مشاوره آنلاین پزشکی با دکتر ساینا

چشم‌انداز دکتر ساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم، شاد و طولانی است

0

گاهی برایمان پیش آمده که آزمایشی می‌دهیم و قرار است برای دریافت جواب آن به پزشک مراجعه کنیم. باز باید مراحلی مانند نوبت گرفتن، پرداخت هزینه زیاد، صرف وقت و هزینه‌های حمل و نقل را از پیش رو برداریم. لازم به این کار‌ها نیست، پزشک متخصص خود را از سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا انتخاب کنید و از جواب آزمایش یک عکس بگیرید و برای پزشک خود ارسال کنید.

همیشه دغدغه‌ها و نگرانی‌های لحظه‌ای سلامت موجب ایجاد چالش برای مردم ‌می‌شود. در عصر ما با آلودگی‌ها، روغن‌های پالم‌دار، محصولات جهش‌یافته و نیافته، فست‌فود‌ها و … شدت و سرعت افزایش بیماری و نگرانی نیز رشد چشمگیری داشته است. بعضی از این موارد موجب ایجاد سوال در ذهن ما می‌شود و مدتی ما را در گیر به خطر افتادن یا نیفتادن سلامتمان می‌کند.

حالا اگر یک سوال پزشکی ساده داشته باشید، برای به‌دست آوردن جواب چه‌کار می‌کنید؟

یک راه این است که کلی هزینه کنید و به مطب دکتر بروید یا توی بیمارستان‌های دولتی نوبت بگیرید و مدت زمان زیادی منتظر دیدن پزشک بمانید! یک راه دیگر هم هست که توی تلگرام و … دنبال یک پزشک متخصص باشید که معلوم نیست واقعا پزشک هست یا نه !!!

اما به هیچ‌کدام از این کار‌ها نیازی نیست. شما می‌توانید در زمان سفر، استراحت، محل کار، داخل خانه و یا هر جای دیگر که هستید به صورت اینترنتی و با صرف هزینه بسیار کم از پزشکان متخصص سوال پزشکی خودتان را بپرسید و مشاوره آنلاین دریافت کنید.

سامانه دکترساینا با بیش از ۳۰۰ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلفی همچون زنان و زایمان، پوست و مو، تغذیه، اورولوژی، سلامت جنسی، غدد، قلب و عروق، کلیه، گوش و حلق و بینی، کودکان، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و تخصص‌های دیگر آماده پاسخگویی به سوالات تخصصی شما هستند. مشاوره آنلاین دکترساینا چند مزیت اصلی به همراه دارد.

هزینه کم

در اوضاع فعلی شاید برای ما سخت باشد که به خاطر پرسیدن یک سوال کوچک و ناقابل ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان هزینه کنیم و به مطب دکتر برویم. (البته هزینه‌های حمل و نقل را فاکتور می‌گیرم)
حالا فرض کنید در خانه نشسته‌اید و تنها با پرداخت هزینه‌ای بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان با یک دکتر متخصص یا فوق تخصص ارتباط برقرار می‌کنید! به همین راحتی می‌توانیم در هزینه‌هایمان صرفه‌جویی کنیم.

ارسال عکس

گاهی برایمان پیش آمده که آزمایشی می‌دهیم و قرار است برای دریافت جواب آن به پزشک مراجعه کنیم. باز باید مراحلی مانند نوبت گرفتن، پرداخت هزینه زیاد، صرف وقت و هزینه‌های حمل و نقل را از پیش رو برداریم. لازم به این کار‌ها نیست، پزشک متخصص خود را از سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا انتخاب کنید و از جواب آزمایش یک عکس بگیرید و برای پزشک خود ارسال کنید. پزشک هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهد داد. البته نه تنها جواب آزمایش بلکه هر عکسی مانند رادیولوژی، سونوگرافی، نوار قلب و مغز و تمامی تصاویر که بخواهید را می‌توانید برای پزشک ارسال کنید.

