مسواک‌زدن کودکتان را رصد کنید

0

برند سازنده «دستگاه‌های متصل» به نام بلیپ‌بلیپس و طراحان صنعتی مپ یک مسواک هوشمند موزیکال را عرضه کرده‌اند تا کودکان را تشویق به مسواک‌زدن دندان‌هایشان کنند.

مسواک هوشمند مخروطی‌شکل بلیپ‌بلیپس برای کمک به کاربران طراحی شده تا فراموش نکنند که باید ۲بار در روز و هر بار به مدت ۲ دقیقه دندان‌هایشان را مسواک بزنند.

تام ایوانز، بنیانگذار بلیپ‌بلیپس، می‌گوید: «به عنوان یکی از والدین می‌دانم که کودکان را به سختی می‌توان تشویق به مسواک زدن کرد. ما مسواک بنجامین را ساخته‌ایم تا هر فردی به مسواک‌زدن دندان‌هایش علاقه‌مند شود و عادات مسواک زدن خود را اصلاح کند.»

ویژگی‌های مسواک هوشمند بلیپ‌بلیپس

این مسواک هوشمند که شبیه به مخروط است، بدنه‌ای از جنس سیلیکون دارد که به آسانی می‌توان آن را در دست گرفت. هم کودکان می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند و هم والدین می‌توانند آن را مانند مداد در دست بگیرند و دندان‌های کودکان خود را مسواک بزنند.

پایه آن یک بلندگوی ضد‌آب دارد که هر یک از میلیون‌ها آهنگ موجود در فروشگاه موسیقی بلیپ‌بلیپس را پخش می‌کند تا کاربران را تشویق ‌کند ۲دقیقه کامل دندان خود را مسواک بزنند. به علاوه این مسواک هر ۳۰ ثانیه می‌لرزد و به کاربران یادآوری می‌کند تا مسواک را در تمام بخش‌های دهان خود حرکت دهند.

پایه این مسواک هوشمند یک موتور نیز دارد که مسواک را شارژ می‌کند و هزاران پالس در دقیقه تولید می‌کند تا مایع بین دندان‌ها را بشوید و پلاک‌ها را پاک کند. این موتور از طریق یو‌اس‌بی شارژ می‌شود.

سری‌های رنگی و مختلف این مسواک هوشمند را می‌توان عوض کرد و از هر یک به مدت یک سال استفاده کرد. برخلاف مسواک‌های استاندارد که سر پلاستیکی و موهای نایلونی زبر دارد که از یک تکه سیلیکون نرم ساخته شده‌اند. بلیپ‌بلیپس همچنین می‌گوید که این سیلیکون از پلاستیک بهداشتی‌تر است.

سر مسواک دارای درجات مختلف است تا کودکان و نوپا‌ها بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. سر مسواک بزرگ‌تر برای بزرگسالان و کودکان بزرگ‌تر طراحی شده‌اند. یک اپلیکیشن همراه نیز عادات مسواک‌زدن را پیگیری می‌کند، امتیازهایی را برای تصحیح مدت و شیوه مسواک‌زدن ارائه می‌دهد تا کل این روند به یک بازی رقابتی بین اعضای خانواده و دوستان تبدیل شود.

این مسواک آخرین محصول بلیپ‌بلیپس در حوزه دستگاه‌های متصل است که برای تسهیل فرزندداری در یک خانواده هوشمند طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.