نقاشی دیجیتال بکشید و با ظرافت تمام آن را ادیت کنید

0

Solo Launcher

محصول سولوسیستم بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه کاربردی یکی از سه لانچر برتر در دسته‌بندی گوگل‌پلی شناخته شده است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا رابط کاربری را روی یک دستگاه، سفارشی‌سازی کنید تا به طریقی که می‌خواهید، کار کند. این کار حجم کمی از حافظه دستگاه شما را اشغال می‌کند و می‌تواند با بازیابی حافظه، عملکرد دستگاه را تقویت کند. سولولانچر نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه مزیت‌هایی دارد که به شرح زیر است:

 یکی از اولین لانچرهایی که از Material Design 2.0. استفاده می‌کند.  حافظه پنهان را پاک می‌کند تا سرعت تقویت شود و حافظه را سریع‌تر ذخیره می‌کند.   با استفاده از یکی از هزاران تم‌ زیبا، تصاویر پس‌زمینه و ویجت‌های هوشمند که نصب آن‌ها آسان و سریع است، دستگاه‌ شما را سفارشی‌سازی می‌کند. کاربران می‌توانند هر اطلاعاتی را که می‌خواهند در این برنامه جست‌وجو کنند. امکان پاکسازی و تقویت دستگاه نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. این برنامه گزینه‌ای برای حرکات سریع دارد تا دسترسی به قسمت‌های مختلف دستگاه آسان‌تر شود. همچنین کاربران می‌توانند عکس‌های خود را به عنوان آیکون تنظیم کنند. هزاران تصویر پس‌زمینه و تم نیز به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

AirBrush 

ایربراش ظریف‌ترین، دقیق‌ترین و آسان‌ترین ابزارهای ویرایش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها در اپ‌استور شناخته شده است که تعداد دانلود بالایی دارد. این یک فناوری ویرایش عکس‌های سلفی است که به طور رایگان ارائه می‌شود و هر چند وقت‌ یکبار قابلیت‌های آن به‌روزرسانی می‌شود.

از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 از بین بردن لکه و نقطه‌ فقط با یک تلنگر روی عکس  دارای قابلیت سفید کردن دندان‌ها، انگار که همین الآن از دندانپزشکی آمده باشید!  نرم کردن تصویر و افزودن درخشش به آن  افزودن کانسیلر به پوست صورت در عکس  بالا بردن کنتراست چشم تا چشم‌ها براق و بشاش به نظر برسند  قابلیت تار کردن تصاویر برای برجسته‌سازی یک قسمت خاص از عکس  لاغر یا چاق کردن هر قسمت از عکس با حرکات ساده  تغییر اندازه هر قسمت از عکس در عرض چند ثانیه 

Adobe Illustrator Draw

این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا با کنترل لمسی ساده و مستقیم، تصاویر را ایجاد کنند. شما می‌توانید اثر هنری خود را به صورت فایل لایه‌ای در ایلیستریتور یا به صورت تصاویر تخت در فتوشاپ  ارسال کنید. این برنامه کاربردی یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور شناخته شده است که شامل ابزارها و قابلیت‌های نقاشی محبوب Adobe Ideas  نیز می‌شود. کاربران می‌توانند با ضربات نرم و قابل مقیاس نقاشی‌ بکشند. برای مشاهده جزئیات ریزتر، امکان بزرگنمایی ۶۴x  وجود دارد. پنج نوع نوک قلم وجود دارد که برای هر کدام می‌توان قطر، اندازه و رنگ متفاوتی را انتخاب کرد. کاربران می‌توانند با نقاشی چندگانه و لایه‌های مختلف به اثر هنری خود پیچیدگی، عمق و بعد بدهند. امکان تکثیر، ادغام، مقیاس‌بندی و تنظیم قطر هر یک نیز وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند ابزارهای مورد علاقه و رنگ‌های موجود در نوار ابزار را سازماندهی کنند و آن را در سمت راست یا چپ بگذارند. به‌علاوه می‌توانند پارامترهای فردی هر قلم را کنترل کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن آن است که می‌توانید یک فایل را به ایلیستریتور یا یک فایل PNG را به فتوشاپ ارسال کنید که به‌طور خودکار روی دسکتاپ باز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به راحتی ایده خود را بسازید.

Xender

این اپلیکیشن به عنوان بهترین برنامه اشتراک‌گذاری فایل در اپ‌استور شناخته شده است. از قابلیت‌های فوق‌العاده این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 اشتراک‌گذاری هر نوع فایل در هر کجا و هر زمان

 کاملا بدون نیاز به مصرف داده تلفن همراه

 200  برابر بالاتر از سرعت انتقال بلوتوث

 پشتیبانی از انتقال بین پلتفرمی اندروید، آی‌اواس، ویندوز و کامپیوتر شخصی

 بدون نیاز به اتصال USB و نصب نرم‌افزار کامپیوتر شخصی

 بیش از ۱۰۰ میلیون فایل که روزانه منتقل می‌شود

 پخش تمام موسیقی و ویدئوها

 انتقال فایل از طریق  Wifi

یکی از ویژگی‌های این برنامه آن است که فایل‌ها را با سرعت فوق‌العاده بالا منتقل می‌کند و بالاترین سرعت آن به ۱۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد. این برنامه تمام انواع فایل‌ها را بدون محدودیت به اشتراک می‌گذارد. شما می‌توانید هرچه را که می‌خواهید از اسناد، موسیقی و تصویر گرفته تا ویدئو و اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.

این برنامه بدون هیچ سیم، اینترنت و داده تلفن همراه کار می‌کند و شما می‌توانید در هر کجا از آن استفاده کنید. همچنین از قابلیت انتقال بین پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید مخاطبان، پیامک، تصاویر، موسیقی، ویدئو، بازی و هر فایل دیگری را با یک مرحله ساده از تلفن قدیمی خود به تلفن جدید منتقل کنید. این برنامه قابلیت مدیریت فایل دارد و به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را مشاهده، منتقل یا حذف کنید و حتی هر زمان که نیاز دارید حافظه تلفن را پاک و یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.