پیتزایی که تنها یک غذا نیست!

تبلیغ خلاقانه برند دومینو و ارتقای معنای یک محصول

0

تصاویر این کمپین سه بخش عمده از زندگی انسان را نشان می‌دهند که در همه آنها، برند دومینو حضور دارد.

عبور از معنای همیشگی و روزمره یک محصول و ایجاد یک نگرش خاص نسبت به آن، مهم‌ترین مشخصه تبلیغ چاپی خلاقانه‌ای است که توسط آژانس تبلیغاتی X3M Ideas در رده‌بندی غذا، برای برند پیتزا دومینو طراحی شده است. این آگهی که در قالب یک کمپین چاپی و در قالب سه تصویر ارائه شده است، برند پیتزا دومینو را از سطح یک غذا فراتر برده و آن را جزئی از زندگی نشان می‌دهد.

تصاویر مورد نظر سه بخش عمده از زندگی انسان را نشان می‌دهند که در همه آنها، برند دومینو حضور دارد. در هر سه تصویر نیز نمایی از بالا مشاهده می‌شود: انسانی که روی کاناپه و جلوی تلویزیون نشسته ‌و در حال تماشای یک فیلم است؛ یک استراحت دلچسب در تعطیلات و نمایی از یک ساحل دلنشین و آرامش‌بخش و در نهایت تصویری از تماشای بازی فوتبال در ورزشگاه!

مهم‌ترین نکته‌ای که سه بخش از زندگی را به برند دومینو و یا بهتر بگوییم، به پیتزا متصل می‌کند، شکل دایره‌ای آنهاست؛ بیننده این تصاویر سه عکس دایره‌ای را می‌بیند که درست مانند یک پیتزا به تکه‌های مثلثی تقسیم شده‌اند و در عین حال نمایی از یک ساحل، یک اتاق و یک ورزشگاه نیز هستند.

ارائه چنین تصویری و برقراری یک رابطه تنگاتنگ بین پیتزا و نحوه زندگی روزمره یک انسان، بیانگر این است که این پیتزای معروف بخشی از زندگی فرد شده است. برند دومینو با تصاویر مذکور، بر این نکته تأکید دارد که محصول آن، فقط یک غذا نیست، بلکه تبدیل به بخشی از زندگی شده ‌و به عبارت دیگر، همه چیز است!

پیتزا دومینو

مخاطب این تصاویر یک بخش از زندگی خود را به شکل یک پیتزا می‌بیند، یعنی یک تلفیق کاملا طبیعی و قابل فهم را مشاهده می‌کند و خصوصا بخشی از تصویر که به صورت یک تکه مثلثی پیتزا نشان داده شده است، کاملا این حس را به مخاطب منتقل می‌کند که در منزل خود در حال تماشای تلویزیون و خوردن پیتزاست؛ یا به تعطیلات رفته و کنار یک ساحل پیتزا سفارش داده ‌و یا اینکه با دوستان خود به ورزشگاه رفته و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کند و در عین حال پیتزا نیز سفارش داده‌ است.

تلفیق پیتزا و سه بخش از زندگی در وسط تصویر قرا گرفته است، در سمت چپ نام برند دومینو مشاهده شده و در سمت راست نیز عبارت همه چیز، نوشته شده است. در نهایت نیز این نکته القا‌ می‌شود که دومینو تنها یک پیتزا نیست! بلکه بخشی از زندگی و یا همه چیز آن است.

نکته دیگری که از کمپین چاپی مورد نظر برمی‌آید، در رابطه با مفهوم دلیوری برند دومینو است، چراکه این شرکت بخش توزیع گسترده‌ای دارد و از این منظر، نشان دادن سه بخش متفاوت از زندگی می‌تواند این نکته را نیز به ذهن مخاطب متبادر کند که در هر مکانی که حضور داشته باشد، می‌تواند این غذا را سفارش بدهد.

 

کمپین تبلیغاتی پیتزا دومینو

 

یعنی فرقی نخواهد داشت که در منزل شخصی بوده و تلویزیون می‌بیند، به تعطیلات رفته باشد و یا اینکه با دوستان خود در یک ورزشگاه باشد؛ به هرحال این نام تجاری می‌تواند محصول خود را که جزئی از زندگی مشتریانش است، به دست آنها برساند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.