارد کنید و بلافاصله تمام لینک‌های داخلی را باز‌می‌گرداند. برای هر لینک داخلی، این ابزار صفحه و رتبه آن را نیز گزارش می‌دهد. این ابزار بسیار مهم است زیرا اگر سایر سایت‌های «رده بالا» به سایت شما لینک شده باشند، گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو به شما جایزه خواهند داد.

به علاوه ممکن است شما بخواهید از Open Site Explorer برای تجزیه و تحلیل رقبای خود استفاده کنید. کدام وب‌سایت‌های با‌کیفیت به آنها لینک شده‌اند؟ آیا فرصتی برای شما وجود دارد تا یک لینک با همان سایت‌ها داشته باشید؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.