ارسال صدا

شاید بپرسید که سوال‌های حوزه پزشکی معمولا نیاز به توضیح مفصل دارد. از حوصله ما خارج است که بخواهیم بنشینیم و زمان صرف تایپ‌کردن متن برای پزشک کنیم. در ضمن رساندن مفهوم از طریق تایپ کردن یک جور منتقل می‌شود و شفاهی گفتن همان موضوع جور دیگری !

اگر از ما بپرسید می‌گوییم نیاز به تایپ‌کردن نیست !

سامانه دکتر ساینا امکانی را ایجاد کرده است که کاربران می‌توانند همانند تلگرام پیام خود را به صورت صوتی ارسال کنند و دیگر وقت زیادی را برای تایپ کردن متن اختصاص ندهند و همچنین در بهترین حالت ممکن منظور خود را به پزشک برسانند.

ارتباط مستقیم با پزشک

اپلیکیشن اختصاصی که به پزشکان داده شده است این امکان را می‌دهد که کاربران مستقیما با پزشک در ارتباط باشند و با آنان گفت‌وگو کنند.
پزشکان نیز در اپلیکیشن اختصاصی خود، امکان ارسال عکس، صوت و متن را برای کاربران دارند.

پزشکان تایید شده

پزشکان مشاوره دکترساینا طی یک فرآیند پزشکی- مدیریتی و پس از پشت سر گذاشتن مراحل انعقاد قرارداد ، تایید مدارک حقوقی – هویتی و ایجاد پرونده ‌ پزشکی در واحد حقوقی سامانه دکترساینا ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و ارائه توضیح برای استفاده از اپلیکیشن سامانه دکترساینا ، متخصصان محترم آماده پاسخگویی به کاربران ‌می‌شوند.

رضایتمندی کاربران

در سامانه دکترساینا کاربران حرف اول را می‌زنند. اگر کاربری از فرآیند مشاوره خود ناراضی باشد با گذشتن از ۴ فیلتر جلب رضایت به رضایتمندی کامل می‌رسد. در حال حاضر رضایتمندی کاربران از سامانه دکتر ساینا ۹٫۲ از ۱۰ است که این بزرگ‌ترین دستاورد و سرمایه مجموعه محسوب می‌شود.

در مجموع در بخش مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا تماما تلاش شده است که با خلق ارزش‌های بالا رضایتمندی حداکثری کاربران را به دست آوریم تا از دریافت خدمات با کیفیت سلامت لذت ببرند.

دیگر خدمات دکترساینا

دیگر خدمات دکترساینا عبارتند از: نوبت‌دهی آنلاین، بانک جامع سلامت و دانستنی‌های سلامت که هر کدام از آنها بخشی از نیاز‌های کاربران را در مواجهه با چالش‌های سلامت بر طرف می‌کند.

نوبت‌دهی آنلاین

ساعت ۳ صبح هم می‌شود نوبت آنلاین گرفت، به شرطی که از دکترساینا استفاده کنی. سیستم نوبت‌دهی آنلاین دکترساینا به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی که هستید به‌صورت آنلاین از پزشکان، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها نوبت آنلاین اخذ کنید و دیگر از شر تماس‌های تلفنی و مراجعه حضوری خلاص ‌شوید. البته در حال حاضر پزشکان و مراکز محدودی در سامانه دکترساینا فعال هستند که این مقدار تا پایان سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

صفحه «دانستنی‌های سلامت» دکترساینا در راستای آگاه‌سازی مردم در حوزه سلامت و مسئولیت اجتماعی که متوجه خود می‌داند اقدام به تولید محتوا در قالب (پادکست صوتی، مقاله، ویدئو) توسط پزشکان متخصص کرده است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود

بانک سلامت

دکتر ساینا مجموعه‌ای کامل از اطلاعات و داده‌های حوزه بهداشت و درمان شامل معرفی بیماری‌ها، داروها، پزشکان، مراکز درمانی و داروخانه‌ها را جمع‌آوری کرده است. کاربران می‌توانند آدرس تمامی مراکز درمان در کشور اعم از داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری را از طریق سامانه به دست آورند و دسترسی سریع به اطلاعات را به‌راحتی تجربه کنند.

