اخبار استارتاپی انتخاب سردبیر

والکس برنده‌ی جایزه‌ی بهترین پلتفرم رمزارز کشور شد

والکس برنده‌ی جایزه‌ی بهترین پلتفرم رمزارز کشور شد.

رویداد عصر تراکنش، جایزه‌ی پلتفرم منتخب رمزارز ایران را به صرافی والکس داد. والکس از پیشروترین صرافی‌های ایرانی‌ست که برخی ابزارها از جمله بات معامله‌گر را برای اولین بار به کاربران ایرانی ارائه داده‌است.

تمامی امکانات پلتفرم والکس در اپلیکیشن این صرافی نیز در دسترس است و بررسی تجربه‌ی کاربران نشان می‌دهد رابط کاربری آسانی نیز دارد. این دو ویژگی باعث افزایش محبوبیت این اپلیکیشن در بین کاربران شده تا جایی که توانسته جایزه‌ی اپ منتخب را نیز دریافت کند.

صرافی والکس از سال ۱۳۹۶ توسط تیمی قوی از جمله محمد آنالویی، بردیا احمدنیا و امین امینی راه‌اندازی شد و اکنون با تیمی بزرگ فعالیت خود را ادامه می‌دهد. حجم تراکنش‌ها، کوین‌ها و تعداد کاربران نشان می‌دهد، والکس از بزرگان این صنعت در ایران است.

والکس با استراتژی‌های مناسب و مسیر با ثبات خود توانسته به نقطه‌ای امن برای کاربران حوزه‌ی ارز دیجیتال بدل شود. این روند با حضور قائم مقام والکس، احسان مهدی‌زاده تداوم بیشتری یافت. این صرافی همچنین تمرکز زیادی بر روی اپ خود داشته و در طول سال‌های فعالیت خود آن را بهبود بخشیده تا تجربه‌ی کاربری مناسبی را در کنار امنیت برای مخاطبان فراهم کند.

یکی از جذاب‌ترین ابزارهای این صرافی برای کاربران، بات معامله‌گر است.  همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، این اولین بات معامله‌گر ایران است که در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. این بات بر اساس استراتژی‌های مختلفی طراحی شده تا به کاربران این امکان را بدهد در شرایط مختلف بازار اعم از صعودی، نزولی  و نوسانی سود کسب کنند. همچنین یکی از این استراتژی‌ها به نام اسمارت ری‌بالانس به مخاطبان کمک می‌کند تا بتوانند به صورت خودکار و هوشمند سبد سرمایه‌گذاری کریپتویی خود را مدیریت کنند.

یکی از جدیدترین بات‌های معرفی شده در والکس، مارجین گرید است که به تریدرها اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار و با نسبت اعتبار ۳X موقعیت‌های شورت و لانگ باز کرده و آن را مدیریت کنند. این صرافی همچنین از استراتژی محبوب مارتینگل نیز غافل نبوده و بات مارتینگل را نیز در اختیار کاربران قرار داده‌است. اینفینیتی‌گرید برای بازارهای صعودی و اسپات گرید برای بازارهای نوسانی از دیگر استراتژی‌های بات معامله‌گر والکس است. نکته‌ی جالب توجه این است که تنوع استراتژی‌ها باعث شده تا هم کاربران کم‌تجربه و هم کاربران حرفه‌ای از این بازار استفاده کرده و سود ببرند. در حال حاضر بیش از  ۲۵۰ هزار بات ساخته شده و ۷۱٪ کاربران سود کسب کرده‌اند. این آمار می‌تواند نشانگر موفقیت این محصول و محبوبیت آن در میان معامله‌گران اکوسیستم فین‌تک ایران باشد. خودکار کردن معاملات و استفاده از هوش مصنوعی از جمله دلایلی است که بات‌های معامله‌گر را در دنیا محبوب کرد‌ه‌است.

معامله‌ی تعهدی نیز از سرویس‌های جدید والکس است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این سرویس مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در بستر معامله‌ی تعهدی معامله‌گران می‌توانند بر اساس تحلیل خود موقعیت‌های شورت برای سود در بازارهای نزولی و موقعیت‌های لانگ برای سود در بازارهای نزولی باز کنند. همچنین با نسبت اعتبار ۳X کاربران می‌توانند میزان سود دریافتی خود را نیز افزایش دهند. هم‌اکنون امکان معامله‌ی تعهدی در بازارهای بزرگ بیت‌کوین، اتریوم و تتر فراهم است.

از دیگر مسائل مهم کاربران برای ورود به عرصه‌ی معاملات دیجیتال، کمبود سرمایه برای معامله است. والکس در راستای پاسخ‌گویی به این نیاز، سکوی معامله را در سال گذشته معرفی کرده است. در سکوی معامله طرح‌های متنوعی وجود دارد که در آن افراد می‌توانند اعتبار معاملاتی دریافت کنند. این طرح‌ها بسته به میزان دارایی، ورود متفاوت است. این طرح‌های معاملاتی با نسبت اعتبار ۵X  در دسترس است و باعث می‌‌شود که معامله‌گران، سرمایه‌ی خود را تکمیل و یا آن را افزایش دهند.

والکس همچنین توجه ویژه‌ای به موضوع آموزش داشته و در چند ماه اخیر کتابچه‌های آموزشی با تمرکز بر روی موضوعات مهم و کاربردی صنعت را به صورت رایگان منتشر کرده‌است. موضوع آموزش یکی از دغدغه‌های مهم کاربران تازه وارد به عرصه‌ی کریپتوکارنسی است که والکس سعی داشته تا از این طریق این دغدغه را برطرف کند.

گسترش تیم والکس، معرفی خدمات مختلف و سرویس‌های متنوع از جمله ارائه گیفت کارت نشان از برنامه‌ریزی بلندمدت این صرافی دارد. گفتنی است خدمات ارائه‌ی گیفت کارت از جمله سرویس‌های جذاب والکس در سال اخیر به شمار می‌آید به ویژه آنکه امکان خرید این کارت‌ها با رمزارز نیز ممکن است.

والکس بر روی اپلیکیشن خود سرمایه‌گذاری بسیاری کرده و به طور مداوم با دریافت بازخوردها، تجربه‌ی کاربری خود را بهبود بخشیده‌است. نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن در بازار در دسترس است و همچنین کاربران iOS این امکان را دارند تا نسخه‌ی وب این اپلیکیشن را دریافت کنند. سرعت، امنیت و دسترسی به تمامی ابزارهای پلتفرم از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن والکس است.

در حال حاضر امکان انجام معامله‌ی تعهدی با نسبت اعتبار ۳X ، دریافت طرح‌های اعتباری سکو، ساخت بات و خرید و فروش آنی در اپلیکیشن این پلتفرم امکان‌پذیر است. به نظر می‌رسد می‌توان منتظر ابزارها و خبرهای بیشتری از این صرافی پیشرو در آینده‌ی نزدیک بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.