پروژه‌ها را مدیریت کنید و از شر اسپم راحت شوید

0

 

  • Trello

اپلیکیشن ترلو جریان کار را پیگیری می‌کند و نمای فوق‌العاده‌ای از هر پروژه را از هر جهت ارائه می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربر می‌تواند با کارت‌های وظایف یک تابلو درست کند تا حجم کار را به اشتراک بگذارد و روی پروژه کار کند. امکان تهیه چک‌لیست کارهایی که باید انجام شوند نیز در هر کجا وجود دارد و می‌توان نظراتی را روی آن قرار داد تا تمام افراد تیم به‌روز باشند. ترلو با رابط‌های زیادی مانند Watch یکپارچه‌سازی شده است. این اپلیکیشن به استارتاپ‌ها و صاحبان کسب‌و‌کار یک چشم‌انداز کامل و وسیع از تمام پروژه‌ها را در محل کار و منزل ارائه می‌دهد. اگر شما یک تیم را مدیریت می‌کنید، نمایشنامه می‌نویسید، یا فقط می‌خواهید یک فهرست خوار‌بار تهیه کنید، ترلو به انجام این‌کار و سازماندهی آنها کمک خواهد کرد. با ترلو شما می‌توانید:

تابلو بسازید تا هر چیزی را که روی آن کار می‌کنید، سازماندهی کنید.

به‌تنهایی از آنها استفاده کنید تا همکاران، دوستان و اعضای خانواده را برای همکاری دعوت کنید.

جریان کار را برای پروژه‌های مختلف سفارشی‌سازی کنید. چک‌لیست کارهایی را که باید انجام دهید، روی کارت‌ها اضافه کنید.

وظایف خود و همکاران را مشخص کنید. درباره هر یک از موارد با دوستان خود نظر دهید. فایل‌هایی را از Google Drive و Dropbox ضمیمه کنید. عکس و ویدئو آپلود کنید. به نظرات پاسخ دهید و از Android Wear کارت تهیه کنید. این اپلیکیشن به طور رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. ترلو یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی است که در رابط کاربری ساده و قابلیت‌های قدرتمند و انعطاف‌پذیر تعادل برقرار می‌کند.

 

  • ExpenseBot

ExpenseBot اپلیکیشنی است که به کاربران کمک می‌کند پس از عکسبرداری از رسیدهای خود، به طور خودکار تاریخ، مبلغ‌ و نام را وارد کنند و به کاربر امکان می‌دهد در صورت گزارش هزینه‌ها، از آن مطلع شود.

قابلیت پیگیری از راه دور این اپلیکیشن یکی از نقاط قوت آن است که به کاربران در سفر کمک می‌کند امور مالی خود را در سفر انجام دهند. قابلیت پیگیری زمان نیز برای نظارت بر ساعت پرداخت صورتحساب یا پیگیری نحوه بهره‌وری شما مناسب است.

اگر استارتاپ‌ها و صاحبان کسب‌و‌کار از تهیه گزارش‌ مخارج و هزینه‌ها به ستوه آمده‌اند، می‌توانند از اپلیکیشن ExpenseBot استفاده کنند تا پیگیری رسیدها، مسافت و مخارج را برای آنها آسان کند و تهیه گزارش مخارج نیز هر چه سریع‌تر انجام شود.

برای استفاده از این اپلیکیشن، شما باید یک حساب ExpenseBot داشته باشید. مراحل استفاده از این اپلیکیشن عبارتند از:

 عکسبرداری از رسیدها و اسکن‌ آنها به طور خودکار

 وارد‌کردن مخارج

 تهیه و ارسال گزارش مخارج در طول اوقات فراغت

 بررسی و تایید مخارج تیم شما با استفاده از دستگاه همراهتان

 

