نقش استارتاپ‌ موبایل آباد در افزایش مهارت‌های نسل جوان

0

به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی، نمایشگاه دستاوردهای سازمان فنی و حرفه ای با معرفی آموزشگاه‌های برتر در پارک لاله تهران برگزار شد. موبایل آباد که به عنوان آموزشگاه برتر در زمینه‌ی تعمیر موبایل از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای انتخاب شده بود نیز در این نمایشگاه حضور داشت.

 مهارت آموزی کلید اشتغال موفق

نمایشگاه دستاوردهای مهارتی با شعار «هر ایرانی یک مهارت» با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، ۳۱ تیرماه آغاز به کار کرد.

آقای رضا گرزین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارتی در بوستان لاله تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «۳۱ تیر تا ۶ مردادماه هفته مهارت است و به همین منظور در این هفته با هماهنگی با شهرداری تهران و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، این نمایشگاه‌ها افتتاح شده است.»

استارتاپ موبایل آباد که به عنوان آموزشگاه منتخب در رسته‌ی تعمیر موبایل از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای انتخاب و در نمایشگاه دستاوردهای مهارتی حضور داشت، در سال ۹۴ به پشتوانه ۱۰ سال تجربه و سابقه درخشان در حوزه خدمات و تعمیرات موبایل، با هدف سامان بخشیدن به بازار خدمات تلفن همراه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

آموزشگاه مهارت آموزی موبایل آباد توانست به کمک توانایی‌ها و موفقیت‌هایی که در عرصه آموزش داشته است، ضمن ارائه سبک نوین از آموزش تعمیرات موبایل و پرورش نیروهای انسانی توانمند، دانش بومی و قابلیت‌های پلتفرم ثبت آنلاین درخواست خدمات موبایل آباد را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

در این نمایشگاه سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای، رضا گرزین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران و محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از غرفه موبایل آباد بازدید کردند.

یکی از فعالیت‌های جانبی نمایشگاه، ایجاد گذرهای مهارتی بود که در سطح شهر تهران توسط شهرداری برنامه‌ریزی و  اجرا شد که موبایل آباد در این بخش نیز نقش فعالی داشت و توانست آموزش‌های مفیدی را به عنوان یک استارتاپ نوآور به مردم و بازدیدکنندگان ارائه دهد و حضور موثری در جهت ارتقا سطح مهارت شهروندان تهرانی داشته باشد.

آموزش‌های ارائه شده توسط موبایل آباد در مورد نحوه استفاده از موبایل و افزایش طول عمر مفید دستگاه، استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و مهارت‌های عمومی حوزه فناوری بود تا مردم بتوانند به صورت بهینه از تلفن‌های هوشمند، شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های نوین استفاده کنند.

لازم به ذکر است که آموزش‌ها و دوره‌های مهارتی برگزار شده در نمایشگاه و سطح شهر تهران، برای بازدیدکنندگان و شهروندان رایگان بوده و علاقه‌مندان گواهینامه مهارت نیز دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.