پاییز با کارآموزی رهنماکالج شروع می‌شود

ثبت نام دوره‌ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ!

0

سال گذشته اولین دوره‌ی کارآموزی رهنماکالج را برگزار کردیم و تلاش‌مان بر این بود تا تجربه‌ی انجام دادن یک پروژه‌ی واقعی از نقطه‌ی شروع تا انتها را در اختیار شرکت‌کننده‌ها قرار بدهیم. آن‌ها بعد از قبولی در آزمون ورودی که به شکل آنلاین برگزار می‌شد و گذراندن مصاحبه‌ی منابع انسانی به چند تیم تقسیم شده و از روز نخست با پروژه و کارفرما آشنا ‌شدند.

کارآموزان هر روز در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و هرآنچه را می‌آموزند به شکل عملیاتی در انجام پروژه‌ی خود پیاده‌سازی می‌کنند. در کنار مهارت‌های فنی و دانش محتوایی و آنالیز اعداد و ارقام، اتفاق خوبِ دوره‌ی دیجیتال مارکتینگ حضور در کارگاه‌های آموزش مهارت‌های نرم است که منجر به بالا بردن توانمندی کارآموزان در تعامل و ارتباط‌های حرفه‌ای محیط کار می‌شود.

آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه مدیریت زمان کنند، چطور انتقادپذیر باشند و فیدبک بدهند، بر چه اساسی چارچوب‌بندی پروژه‌هایشان را انجام بدهند و چگونه برای شرکت در جلسات مصاحبه‌ی کاری حضور پیدا کنند.

هدف رهنماکاج توانمندکردن نیروهای جوان و مستعد برای ورود حرفه‌ای به بازار کار است؛ نیروهایی که نه تنها در حل مسئله و یافتن راه‌حل‌های خلاقانه در فضای کسب و کار دیجیتال توانمند هستند بلکه قابلیت سازگاری، همدلی و همکاری در فرهنگ سازمانی را دارند و بر اصول ارتباطی و تعاملی تسلط دارند.

این دوره‌ی رهنما کالج هفت هفته است و هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

دوره‌های کارآموزی رهنماکالج همیشه رایگان است و می‌توانید برای ثبت‌نام به سایت rahnemacollege.com مراجعه کنید.

مهلت ثبت نام تا ۳ مهر

زمان آزمون ورودی آنلاین ۵ مهر

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.