لیست قیمت لوله گالوانیزه در سایت پایپ کالا

1

لوله گالوانیزه برای انتقال سیالات از جمله آب از یک نقطه به نقطه دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد، لوله گالوانیزه برای محیط‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که رطوبت و خوردگی زیادی دارند و اصولا برای سیستم‌های آب رسانی استفاده می‌شود.

یکی از معضلات همیشگی پروژه‌ها و مخاطبین مشخص نبودن لیست قیمت دقیق لوله گالوانیزه است. پایپ کالا به عنوان تامین کننده لوله گالوانیزه در سه برند مختلف منتشر کننده لیست قیمت آنها است.
لوله گالوانیزه چیست؟

لوله های گالوانیزه همان لوله‌های درزدار هستند که با غوطه وری در فلز روی (zn) به رنگ سفید درآمده و در واقع دارای پوشش محافظتی از گالوانیزه هستند. این لایه محافظتی از فلز روی مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی موضعی ناشی از زنگ زدگی است. هر دو سر ابتدایی و انتهایی لوله‌های گالوانیزه به صورت دنده‌ای هستند که رزوه‌های آن همگی از بیرون و یه صورت نری است.

 

برندهای مختلف لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه به دو صورت آبکاری به روش گرم و آبکاری به روش سرد موجود هستند. روش غوطه وری در فلز روی را آبکاری لوله به روش گرم گویند که تمامی سطح لوله و به صورت یکنواخت و به ضخامت مشخص گالوانیزه می‌شود که طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت اما در روش دیگر عملیات گالوانیزه شدن لوله با اسپری گالوانیزه انجام می‌شود که هیچ گونه ضماتی برای طول عمر آن وجود ندارد و تنها یک پوش رنگی از گالوانیزه به ضخامت بسیار کم است.

حال برای اطمینان از اینکه لوله‌ای که خریداری شده به روش گرم آبکاری شده یا خیر لازم است از مکان مطمئن و شرکتی خریداری شود. لوله‌‌های گالوانیزه تولید شده توسط شرکت‌های معتبر همگی به روش گرم آبکاری شده‌اند و از این بابت می‌توان آسوده خاطر بود، این شرکت‌ها و برندها عبارتند از :

لوله گالوانیزه ساوه، لوله گالوانیزه سپنتا و لوله گالوانیزه درپاد که لیست قیمت همگی آنها در سایت پایپ کالا موجود است.

لوله‌های گالوانیزه در شاخه‌های ۶ متری توزیع و فروخته می‌شوند و در صورت خرید تناژی و مقدار بالا می‌توان به صورت کیلویی خریداری کرد.

در سایت پایپ کالا انجام ثبت نام ساده می‌توان به لیست قیمت لوله گالوانیزه در تمامی برندهای نام برده دست پیدا کرد. همچنین می‌توان با ثبت پیش فاکتور انلاین در کوتاه ترین زمان به پیش فاکتور خود و با نام خود و یا شرکت خود دست پیدا کرد.

لوله‌های گالوانیزه در ضخامت‌های متفاوت عرضه می‌شود و در اصطلاح به دو دسته لوله گالوانیزه سبک و سنگین تقسیم بندی می‌شود. واحد شمارش لوله گالوانیزه در سایت پایپ کالا به صورت شاخه ۶ متری است.

اتصالات گالوانیزه مرتبط با لوله

برای ادامه روند لوله کشی لازم است از اتصالات استفاده شود و به دلیل اینکه لوله‌های گالوانیزه به صورت دنده‌ای هستند لذا اتصالات آن نیز لازم است به صورت دنده‌ای باشد و برای همین منظور باید از اتصالات گالوانیزه استفاده کرد.

اتصالات گالوانیزه با توجه کیفیت و قیمت به چهاردسته اتصالات گالوانیزه توپی برزیل، مک چین، جورج فیشر و چینی تقسیم بندی می‌شوند. پایپ کالا به عنوان نماینده و عاملیت فروش اتصالات گالوانیزه منتشر کننده لیست قیمت و درصد تخفیف این محصولات است.

تذکر: لوله و اتصالات گالوانیزه را هیچ گاه با روش جوشکاری به یکدیگر نباید اتصال داد زیرا حرارت بالا عملیات جوشکاری باعث ذوب شدن فلز روی در داخل لوله و اتصالات شده و باعث تخریب آلیاژ اصلی لوله می‌شود و پس مدتی از نقطه اتصال آن‌ها به مشکل عدم آب بندی می‌خورد.

برای آب بندی و عدم نشتی در محل اتصال لوله و اتصالات گالوانیزه لازم است از نوارتفلن، کنف، خمیر لوله کشی و … استفاده کرد.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی و نحوه همکاری یا مجموعه پایپ کالا، به سایت اینترنتی پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۵۵۶۹۶۸۰۸ تماس حاصل کنند.

۱ دیدگاه
  1. Hamed می‌گوید

    اگر دوست داری روزانه ۲۰۰ دلار درآمد خالص داشته باشی، حتماً به سایت arcforex.ir سر بزن.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.