فیلیپس‌کر و کار داوطلبی در فیلیپس!

0

کیتی راجرز، مدیر روابط عمومی شرکت فیلیپس در شغل خود با مسئولیت‌های اجتماعی و گروهی به خوبی آشناست. به عقیده کیتی، چیزی که فیلیپس را از بقیه شرکت‌های رقیب متمایز می‌کند، این موضوع است که فیلیپس به وعده‌های خود عمل می‌کند و کارمندان خود را  به فعالیت در گروه‌های مختلف داوطلبانه تشویق می‌کند. فیلیپس به عنوان یک شرکت نامی، رسوم قدیمی درباره حمایت از گروه‌های متشکل از کارمندان دارد. حتی قبل از به‌کارگیری فیلیپس کر (‌Philips Care‌) – برنامه‌ داوطلبانه گروهی در حال اجرا – فیلیپس به صورت غیر‌رسمی کارمندان خود را تشویق می‌کرد که مرخصی با حقوق گرفته و در بهبود شرایط اجتماعی شرکت یاری‌دهنده باشند و همچنین در گروه‌های ارتقای سلامت و‌…  به صورت داوطلبانه عضو شوند. 

کیتی یکی از اساسی‌ترین ضروریات زندگی -غذا- را به مشتری‌های ناتوان خود در درب منزل آنها تحویل می‌دهد. کیتی امروزه به  تحویل میوه و سبزیجات ارگانیک که توسط فیلیپس تهیه می‌شود، مشغول است. این مواد در باغ اجتماعات کارمندان توسط کمپ بزرگ فیلیپس واقع شده در آندور ماساچوست تهیه می‌شوند. این باغ نشأت گرفته از علایق کارمندانی است که خواهان تولید محصولات ارگانیک بودند. فیلیپس به علاقه آنان پاسخ مثبت داد و برای تحقق آن هزینه کرد.

کیتی برای انجام‌دادن کارهای خود-‌هم فعالیت روزانه شرکت و هم فعالیت‌های داوطلبانه- می‌بایست زمان بیشتری را صرف کند. او می‌گوید: «اختصاص بیش از اندازه وقت برای فیلیپس برای من خوشایند است چرا که فیلیپس مسائلی را ارزشمند می‌شمرد که برای من نیز دارای ارزش است.»

اگر شما به عنوان یک مدیر ‌متعهد به ایجاد اجتماعات مختلف کارمندان هستید، ممکن است که شرکت شما با علاقه‌ وافر کارمندانتان روبه‌رو شود؛ افرادی که بهترین سفیر برای  تبلیغات برند شما هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.