سیمپل ؛ یک اپلیکشن پرداخت

0

سیمپل در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده ‌و یک پلتفرم داده‌‌محور و همراه است که از طریق تسهیل در پرداخت با یک تلنگر ساده، خدمات‌دهی می‌کند. بنابراین تجربه محصول مشتریان بهبود می‌یابد و کاربران از یک مدل پرداخت سریع‌تر و راحت‌تر از کیف پول و کارت اعتباری بهره‌مند خواهند شد

استفاده از فناوری‌های جدید در حوزه خرید و پرداخت موجب شده است که استارتاپ‌های زیادی با هدف تسهیل در خرید و پرداخت بنیانگذاری شوند . سیمپل (Simpl) یک ابزار پرداخت آنلاین است که به مشتریان امکان می‌دهد به طور آنلاین خرید کرده و هزینه‌های آن را نیز به طور آنلاین پرداخت کنند. 

سیمپل در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده ‌و یک پلتفرم داده‌‌محور و همراه است که از طریق تسهیل در پرداخت با یک تلنگر ساده، خدمات‌دهی می‌کند. بنابراین تجربه محصول مشتریان بهبود می‌یابد و کاربران از یک مدل پرداخت سریع‌تر و راحت‌تر از کیف پول و کارت اعتباری بهره‌مند خواهند شد.

به جای اینکه خودتان پرداخت کنید، می‌توانید فقط یک صورتحساب را پرداخت کرده و سپس تمام خریدهای آنلاین به آن اضافه می‌شوند. 

در بین بازرگانانی که در حال حاضر با سیمپل کار می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بوک‌مای شو، فرش منو، نیکا، گرافرز، درایوزی، فاسوس، دونزو و غیره. در حال حاضر محدوده خرج مشتریان در سیمپل بین ۱۱٫۷ ‌تا ۷۸ دلار است.

این استارتاپ ادعا می‌کند که هر ماه ۵۰ درصد رشد داشته ‌و در ازای هر تراکنش به اقتصاد مثبت دست یافته است. این شرکت برای معرفی بیشتر محصولات خود با تعدادی از بانک‌ها مشارکت می‌کند.

با ارائه خدمات برای پرداخت از طریق یک قبض واحد، این استارتاپ فناورانه قصد دارد در طول چند سال آینده به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد. هدفی که به نظر می‌رسد با توجه به رشد فعلی آن دست‌یافتنی باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.