هوآوی فناوری ۵G را به لبنان می‌آورد

0

آخرین تجهیزات ۵G هوآوی یکی از اپراتورهای داده و مخابراتی پیشرو در لبنان به نام تاچ را متقاعد کرده است تا اولین نسخه آزمایشی ۵G تجاری را اجرا کند.

در رویدادی که تحت نظر نخست وزیر لبنان برگزار شد، تاچ و هوآوی تجربه ۵G را معرفی کردند که وقتی این فناوری در لبنان اجرا شود، مشتریان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این آخرین اقدام هوآوی برای دیجیتالی‌سازی هر فرد، خانه‌ و سازمان در دنیای متصل و هوشمند تا امروز است.

این نسخه آزمایشی در بیروت و در حضور سفیران، وزیران، دانشگاهیان و متخصصان اقتصادی انجام شد. در سطح جهانی، هوآوی اولین شرکتی است که یک محدوده کامل از راهکارهای محصول ۵G را ارائه داده و شبکه اصلی، شبکه حامل، ایستگاه اصلی و پایانه‌ها را پوشش می‌دهد.

وزیر مخابرات بیروت می‌گوید: «در وزارت مخابرات، ما متعهد هستیم تا زیرساخت فعلی را مدرنیزه کنیم تا از آخرین پیشرفت‌ها در فناوری استفاده شود. بنابراین ما از اپتیک‌های فیبری در سراسر لبنان استفاده می‌کنیم تا شهروندان لبنانی از فناوری مدرن بهره‌مند شوند و بتوانیم شبکه‌های همراه را توسعه دهیم تا همگام با پیشرفت‌ها و توسعه‌ها پیش رویم.»

در خصوص نسخه آزمایشی و موفق ۵G، مسئول ارشد اجرایی تاچ می‌گوید: «این یک معیار مهم برای تاچ است تا به هدف خود یعنی نوآوری برای بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان و بهبود کیفیت زندگی برای تمام افراد در لبنان دست یابد. این نسخه آزمایشی با همکاری هوآوی یک پیش‌نمایش فوق‌العاده از قدرت این فناوری و نیز خدمات و کاربردهای بی‌نظیر آن را نشان می‌دهد.»

تحول الکترونیکی لبنان

دولت لبنان همچنان به استقبال از فناوری با هدف دیجیتالی‌سازی و تحول الکترونیکی لبنان و نیز ساخت شهرهای هوشمند ادامه می‌دهد و از سوی دیگر قابلیت‌های استفاده از فناوری ۵G هوآوی یک اکوسیستم دیجیتالی را در خاورمیانه تقویت می‌کند که موجب تسریع در این تحول دیجیتالی می‌شود.

انتظار می‌رود استفاده تجاری از شبکه‌های ۵G در لبنان به طور چشمگیری به فعالیت‌های اقتصادی کشور کمک کرده و هزاران شغل جدید ایجاد کند اعم از متخصصان امنیت سایبری، تکنیسین‌های شبکه و مهندسان.

رئیس گروه کسب‌و‌کار شبکه حامل هوآوی در خاورمیانه می‌گوید: «هوآوی متعهد است تا نوآورانه‌ترین راهکارهای جهانی را به خاورمیانه عرضه کند. این همکاری با شرکت تاچ یک نمونه موفق دیگر از اقدامات ما برای کار با شرکای محلی است تا راهکارهای هوآوی را مطابق با نیازهای محلی ارائه داده و سوددهی سازمان‌ها را در منطقه افزایش دهیم.» اولین سایت ۵G لبنان مانند یک انکوباتور عمل خواهد کرد و اکوسیستم استارتاپی دیجیتال این کشور را تقویت می‌کند. هدف از آن داشتن یک تاثیر قابل توجه است که به نوآوران جدید امکان می‌دهد خدمات پیشرفته خود را ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.