سیناتک از ایده‌های خلاق حمایت می‌کند

0

مجید‌هادی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا بیان کرد: «در حال حاضر فین‌تک‌ها و استارتاپ‌ها به سمتی حرکت می‌کنند که بتوانند چهره کسب‌وکارها را تغییر دهند. 

بخش مالی و بانکی نیز از این تغییرات مستثنی نبوده است. خصوصا با توجه به بالغ‌شدن مفهوم بلاکچین و موضوعاتی مانند ارز‌رمزها، وام‌دهی‌های نفر‌به‌نفر، crowdfunding و … انتظار این است که این تغییرات تکنولوژی مانند یک بهمن در آینده نه‌چندان دور‌ چهره کسب‌وکار بانکی را به صورت کامل تغییر دهد.»

سینا‌تک سرمایه‌گذار خطرپذیر در حوزه فین‌تک‌ها و استارتاپ‌های مالی

او با بیان اینکه اگر کسب‌وکارها خود را با این شرایط جدید وفق ندهند و در آینده از تکنولوژی‌های جدید عقب بمانند، زیان‌های جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند، گفت: «در این زمینه کاری که بانک سینا انجام داده، این است که در شرکت سینا‌تک به عنوان vc ا(venture capital)  سرمایه‌گذاری کرده است. عملکرد این شرکت در حوزه فین‌تک‌ها و استارتاپ‌های مالی، سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.»

هادی عنوان کرد: «سیناتک از ایده‌هایی که نسل جدید و نو در گروه‌های کوچک و چندنفره، مشغول ایده‌پردازی هستند، حمایت می‌کند.  از این تعداد بی‌شمار ایده‌ها ممکن است یک تعداد از آنها بسیار موفق باشند و به نتیجه برسند و چهره بازار کسب‌وکار را به صورت کامل تغییر دهند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.