پنشن‌بی مراقب حقوق بازنشسته هاست

با این پلتفرم حقوق بازنشستگی خود را به‌آسانی مدیریت کنید

0

با ۱۵هزار مشتری، این استارتاپ می‌خواهد روند مدیریت حقوق بازنشستگی شما را ساده کند. رومی ساووا و جاناتان لیستر در نوامبر ۲۰۱۴ پنشن‌بی را بنیانگذاری کردند.

هیچ‌کس دوست ندارد درباره حقوق بازنشستگی خود فکر کند. این دو بنیانگذار برای همین منظور از حقوق بازنشستگی شما مراقبت می‌کنند. کسب‌و‌کار آنها، که ۳بار در فهرست استارتاپس ۱۰۰ قرار گرفته است، تمام حقوق بازنشستگی قدیمی شما را در یک طرح جمع‌ می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا حقوق بازنشستگی خود را به‌آسانی مدیریت کنید.

سپس باید یک هزینه مدیریت سالانه بین شرکت و مدیر مالی تقسیم کنید. ساووا پس از اینکه مجبور شد روند طاقت‌فرسایی را طی کند، اعم از تماس با ارائه‌دهنده، پر‌کردن اوراق و آشنایی با محصولات پیچیده، به فکر راه‌اندازی این کسب‌و‌کار افتاد.

با وجود اینکه یک متخصص مالی بود، متوجه شد که این روند بسیار پیچیده است و بسیاری از  افراد نیز همین نظر را داشتند. ۶۰ درصد افراد تایید کردند که نمی‌دانند چقدر برای بازنشستگی خود ذخیره کرده‌اند.

پنشن‌بی (PensionBee)این مشکل را حل کرد. از طریق پلتفرم آن شما می‌توانید موجودی خود را به طور زنده بررسی کنید، به طور آنلاین امور مالی را انجام دهید و از یک ماشین‌حساب هوشمند برای برنامه‌ریزی پس‌انداز خود استفاده کنید.

بیش از ۱۵هزار مشتری در حال حاضر در پنشن‌بی حساب فعال دارند و ۷۰هزار تن دیگر ثبت‌نام کرده‌اند. پنشن‌بی در معرفی اپلیکیشن همراه، طرح‌های بازنشستگی جدید و شراکت‌های نوآورانه خود موفق بوده است.

انتظار می‌رود که این استارتاپ سال دیگر ۵۰۰ میلیون پوند حقوق بازنشستگی را برای ۵۰هزار مشتری تهیه کند.

پنشن‌بی فکر می‌کند که مدیریت حقوق بازنشستگی شما باید مانند تجربه استفاده از اپل یا آمازون باشد: ساده، آسان و سرگرم‌کننده. بنابراین اگر نگران مدیریت حقوق بازنشستگی خود هستید یا حساب آن از دست شما در رفته است، پنشن‌بی همه این مراحل را برای شما آسان خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.