همچنین گاهی پیش می‌آید که دارویی می‌خواهیم مصرف کنیم اما از عوارض و معایب آن مطلع نیستیم. می‌توانیم با یک جست‌وجوی ساده در بخش «داروهای» سامانه از اطلاعات مرتبط با آن به راحتی با خبر شویم.

محتوای سلامت

صفحه «دانستنی‌های سلامت» دکترساینا در راستای آگاه‌سازی مردم در حوزه سلامت و مسئولیت اجتماعی که متوجه خود می‌داند اقدام به تولید محتوا در قالب (پادکست صوتی، مقاله، ویدئو) توسط پزشکان متخصص کرده است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

تیم رسانه‌ای دکترساینا از پزشکانی که رضایتمندی بالایی در سامانه دارند، اقدام به تولید ویدئو و پادکست‌های صوتی به طور اختصاصی جهت انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌کند. این ویدئو‌ها و پادکست‌ها به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امید است که محتوای با کیفیت سلامت به کاربران جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری و همچنین ارتقای سلامت آنان کمک کند.

افتخارات و جوایز دکترساینا

در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران از مجموع ۹۰۸ نرم‌افزار ثبت‌شده، تعداد ۲۰ نرم‌افزار از دید داوری و ۲۰ نرم‌افزار دیگر از دید مردمی در گروه‌های مختلف موفق به کسب مقام برترین نرم‌افزارهای این دوره شدند. در این دوره بهترین اپلیکیشن حوزه سلامت ایران به انتخاب مردم اپلیکیشن دکترساینا معرفی شد.

همچنین در سال ۱۳۹۵ دکتر ساینا به انتخاب وب‌سایت دیجیاتو به عنوان بهترین اپلیکیشن حوزه پزشکی شناخته شد. به نقل از سایت دیجیاتو: «اعتراف می‌کنیم که استقبال پر شور ایرانی‌ها از مطلب معرفی دکتر ساینا به شدت غافلگیرمان کرد؛ اپلیکیشنی که روح تازه ای به بازار راکد اپلیکیشن‌های پزشکی دمید و پتانسیل بسیار بالای این حوزه برای سرمایه‌گذاری و توسعه اپ‌های بیشتر را برایمان آشکار کرد.

تمام این عوامل دست به دست هم دادند تا بتوانیم دکتر ساینا را به عنوان بهترین اپلیکیشن حوزه پزشکی و سلامت ایرانی انتخاب کنیم.»‌دیگر افتخار دکتر ساینا در سال ۱۳۹۷ و در اولین دوره از جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت که در تهران برگزار شد، رقم خورد.

دکتر ساینا در این جشنواره به عنوان اولین استارتاپی نام گرفت که موفق به کسب ۲مقام شد. دکترساینا در این جشنواره موفق به کسب مقام در بخش وب‌سایت‌های برتر و کسب مقام در بخش تلفن همراه از دید هیات داوران شد، اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین افتخار دکترساینا که از ابتدا تا به امروز به رقم خورده است، رضایتمندی ۹٫۲درصدی کاربران در استفاده از سامانه است. بی‌شک این بزرگ‌ترین دستاورد و افتخار ماست که هر روزه برای بالا بردن و رساندن آن به عدد ۱۰ تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سخن پایانی

دکترساینا تلاش می‌کند تا دسترسی به خدمات سلامت برای مردم، با‌کیفیت، راحت، قابل دسترس و با قیمت مناسب باشد. چشم‌انداز دکتر ساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم، شاد و طولانی است. هر روزه میلیون‌ها نفر در جهان برای دستیابی به خدمات پزشکی مناسب در حال چالش و تلاش هستند و دکتر ساینا به دنبال تغییر این مسیر است.

دکتر ساینا تلاش دارد تا نعمت سلامتی را که از مهم‌ترین نعمات است، از طریق افزایش آگاهی‌های بهداشتی و سلامتی در میان انسان‌ها گسترش دهد. دکتر ساینا اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسان‌هاست. دکتر ساینا معتقد است که ارزش‌ها مهم‌تر از قوانین (بایدها و نبایدها) هستند و این ارزش‌ها نه‌تنها راهنمای عمل برای ارائه خدمات بهتر است بلکه اصولی عام برای انسانی خوب‌بودن است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.