لینکپ زندگی آینده ما را متحول می‌کند

0

رویداد “LinkapDay”  توسط استارتاپ لینکپ (شرکت راهبران اینترنت اشیا)، یکی از سرمایه پذیران شرکت شناسا در مهر ماه سال جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار گردید.

معرفی راهکارهای جدید لینکپ، همگام با تازه‌ترین روندهای اینترنت اشیا و هوشمند سازی، موضوع سومین رویداد سالیانه لینکپ بود.

علی رحمان پور، هم بنیانگذار linkap در سه سالگی این استارتاپ گفت: ما باید تلاش کنیم تا فناوری را در خدمت انسان ببینیم.

ما لینکپ را ساختیم که همه بتوانند یک جا به هوشمند سازی دست پیدا کنند.

به طور خاص تمرکز لینکپ بر ارایه راهکارهای هوشمندسازی محیطی در مجتمع‌های تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی است.

عرفان طاهر‌خانی، هم بنیانگذار و مدیرارشد فنی لینکپ از معماری فنی محصولات لینکپ گفت جایی که کاربر نیاز به تعامل عمیق‌تر با محیط پیرامون خود دارد.

در ادامه از ۳ محصول اصلی لینکپ در ارائه سرویس‌های یکپارچه اینترنت اشیاء رونمایی شد.

در ادامه حامد ساجدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شناسا (از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد)، در سخنرانی خود به این موضوع اشاره کرد که موضوعات چندوجهی و کاربردی و آینده‌سازی وجود دارند که در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

حوزه‌هایی که ممکن است تنوع کاربری زیادی داشته باشند. در حوزه سلامت، مدیریت شهری، حمل‌ونقل، هوشمندسازی و … حتما کاربرد دارد.

عقبه این موضوع میتواند به بیگ دیتا و هوش مصنوعی پهلو بزند. هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن و شنیدن در حوزه IoT وجود دارد و قطعا لینکپ و لینکپ‌ها میتوانند در این زمینه امیدوار کننده باشند.

حمیدرضا رضاپناه، معاون توسعه کسب و کار شرکت فناپ زیرساخت، یقتین، مدیر تهران هوشمند، روحانی نژاد، رییس کارگروه IoT معاونت علمی ریاست جمهوری، یحیی نوریان، مدیر فب‌لب نیز از دیگر سخنرانان این رویداد بودند.

لینکپ در ابتدا توسط گروه تاراکسا در بهار سال ۱۳۹۵ شکل گرفت. در ادامه  با مشارکت شرکت شناسا و شتابدهنده تریگ آپ، به منظور ارایه خدماتی با کیفیت و تمرکز بالاتر توسعه یافت.

سازمان‌ها، کسب‌وکارها و افراد می‌توانند راهکارهای IoT مد نظر خود را از «بخش راهکارهای لینکپ» انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت یکپارچه و بر بستر تازه‌ترین فناوری‌های «هسته IoT لینکپ» (Linkap IoT Core) دریافت کنند.

لینکپ (راهبران اینترنت اشیا) با راهبرد ارایه بستری از فناوری‌های «به‌روز»، «امن» و «مقرون‌به‌صرفه» برای ارایه خدمات IoT پا به عرصه گذاشته است.

بازار هدف لینکپ در مرحله نخست منطقه و سپس عرصه جهانی است و از این رو راهبرد لینکپ در تمامی خدماتش، متمایز و رقابت‌پذیر بودن نسبت به پیشروان بین‌المللی این صنعت است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.