  • Nuzzel

ما علاقه‌مند هستیم که داستان‌هایی را که افراد در شبکه ما به اشتراک‌ می‌گذارند، بخوانیم اما از آنجا که احتمالا‌ بسیاری از ما در سراسر پلت‌فرم‌های مختلف هزاران دوست داریم، پیداکردن محتوایی با کیفیت خوب دشوار است. اپلیکیشن Nuzzel در این راستا یک فهرست روزانه از محتوایی که در بین چرخه کاربران بیشترین میزان اشتراک‌گذاری را داشته است، ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا آسان‌تر بتوانند یک زبانه درباره مطالب داغ در شبکه خود را نگه دارند و نیز با دوستان و خانواده خود درباره این موضوعات گفت‌وگو کنند. یک پلت‌فرم جالب دیگر که بر اساس سلایق کاربران محتوا جمع‌آوری می‌کند و ارزش بررسی را دارد، Zite است و اپلیکیشن‌های محبوب مانند News Republic، Feedly و LinkedIn Pulse.

Nuzzel که آسان‌ترین روش برای دریافت توصیه‌های خبری شخصی‌سازی‌شده و حتی سازماندهی روزنامه خود شماست، به عنوان بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۶ انتخاب شده است. شما می‌توانید حساب توییتر خود را وصل کنید تا داستان‌ها و اخبار برتر را که دوستان شما به اشتراک‌ گذاشته‌اند، مشاهده کنید. شما می‌توانید فقط در عرض چند دقیقه در روز، روزنامه خود را تهیه کنید و درست از صندوق ورودی مشترکان به آنها دسترسی داشته باشید. با Nuzzel، شما در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید، همیشه مطلع هستید و اثربخشی خود را گسترش می‌دهید. این اپلیکیشن برای استارت‌‌آپ‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک مناسب است زیرا به آنها امکان می‌دهد تا به‌آسانی به حجم زیادی از مطالب و محتوا در حوزه فعالیت خود دسترسی داشته باشند.

  • Unroll.me

اگر از ایمیل‌های مربوط به فروش ویژه تعطیلات، کوپن‌های ۲۰ درصدی یا اعلان رسانه‌ اجتماعی خسته‌ شده‌اید، اپلیکیشن Unroll.me می‌تواند به شما کمک کند. کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک نباید وقت خود را صرف پاک‌کردن صندوق ورودی خود کنند. با اپلیکیشن Unroll.me، کاربران می‌توانند از فهرست ایمیل دسته‌جمعی با یک کلیک حذف شوند به جای اینکه مجبور باشند هر یک از ایمیل‌ها را باز کنند و به سراغ قسمت «لغو اشتراک» بروند. Unroll.me فهرست‌های ایمیلی را که شما می‌خواهید نگه دارید با یک خلاصه روزانه ترکیب می‌کند. جداسازی ایمیل‌های مهم از ایمیل‌های تبلیغاتی و ناخواسته کار آسانی نیست. با Unroll.me شما می‌توانید اشتراک ایمیل‌های ناخواسته را لغو کنید، ایمیل‌های فروش/خبری/خدماتی را در یک خلاصه روزانه به نام Rollup قرار دهید و باقیمانده ایمیل‌ها را در صندوق ورودی خود نگاه دارید. دیگر لازم نیست نگران صندوق ورودی خود باشید. با خیال آسوده وقت خود را صرف کارهایی کنید که برای شما اهمیت دارند. این اپلیکیشن برای استارتاپ‌ها بسیار مفید است و در صرفه‌جویی در زمان به آنها کمک می‌کند. برای لغو اشتراک از اشتراک‌های ایمیلی که نمی‌خواهید، انگشت خود را روی صفحه به سمت چپ بکشید. در این صورت دیگر هیچ ایمیلی از سوی فرستنده به صندوق ورودی شما ارسال نخواهد شد. اگر می‌خواهید اشتراک ایمیل مورد نظر شما در خلاصه روزانه قرار گیرد، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.‌‌ در این صورت تمام ایمیل‌های آتی از آن فرستنده‌ها از صندوق ورودی گذشته و وارد خلاصه روازنه Rollup می‌شوند. برای نگه‌داشتن اشتراک ایمیل در صندوق ورودی نیز کافی است انگشت خود را به سمت راست بکشید. این ایمیل‌ها به طور مستقیم در صندوق ورودی شما قرار خواهند گرفت.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.