قبض برق، موسیقی، رفاقت و کمی دستکاری عکس‌ها!

0

 

  • PayTM

Paytm سریع‌ترین تجربه پرداخت قبوض، شارژ آنلاین و خرید آنلاین را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن سریع، آسان و ایمن بوده و یکی از برترین برنامه‌های کاربردی در گوگل پلی‌استور است که به دفعات بسیار زیادی دانلود شده‌. از این اپلیکیشن می‌توانید برای شارژ تلفن همراه، شارژ DTH، شارژ کارت داده و شارژ کارت متروی بمبئی و دهلی استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن Paytm، در ازای پرداخت قبوض به صورت آنلاین، امتیاز و جایزه دریافت خواهید کرد. کاربران می‌توانند به سرعت قبض تلفن خود را پرداخت کرده یا یک پرداخت قبض تلفن ثابت را انجام دهند. دیگر لازم نیست در صف طولانی پرداخت قبض آب و برق و گاز بایستید و کافی است با این اپلیکیشن آنها را به طور آنلاین پرداخت کنید. رزرو سفر آنلاین نیز با کمک این اپلیکیشن آسان شده است. کاربران می‌توانند هتل، بلیت هواپیما و بلیت اتوبوس خود را رزرو کنند. به علاوه شهریه مدرسه یا دانشگاه را همراه با حق بیمه به‌آسانی پرداخت كنند. ارسال یا دریافت پول، پرداخت هزینه خدماتی از قبیل تاکسی، پمپ بنزین، غذاخوری و حتی فروشگاه‌های محلی‌ را می‌توان با استفاده از کیف پول Paytm انجام داد. از قابلیت‌های اصلی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مشاهده طرح‌های تعرفه مکالمه، شارژ داده ۳G و ۲G برای اپراتورهای تلفن همراه از پیش پرداخت شده در هند.
  •  شارژ سریع و پرداخت فوری صورتحساب‌ها فقط با یک کلیک
  •  اسکن و استفاده از کد QR برای پرداخت در فروشگاه‌های محلی یا پرداخت هزینه سوخت.

 

 

 

  • Paper Camera

اپلیکیشن Paper Camera یکی از بیشترین تعداد دانلودها را در پلی‌استور به خود اختصاص داده است. این برنامه امکان افزودن جلوه‌های کارتونی و نقاشی در زمان واقعی را به دوربین می‌دهد. کاربران می‌توانند دنیا را با لنزهای جدید و جذابی مشاهده و دنیای کارتونی را تجربه کنند.

این برنامه مجموعه کاملی از کتاب جلوه‌های ویژه کارتونی، کمیک و غیره است که به طور مستقیم در دوربین شما اعمال می‌شوند و دیگر نیازی نیست بعد از عکسبرداری، این تصاویر را تغییر دهید. همه چیز در همان زمان انجام می‌شود.

شما می‌توانید دوربین خود را بچرخانید و جلوی چشمان خود شاهد تغییر دنیای اطراف باشید، با استفاده از جلوه‌های کارتونی عکس بگیرید و ویدئو ضبط کنید یا آنها را روی عکس‌های فعلی خود اعمال نمایید.

 

  • Tinder

اپلیکیشن Tinder به گفته فوربس هیجان‌انگیزترین اپلیکیشن دنیاست. این برنامه روش ملاقات و آشنایی افراد را در سراسر دنیا تغییر داده است. این برنامه چیزی بیشتر از یک اپلیکیشن دوست‌یابی است. تیندر ابزار قدرتمندی برای آشنایی با افراد، گسترش گروه اجتماعی، ملاقات با اهالی محل در طول سفر و پیدا کردن افرادی است که به غیر از این طریق هرگز با آنها ملاقات نخواهید کرد. این برنامه یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌ها در پلی استور شناخته شده است. ایجاد ارتباطات جدید در تیندر آسان و سرگرم‌کننده است. فقط کافی است انگشت خود را روی صفحه به سمت راست بکشید تا یک فرد را لایک کنید. اگر فردی که او را لایک کرده‌اید، شما را لایک کند شما با هم ارتباط برقرار می‌کنید. شما می‌توانید با این افراد به طور آنلاین چت کنید، از تلفن خود فاصله بگیرید‌ و یک تجربه جدیدی در دنیای واقعی داشته باشید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند دوستان خود را به بیرون دعوت کنند، سپس با سایر گروه‌هایی که می‌خواهند به آنها بپیوندند آشنا شوند و به طور گروهی قرار بگذارند. وقتی شما یک فرد یا گروه را می‌بینید که واقعاً می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، کافی است روی ستاره آبی تلنگر بزنید یا انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید تا یک لایک بزرگ برای او ارسال کنید. نسخه Tinder Plus این اپلیکیشن قابلیت‌های اضافی دارد، اعم از گذرنامه برای ارتباط با افراد در هر کجا از دنیا، فرصت دوباره دادن به یک فرد، یک ارتقای رایگان در هر هفته تا بتوانید به مدت ۳۰ دقیقه در محله خود پروفایل برتر باشید و سوپرلایک‌های اضافی برای اینکه در بین جمعیت شناخته شوید.

 

  • SoundCloud 

ساندکلود بزرگ‌ترین پلت‌فرم پخش صدا و موسیقی در جهان است که بیش از ۱۳۵ میلیون تراک صوتی دارد. شما هر کجا و مشغول هر کاری که باشید، می‌توانید با اپلیکیشن ساندکلود فایل‌های صوتی و موسیقی‌ بیشتری گوش دهید. این اپلیکیشن تمام ژانرهای موسیقی اعم از هیپ هاپ، راک، الکترونیک، کلاسیک، هاوس، جاز و غیره را در بر دارد. از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی جدیدی را که در هیچ کجای دیگر وجود ندارد، پیدا کنند  از بین انواع مختلف ژانرها، ستارگان جهانی، هنرمندان زیرزمینی و غیره تراک‌های مورد علاقه خود را گوش دهند  با دوستان و هنرمندان مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند و دریابند که آنها چه گوش می‌دهند  با لایک‌کردن تراک‌های مورد علاقه خود تجربه گوش دادن به موسیقی خود را شخصی‌سازی کنند  برای مهمانی‌، تمرینات ورزشی، مسیر رفتن به محل کار یا هر حالت دیگری فهرست پخش موسیقی تهیه کنند  تراک‌ها را از روی صفحه نمایش قفل‌شده پخش یا رد کنند  با فیس‌بوک، گوگل پلاس یا ایمیل خود وارد سیستم شوند.

در صورت دریافت نسخه SoundCloud Go، علاوه بر قابلیت‌های فوق، کاربران می‌توانند از امکانات زیر نیز بهره‌مند شوند:

 پخش تمام تراک‌ها: دسترسی به کاتالوگ جدیدی که شامل همه چیز می‌شود  گوش دادن به صورت آفلاین: امکان گوش دادن به موسیقی در هر کجا و هر زمان  امکان استفاده از این اپلیکیشن بدون مشاهده تبلیغات مزاحم.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.