شراکت المنت AI با اکوسیستم صنعتی سنگاپور

0

شرکت المنت AI اعلام کرده است که با سازمان‌ها در سنگاپور اعم از جی‌آی‌سی، اس‌جی‌اینویت و دانشگاه مدیریت سنگاپور شراکت خواهد کرد. این مشارکت بخشی از اقدام المنت AI برای توسعه جهانی با شرکت‌ها، انکوباتورهای استارتاپی و موسسات تحقیقاتی است تا فعالیت‌های آنها را به محصولات هوش مصنوعی تبدیل کند.

در طول وب سامیت، این شرکت مشخص کرد که چگونه فناوری هوش مصنوعی اصلی را برای استفاده در محصولات ایجاد کرده است. مدیرعامل این شرکت، ژان فرانچس گانه، می‌گوید: «اکوسیستم صنعتی سنگاپور از موسسات مشهور با تخصص زیاد در ایجاد شرکت‌های جهانی، انکوباتورهایی با سابقه راه‌اندازی شرکت‌های جهانی و موسسات علمی که تحقیقات مهمی را برای آشنایی با دنیای اطراف ما و روشن کردن مسیر انجام می‌دهند، تشکیل می‌شود.

این اکوسیستم فناوری سنگاپور برای ما آشناست زیرا این محیط است که باعث ایجاد شرکت ما شده است. بنابراین ما مشتاقانه می‌خواهیم قراردادهایی را با این شرکا منعقد کنیم.» از طریق آزمایشگاه‌های نوآوری و با همکاری با واحدهای کسب‌وکار، استارتاپ‌ها، سازمان‌های تحقیقاتی و دانشگاه‌ها صندوق جی‌آی‌سی موجب تسریع در استفاده از فناوری‌های نوآورانه و انکوباتور ایده‌های جدید می‌شود.

این شراکت جدید بین المنت AI و جی‌آی‌سی شروع یک همکاری است که روی استفاده از فناوری‌های یادگیری ماشینی پیشرفته برای رسیدگی به مشکلات مدیران بزرگ تمرکز دارد. شراکت بین المنت‌ AI و اس‌جی‌اینویت توسعه منبع استعدادهای فناورانه در سنگاپور و توسعه اکوسیستم استارتاپی فناوری و در حال رشد در آسه‌آن را در اولویت قرار خواهد داد. المنت AI و اس‌جی‌اینویت روی پتانسیل موجود برای استارتاپ‌های مربوط به هوش مصنوعی تمرکز خواهند کرد تا به شرکت‌ها و دولت‌ها در رسیدگی به انواع چالش‌ها کمک کنند.

هر دو شرکت میزبان مجموعه‌ای از رویدادها خواهند بود و همراه با بنیانگذاران فنی کار خواهند کرد تا فرصت‌های جدیدی را برای استارتاپ‌‌ها ایجاد کنند تا آنها بتوانند راهکارهای هوش مصنوعی ارائه دهند و کسب‌وکار خود را توسعه بخشند. استیو لئونارد، مدیرعامل و بنیانگذار اس‌جی‌اینویت، می‌گوید: «۲ سال پیش، این شرکت با هدف کمک به کارآفرینان دانشمند و ساخت استارتاپ‌های فناوری راه‌اندازی شد. با توجه به دشواری‌های موجود برای ایجاد یک شرکت فناوری، می‌دانیم که کار با شرکای بزرگ چقدر اهمیت دارد.

رابطه جدید ما با المنت AI، یکی از بهترین استارتاپ‌های هوش مصنوعی در دنیا، به ما کمک خواهد کرد تا تاثیر خود را به عنوان یک سرمایه‌گذار فناوری و سازنده شرکت افزایش دهیم. اس‌جی‌اینویت و المنت AI به دنبال ایجاد فرصت‌های تجاری برای استارتاپ‌ها هستند تا آنها بتوانند راهکارهای هوش مصنوعی را ایجاد و اعمال کنند و بهبود بخشند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.