بیانیه و توضیحات تپ سی در مورد لو رفتن اطلاعات برخی رانندگان

0

در پی خبر مربوط به لو رفتن اطلاعات رانندگان یکی از تاکسی های اینترنتی ،شرکت تپ سی بیانیه ای صادر کرده است.

بیانیه تپ سی:
پس از بررسی های انجام گرفته توسط تیم امنیت تپ سی درباره لو رفتن اطلاعات توسط یک حساب توییتری نتایج زیر به اطلاع کاربران می رسد: همان گونه که در اطلاعیه نخست نیز ذکر شد اولویت اول تپ سی حفاظت از اطلاعات کاربران است.

بررسی های تپ سی ثابت کرد تاکید و سرمایه گذاری این شرکت بر حفاظت اطلاعات کاربران کاملا به جا بوده و در شرایط حیاتی کاملا موثر واقع شده و هیچ گونه دسترسی به هیچ نوع اطلاعات مسافران_مانند اطلاعات سفر، مبدا و مقصد و زمان سفر، اطلاعت هویتی و… صورت نگرفته است.
با بررسی دقیق تر موضوع، تیم امنیت تپ سی متوجه تلاش برای تعدادی نفوذ با منشا خارجی به سرورهای این شرکت شد که تنها یکی از سرورهای جانبی مورد نفوذ هکرها با آدرس آی پی متعلق به کشور اوکراین قرار گرفته است که فاکتورهای ۶۰هزار راننده فعال جهات بررسی مالیاتی در سال های ۹۵و ۹۶روی آن نگهداری می شدند. منشا و هدف اصلی این نفوذ خارجی برای تپ سی مشخص نیست و همکاری تیم امنیت تپ سی با پلیس فتا و مرکز ماهر در این زمینه ادامه دارد.
طی هفته های اخیر تپ سی و سایر استارتاپ های ایرانی با محدودیت های ناشی از تحریم های فناوری مواجه بوده اند. به رغم تمامی مشکلات اعم از تحریم ها و تلاش گسترده برای نفوذ اینترنتی، تپ سی همچنان مصمم به ارایه خدمات با کیفیت، امن و مناسب به کاربران است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.